Gå til innhold

grunnarbeidet ferdig før asfalt, men..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått noen til å få gjort ferdig grunnarbeidet, det skal legges asfalt, Alt er lagt til rette og skal være klart til at leminkainen (firma) kan bare komme å legge på.

arbeidet ble gjort ferdig igår, og de sa at det går bra vi kan bruke plassen som vanlig til asfalt blir lagt oppå, (parkere bilen osv) asfalt skulle bli lagt igår men pga det forbanna regnværet måtte det utsettes, nå så jeg på værmeldingen, det står at det er spådd krafitig regn hele neste uke

spørsmålet er, om arbeidet som har blitt gjort hittil blir ødelagt pga det?

sand som er lagt på nå. jeg må kanskje vente en uke til pga været. :/

noen som kan svare? jeg får ikke ringt noe firma pga det er helg :/



Anonymous poster hash: de3ef...056
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat fått noen til å få gjort ferdig grunnarbeidet, det skal legges asfalt, Alt er lagt til rette og skal være klart til at leminkainen (firma) kan bare komme å legge på.

arbeidet ble gjort ferdig igår, og de sa at det går bra vi kan bruke plassen som vanlig til asfalt blir lagt oppå, (parkere bilen osv) asfalt skulle bli lagt igår men pga det forbanna regnværet måtte det utsettes, nå så jeg på værmeldingen, det står at det er spådd krafitig regn hele neste uke

spørsmålet er, om arbeidet som har blitt gjort hittil blir ødelagt pga det?

sand som er lagt på nå. jeg må kanskje vente en uke til pga været. :/

noen som kan svare? jeg får ikke ringt noe firma pga det er helg :/

Anonymous poster hash: de3ef...056

Hvorfor kan de ikke asfaltere selv om det regner?

Her på vestlandet regner det støtt, så dersom man ikke kunne asfaltere når det regner så hadde vi vel kjørt på grusveier enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan de ikke asfaltere selv om det regner?

Her på vestlandet regner det støtt, så dersom man ikke kunne asfaltere når det regner så hadde vi vel kjørt på grusveier enda..

det er klart man kan jo det men de anbefalte det ikke. fikk sett bilder på resultatet hvor det ble lagt asfalt i regnvær og uten regn. overaskende enormt forskjell. Hvis det konstant rer egnvær hos dere så er det ikke stort sett mye valg dere har.

Anonymous poster hash: de3ef...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er klart man kan jo det men de anbefalte det ikke. fikk sett bilder på resultatet hvor det ble lagt asfalt i regnvær og uten regn. overaskende enormt forskjell. Hvis det konstant rer egnvær hos dere så er det ikke stort sett mye valg dere har.

Anonymous poster hash: de3ef...056

Kanskje det er derfor vi har så dårlige veier.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke sand som er lagt på...?

Det er neppe noe som blir ødelagt med mindre det renner elver over plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke sand som er lagt på...?

Det er neppe noe som blir ødelagt med mindre det renner elver over plassen.

sandaktig. ett eller annet er det, han gravde og deretter fylte på over. derret komprimerte dette. men er bare redd dette blir ødelagt. jeg ser jo småtsteinver over osv.

Anonymous poster hash: de3ef...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt sikkert snakk om 0-16 og ikke sand. Er det tørt når det legges ut vil det se ganske sandaktig og støvete ut, men nullstoffene vil raskt vaskes vekk (trekke ned) når det regner og de større steinene vil komme til syne. Dette er på ingen måter problematisk.

Så lenge overflaten er mer eller mindre jevn så er alt som det skal være.

Endret av Maximillian Cohen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...