Gå til innhold

Tekst invitasjon utlandet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Dere som har/skal invitere til bryllup i utlandet, hvordan skriver dere invitasjonene? Vi skal ha vielse, middag og fest på ett og samme sted. Skriver vi bare navnet på stedet eller skriver vi også vertslandet?

Vielse, middag og påfølgende fest vil finne sted på Hans Hansens kro, Danmark? (eksempel altså ;) )

Anonymous poster hash: afca9...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal ikke gifte meg i utlandet, men jeg ville absolutt skrevet på landet, slik at dere har gitt så mye info som mulig =) på vår invit. skriver vi den aktuelle byen. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Et annet spørsmål; hvordan skriver man at det er fri bar? Går det an å skrive Påfølgende middag og fri bar vil ta sted i lokalene på xxxxx klokken xx?

Anonymous poster hash: afca9...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooog en annen ting, lager dere individuelle invitasjoner? Det er jo både par og enslige som blir invitert og da veksler det jo mellom deg og dere. Og skriver dere navnene for hånd om invitasjonene er "forhåndslaget" på nettet? Så fyller dere inn med navn for hånd? Tenker om jeg skal bestille invitasjoner på nett og lage hver og en individuelt opp imot de inviterte så blir det mange invitasjoner for dem å lage isteden for å bare benytte en mal.

Anonymous poster hash: afca9...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Et annet spørsmål; hvordan skriver man at det er fri bar? Går det an å skrive Påfølgende middag og fri bar vil ta sted i lokalene på xxxxx klokken xx?

Anonymous poster hash: afca9...0d5

lurer på de samme spørsmålene som deg :) *følger tråd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det slik at vi skrev "daenerys & xx har gleden av å invitere" og rett under der, en linje vi skrev navnet til de inviterte på :) slapp du/dere og å bestille individuelle invitasjoner.

Skriv på hvilket land det er i. Ville ikke ha informert om fri bar, men om det er betalbar hadde jeg kanskje skrevet det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er det vanlig at man skriver navnet på barna også i invitasjonen?

Anonymous poster hash: afca9...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...