Gå til innhold

Dere som har fyllekjørt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med dere egentlig? Trådstarter spør fyllekjørere hvorfor de kjørte. Ikke hva dere mener om det, for alle vet hva alle mener om akkurat fyllekjøring - det er dumt. Hva har dere som aldri har fyllekjørt her i tråden å gjøre? Selv har jeg kjørt med promille (tror jeg), men tror ikke den var høyere enn 0,2 i så tilfelle. Var dagen derpå, og merket at det var litt rart å kjøre bil, jeg oppfattet ting litt tregere enn vanlig. Kan godt hende jeg var trøtt, men er i ettertid ganske sikker på at jeg kanskje hadde en liten smule promille. Aner ikke. Etter samfunnets normer er nok dette fyllekjøring. Jeg skulle forresten på butikken å kjøpe potetgull, var tom for det hjemme og det er det eneste som hjelper på meg om jeg er fyllesyk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med dere egentlig? Trådstarter spør fyllekjørere hvorfor de kjørte. Ikke hva dere mener om det, for alle vet hva alle mener om akkurat fyllekjøring - det er dumt. Hva har dere som aldri har fyllekjørt her i tråden å gjøre? Selv har jeg kjørt med promille (tror jeg), men tror ikke den var høyere enn 0,2 i så tilfelle. Var dagen derpå, og merket at det var litt rart å kjøre bil, jeg oppfattet ting litt tregere enn vanlig. Kan godt hende jeg var trøtt, men er i ettertid ganske sikker på at jeg kanskje hadde en liten smule promille. Aner ikke. Etter samfunnets normer er nok dette fyllekjøring. Jeg skulle forresten på butikken å kjøpe potetgull, var tom for det hjemme og det er det eneste som hjelper på meg om jeg er fyllesyk.

1. Dette er et forum, det vil komme meninger som ikke inneholder det TS spør om. Lær deg dette.

2. Det finnes ingen grunn til å sette seg bak rattet med promille (jeg godtar til en viss grad hen som postet om nødsituasjon om hjerteinfarkt ala noe) Det finnes buss, det finnes taxi og det finnes helt sikkert venner/foreldre som kan kjøre. Setter man seg bak rattet med promille, er du både egoistisk, dum og setter andres liv i fare, og ikke minst ditt eget.

Det at du skulle ha potetgull ser jeg likepå som: Men, jeg skulle bare.. Nei. Nei, den funker ikke hos meg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Dette er et forum, det vil komme meninger som ikke inneholder det TS spør om. Lær deg dette.

2. Det finnes ingen grunn til å sette seg bak rattet med promille (jeg godtar til en viss grad hen som postet om nødsituasjon om hjerteinfarkt ala noe) Det finnes buss, det finnes taxi og det finnes helt sikkert venner/foreldre som kan kjøre. Setter man seg bak rattet med promille, er du både egoistisk, dum og setter andres liv i fare, og ikke minst ditt eget.

Det at du skulle ha potetgull ser jeg likepå som: Men, jeg skulle bare.. Nei. Nei, den funker ikke hos meg altså.

1. Det er virkelig synd, avsporing er kjedelig!

2. Det er jo ingen som har sagt at det finnes en grunn til å sette seg rattet med promille? Det er det jo ingen/svært få som gjør? Du finner sjeldent noen som vil krangle (eventuelt diskutere) med deg på akkurat det området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyllekjørte også da jeg var ung. Og ikke hadde jeg lappen heller. Heldigvis kom jeg ikke så langt. Jeg tror ingen ville tippet at jeg noengang kunne gjort noe slikt. Jeg forstår det ikke selv heller, tror det har mest med at jeg hadde det så dårlig som det var mulig å ha det, og jeg hadde ingenting å miste eller leve for.



Anonymous poster hash: 4d4c4...b57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Hva er det med dere egentlig? Trådstarter spør fyllekjørere hvorfor de kjørte. Ikke hva dere mener om det, for alle vet hva alle mener om akkurat fyllekjøring - det er dumt. Hva har dere som aldri har fyllekjørt her i tråden å gjøre? Selv har jeg kjørt med promille (tror jeg), men tror ikke den var høyere enn 0,2 i så tilfelle. Var dagen derpå, og merket at det var litt rart å kjøre bil, jeg oppfattet ting litt tregere enn vanlig. Kan godt hende jeg var trøtt, men er i ettertid ganske sikker på at jeg kanskje hadde en liten smule promille. Aner ikke. Etter samfunnets normer er nok dette fyllekjøring. Jeg skulle forresten på butikken å kjøpe potetgull, var tom for det hjemme og det er det eneste som hjelper på meg om jeg er fyllesyk.

Det er noen som ikke kan dy seg for å oppdra voksne mennesker i god moral.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri fyllekjørt :P Ser ikke på bilen en gang dagen derpå! :)

Ser du ikke på bilen en gang? Ser for meg at du går forbi bilen med lukkede øyne... :ler:

Anonymous poster hash: 55971...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke på bilen en gang? Ser for meg at du går forbi bilen med lukkede øyne... :ler:

Anonymous poster hash: 55971...18a

Behøver ikke å lukke øynene når den står i garasjen :P :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...