Gå til innhold

Søt og liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er en jente på 160 og er fornøyd med utseende. Men blir alltid kalt av menn søt og liten.. Jeg føler meg da ikke pen, men hva legger dere menn i ordet "søt og liten." De jeg har datet har lyst til å treffe meg igjen og vi henger sammen mye osv. Men bare frustrerende å få høre at jeg er søt og liten hver gang jeg møter en ny fyr...



Anonymous poster hash: 5979e...ffb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert ikke vondt ment. Du er jo liten, hvorfor er det så ille å bli kalt søt i tillegg?



Anonymous poster hash: 53897...418
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også kalt "søt" av alle. Er jo forsåvidt fint det, men innimellom hadde det jo vært fint å være "pen" eller "sexy" også! Men det er jo uansett et kompliment, så bare smil og si takk, du :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker jeg hadde blitt kalt søt og liten...:( Søt kan jeg vel være, men liten er jeg ikke:P



Anonymous poster hash: 196f9...ee1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat ille, men det får meg til å føle meg ikke pen. Får litt lav selvtillit, hver gang jeg møter en ny fyr og bli akkurat kalt det samme.. Da føler jeg bare at jeg kun er søt og liten. Ikke til noe annet liksom...

 

 

-TS



Anonymous poster hash: 5979e...ffb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel litt som når man som mann får høre at man er "kjekk", det er litt portveien 2/barne-tv følelse over det hele. man vil jo helst bli kalt sexy, osv.



Anonymous poster hash: 06ef1...ade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten og søt er et såpass vanlig uttrykk at de neppe tenker spesielt over hva de sier, det ene ordet følger bare automatisk etter det andre. Og du er jo liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat ille, men det får meg til å føle meg ikke pen. Får litt lav selvtillit, hver gang jeg møter en ny fyr og bli akkurat kalt det samme.. Da føler jeg bare at jeg kun er søt og liten. Ikke til noe annet liksom...

-TS

Anonymous poster hash: 5979e...ffb

Du burde heller jobbe med selvbildet ditt.:) Du høres ut som du er litt usikker på deg selv. Ikke legg så deg så mye opp i hvilke komplimenter gutter gir deg. De mener det positivt.:)

Anonymous poster hash: 2e662...ebc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Jeg er "velsignet" med en kropp som ser ut som en 15 åring, jeg er snart 30. Har hatt komplekser for dette hele livet, men med mindre jeg skal begynne å operere meg til mer former og begynne å gå på 20 cm høye heler for å bli høyere, så må jeg vel bare akseptere at det er sånn jeg ser ut.  :jolie:

 

Får alltid høre "søt", "liten og nett", "nydelig" o.l, ALDRI "sexy".  :sjenert:



Anonymous poster hash: 45ae1...fb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Føler at når jeg blir kalt søt, liten osv. så ser de på meg som en liten unge og føler meg lite pen eller sexy da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min, som var noen år eldre, og en del høyere enn meg, kalte meg alltid for "lille venn". Irriterte meg veldig, og kaller noen meg det, mister jeg interessen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min, som var noen år eldre, og en del høyere enn meg, kalte meg alltid for "lille venn". Irriterte meg veldig, og kaller noen meg det, mister jeg interessen med en gang.

bestemor pleide å kalle meg det, men jeg skjønner jo at dynamikken ikke blir helt den samme når en partner kaller deg det.

Anonymous poster hash: 06ef1...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 år (161 cm) og blir fortsatt kalt "liten og søt" og "lille venn"  :sjenert:



Anonymous poster hash: e24a7...a5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er ikke akkurat ille, men det får meg til å føle meg ikke pen. Får litt lav selvtillit, hver gang jeg møter en ny fyr og bli akkurat kalt det samme.. Da føler jeg bare at jeg kun er søt og liten. Ikke til noe annet liksom...

 

 

-TS

Anonymous poster hash: 5979e...ffb

 

Du er pen. Søt betyr pen. Men selv om utseendet ditt holder i massevis, så bør du ikke henge selvtillitten din på utseendet. Lær deg å være fornøyd med deg selv og dine prestasjoner, og husk at de som er mye mindre pene enn deg selv utstråler skjønnhet  hvis de tror på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er en jente på 160 og er fornøyd med utseende. Men blir alltid kalt av menn søt og liten.. Jeg føler meg da ikke pen, men hva legger dere menn i ordet "søt og liten." De jeg har datet har lyst til å treffe meg igjen og vi henger sammen mye osv. Men bare frustrerende å få høre at jeg er søt og liten hver gang jeg møter en ny fyr...

Anonymous poster hash: 5979e...ffb

Prøv som gutt.

Anonymous poster hash: 958a2...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener... Jeg får høre at jeg er ordentlig, snill, kjekk osv, men det høres ut som et glansbilde man kan henge på kjøleskapet for å gjøre det litt hyggeligere å hente melk 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Penis skal IKKE være liten og søt, den skal være stor, lang og grov, akkurat som mannen selv burde være !!  :wow:

Endret av Cowboy Lotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det bare har blitt til et slags fast uttrykk? At søt og liten henger sammen, fordi vi alltid synes små ting er søte. Kattunger, tannkremtuber i reisestørrelse, cherrytomater, babyer (som har rukket å bli noen mnd eldre enn amøbe-stadiet) osv. Poenget er at ordene henger litt sammen. Så menn kan synes du er grisedeilig og egentlig har de bare lyst til å dytte deg opp mot veggen og ha det gøy, men samtidig er du en søt og liten dame de føler de kan ta med hjem til mor og far på middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Coolaid

 

Hei

 

Er en jente på 160 og er fornøyd med utseende. Men blir alltid kalt av menn søt og liten.. Jeg føler meg da ikke pen, men hva legger dere menn i ordet "søt og liten." De jeg har datet har lyst til å treffe meg igjen og vi henger sammen mye osv. Men bare frustrerende å få høre at jeg er søt og liten hver gang jeg møter en ny fyr...

Anonymous poster hash: 5979e...ffb

 

Du overtenker.

 

Ikke legg så mye i det, du høres ut som en kvinne som menn faller for. 

 

Veldig mange kvinner blir aldri fornøyd. Å være søt er et kompliment som dekker det meste.

 

Jeg kaller kvinnen i mitt liv for søt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også kalt søt,selv om jeg er veldig langt fra å være liten :)

For min del tror jeg det har med personlighet og væremåte også for jeg er ikke spesielt pen.

Men jeg synes det er helt ok å bli kalt søt jeg :)

Anonymous poster hash: 49721...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...