Gå til innhold

Ringenes herre, Atter en konge


Iset

Anbefalte innlegg

jeg har ikke ord :o noe så fantastisk!!! broren min nektet å se den, han ville ikke se ringenes herre, trodde ikke det var noe, men så fikk jeg ham til å se nr 1 og 2 hjemme hos meg, så spanderte jeg ham på kino på nr 3. SKULLE gjøre en "troende" av ham :ler::hoho:

han ble hekta så det holdt!!! hehe. nå er han mer hekta enn meg.

men seriøst, de som ikke har sett den ennå - ta med fem pakker KLEENEX, for jeg satt og HULKET i kinosalen. den er så sterk, tårene bare rant..... den absolutt sterkeste og mest fantastiske av alle 3 filmene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samd med deg i at denne var den beste av dei tre! Absolutt sjåverdig! (Men sjå no for all del nr. 1 og 2 først... Og les gjerne bøkene - glad eg har lese dei i alle fall).

Kom vel nokre tårer hjå meg òg, men ikkje så mange at Kleenex-behovet var prekært... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg såg "Atter en konge" i går. Kjempebra!! Dette er uten tvil den mest fantastiske filmatiseringen jeg har sett. Hva skal vi se frem til nå da? Føles litt tomt nå...... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal vi se frem til HOBBITEN, som blir filmatisert om ikke så altfor lenge :blunke: har lest boka flere ganger, og gleder meg ihjel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sikker på at de skal filme hobitten? Det blir jo mer eventyr enn som ringenes herre vel? Har ikke lest den, bare hørt det fra andre.

Ingvild 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal vi se frem til HOBBITEN' date=' som blir filmatisert om ikke så altfor lenge :blunke: har lest boka flere ganger, og gleder meg ihjel![/quote']

Hvor har du lest at de skal lage den? Har hørt mange rykter men ikke sett det bekreftet noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var en fanatisk ringenes herre-tilhenger som fortalte det. er det noen som holder seg oppdatert innen det emnet, så er det han, han vet mer enn de fleste om dette:) så jeg tror nok det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

De har jo tjent penger så det suser, så hvorfor ikke tjene mer penger og filmatisere "Hobbiten"...? Sånn ville jeg tenkt, i alle fall. Silmarillion må jo også være en gullgruve... Vi får se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg trodde heller ikke jeg ville like Ringenes Herre, men dæven døtte. Er jo fantastiske filmer!! Satt jo som klistra til tv-skjermen da jeg så de to første filmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så imponert av en og to, at jeg tror forventningene var litt for høye til treeren.

Det ble på en måte litt mer forutsigbart, og vi hadde liksom sett det meste i de to andre filmene...

Siden eneren og toeren fikk en klar sekser av meg, måtte nesten treeren få fem.. Men bevares, filmen var utrolig bra. Noen flere som syntes det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

Forvent masse for den er DRITBRA! Jeg var helt overveldet på vei ut av kinoen og tenkte ååjåjåjåjåjjåå!!! Og så fikk jeg to tårn til jul også så den har jeg lyst til å se nå, har ikke sett den på 8 timer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns faktisk nr 3 var den aller beste jeg. den var sterkere enn de to andre... jeg tror ikke det finnes så høye tall som det terningkastet jeg ville gitt den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg ble så imponert av en og to, at jeg tror forventningene var litt for høye til treeren.

Det ble på en måte litt mer forutsigbart, og vi hadde liksom sett det meste i de to andre filmene...

Siden eneren og toeren fikk en klar sekser av meg, måtte nesten treeren få fem.. Men bevares, filmen var utrolig bra. Noen flere som syntes det?

Det er jo forutsigbart i og med det er filmatisering av en bok. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo forutsigbart i og med det er filmatisering av en bok

Haha, ikkesant... :ler: Jeg har lest boken flere ganger, men jeg gleder meg da ikke noe mindre til å se Return of the King selv om jeg vet hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jada, jeg skjønner jo det jeg og, jeg leste jo boken først. Men hvis du sammenligner en, to og tre så gjorde de en bedre jobb i de to første! Selv om du hadde lest boken så var det mye mer spennende! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den i dag, og , ja den toppet nummer to og tre, og det var jo bra... Vi har sett nummer en og to extended versions denne uken, og det anbefales. Spesielt Two Towers var utrolig mye bedre i lang versjon!

Shelob var litt for lite *dame* (men herregud, mine bilder ville kanskje ikke blitt en så bra film!) etter min msak, men var sjeleglad for at sarumann ikke var i The Shire på slutten - likte aldir det i boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...