Gå til innhold

Folk som mobber rødhårede


Gjest EnFyr

Anbefalte innlegg

Er det mange som mobber rødhårede for fargen nå til dags?

Navnemobbing (ikke mobbing egentlig, men det ble laget regler om navnet som alle sang høyt. Ikke så gøy om man var litt sjenert, men det var heller ikke det verste man kunne finne på) hadde vi mye av da jeg vokste opp, men aldri hårfargemobbing.

Hørt mange blondinevitser, men ingen som har blitt mobbet fordi de har blondt hår. Blondinevitsene har vært generelle og ikke rettet seg mot den ene/de jenta som var blond. Om hun/de følte seg truffet eller syns det var leit vet jeg ikke. Aldri hørt noen vitse om rødt hår. Uansett: Flott med rødt hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri fått stygge kommentarer for at jeg har rødt hår.. :vetikke:
Har heller vært mere "plaget" av at folk sitter og stirrer og vil gjeerne ha samme fargen selv.. :fnise:


Eller.. vent..
Jeg har en venninne som bestandig kaller meg for jenta uten sjel og ginger kid.. Men det kunne ikke brydd meg mindre, det er bare morsomt :fnise:

Endret av Nosoul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som bestandig kaller meg for jenta uten sjel og ginger kid.. Men det kunne ikke brydd meg mindre, det er bare morsomt :fnise:

Ettersom "sjelen" bare er et fantasifoster og eventyr på lik linje med drager og guder, så er det vel like greit å være jenta uten sjel - akkurat som alle andre ;)

Anonymous poster hash: 6a33d...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom "sjelen" bare er et fantasifoster og eventyr på lik linje med drager og guder, så er det vel like greit å være jenta uten sjel - akkurat som alle andre ;)

Anonymous poster hash: 6a33d...628

Har ingenting i mot det nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med "gingers" og "gingers have no soul" osv er jo ikke stygt ment, det er ment humoristisk, akkurat som blondinevitsene. Har aldri hørt en blondine sutre over at det finnes blondinevitser eller kalle det mobbing. Ha nå litt humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...