Gå til innhold

Elsker kysser helt forferdelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på dette, men er dette OK å gjøre? Han er jo mye mer erfaren enn meg (og litt eldre). Hvordan skal jeg i så fall gå frem?

Jeg vil ikke si at han er en dårlig kysser eller indikere det, men kanskje litt mer diffust at jeg liker det litt mykere og roligere... Jeg har ikke lyst til å fornærme han eller gjøre han forlegen. Tips mottas gjerne! Jeg håper virkelig ikke dette er dødfødt.

Anonymous poster hash: f3714...86e

Det er ingen mann eller kvinne som er "ferdig" med opplæring. Om man ikke klarer å tilpasse seg nye partnere, så er det også noe som tydeligvis må læres. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går fint ann å ha sex uten og kysse.

Ikke for min del. Kyssing og klining er en meget viktig del av forspillet og må til for å få meg til å tenne.

 

TS: Jeg hadde nok prøvd å lære ham opp, og fortelle hvordan jeg liker kyssingen. Hvis han raser av gårde med tornadotunga hadde jeg leende bedt ham roe seg ned og vist ham hvordan jeg liker det. Det går jo an å forklare dette uten å virke anklagende. Det kan jo hende han blir takknemlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si i fra til kona, kanskje kan dere samarbeide med opplæringen.

 

Kona?

Anonymous poster hash: d3eb0...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Kona?

Anonymous poster hash: d3eb0...005

Gikk utifra at siden han er elsker at han har kone, ellers er det vel fuckfriend etc. som blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte lære opp min nåværende . Han kunne overhode ikke kysse, ikke likte han det heller. (sikkert en sammenheng)

Så jeg tok meg faktisk å syntes synd på hans ekser..  :fnise:

Nå derimot er han både glad i og flink til å kysse.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var også litt dårlig på kyssing, men som en annen sa, jeg tok styringa og da fungerer det supert. Nå har vi tilpasst oss hverandre. 



Anonymous poster hash: 6b4f5...400
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi tilpasst oss hverandre. 

Anonymous poster hash: 6b4f5...400

 

Nettopp. Det er ikke snakk om at noen mennesker er udugelige hverken til sex eller kyssing.

Folk har forskjellige preferanser, man må bare finne noen som passer ens egne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at noen av dere har klart å lære opp deres kyssepartner. Da skal jeg vel gi det en sjanse, så får jeg håpe på det beste! TS

Anonymous poster hash: f3714...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk utifra at siden han er elsker at han har kone, ellers er det vel fuckfriend etc. som blir brukt.

Dette blir jo bare spekulasjoner fra din side. Jeg bruker aldri det ordet som du nevner. En elsker er av definisjon en mann man har er seksuelt forhold til. TS

Anonymous poster hash: f3714...86e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Dette blir jo bare spekulasjoner fra din side. Jeg bruker aldri det ordet som du nevner. En elsker er av definisjon en mann man har er seksuelt forhold til. TS

Anonymous poster hash: f3714...86e

At du bruker ord feil så det fører til spekulasjoner er ikke min feil. Du tar han i hølet og da er han en knullekompis. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du bruker ord feil så det fører til spekulasjoner er ikke min feil. Du tar han i hølet og da er han en knullekompis. Enkelt og greit.

 

Det er du som tar feil.

Anonymous poster hash: 07ddc...9d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du bruker ord feil så det fører til spekulasjoner er ikke min feil. Du tar han i hølet og da er han en knullekompis. Enkelt og greit.

Som noen andre nevner er det du som tar feil. Du kan ikke lage dine egne definisjoner av ord og videre påstå at jeg bruker feil ord. En elsker er av definisjon en mann man har et seksuelt forhold til. Gjerne slå det opp.

Det er riktig at man ofte bruker det om mennesker som har et seksuelt forhold til noen som er i et forhold, nettopp på grunn av at et elskerforhold indikerer et rent seksuelt forhold, men det trenger absolutt ikke være synonymt.

Fint om du nå dropper videre avsporing og spekulasjoner. TS

Anonymous poster hash: f3714...86e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Som noen andre nevner er det du som tar feil. Du kan ikke lage dine egne definisjoner av ord og videre påstå at jeg bruker feil ord. En elsker er av definisjon en mann man har et seksuelt forhold til. Gjerne slå det opp.

Det er riktig at man ofte bruker det om mennesker som har et seksuelt forhold til noen som er i et forhold, nettopp på grunn av at et elskerforhold indikerer et rent seksuelt forhold, men det trenger absolutt ikke være synonymt.

Fint om du nå dropper videre avsporing og spekulasjoner. TS

Anonymous poster hash: f3714...86e

Ja, dere har vel mer greie på det en meg. Er jo ikke alle som har lett for stabile forhold.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tungen hans er som en tornado

Anonymous poster hash: f3714...86e

tunga hans egner seg sikkert kjempegodt andre steder på kroppen din ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøv hvertfall å snakk med han først for du dropper han. Fortell han hvordan du liker å kysse, alle er forskjellige. Selv hadde jeg satt stor pris på å få vite det, er ikke alltid like lett å vite hva den andre parten foretrekker.

 

Vet akkurat hvordan du har det for min første kjæreste kysset på akkurat samme måten  :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du bruker ord feil så det fører til spekulasjoner er ikke min feil. Du tar han i hølet og da er han en knullekompis. Enkelt og greit.

 

Du tar feil, en elsker er en man har et erotisk forhold til, uten at det ligger noe mer i det.

http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=elsker&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=nynorsk

 

mann som har et erotisk forhold til en kvinne ( eller mann), som han ikke er gift eller samboende med

ta seg en e-

 

 

Anonymous poster hash: 110e2...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere har vel bedre greie på det dere som ligger rundt, skrev jeg :)

Når man har en elsker ligger man da absolutt ikke rundt. Man forholder seg til én person, akkurat sånn som i et vanlig forhold, men man har ikke de samme forpliktelsene som i et vanlig, romantisk forhold. Stikket du prøver å komme med fungerer med andre ord ikke. 

Anonymous poster hash: f3714...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...