Gå til innhold

Hvorfor jeg hater Coop-kuponger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nok en tråd om hvor grusom det er å sitte i kassa og hvor forferdelige alle som handler er... :rolleyes:

Å sitte på nett og slenge dritt om både arbeidsgiver og kunder er vanvittig uprofesjonelt. La oss håpe for din skyld at sjefen din ikke finner ut av det. Og gjør både deg selv og kundene en tjeneste og gjør noe med den negative innstillingen din. Som kunde merker man veldig fort at den i kassa er sur, negativ og umotivert, selv om de tror de skjuler det. Alle yrker har sine ulemper, hvis dette er det verste du opplever kan du anse deg som heldig...



Anonymous poster hash: d2072...3c6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Harry? Hvor gammel er du egentlig?



Anonymous poster hash: 6b427...2b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så lite å spare på de kupongene, så det gidder jeg ikke. 3 kr i avslag....

Anonymous poster hash: 01931...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en tråd om hvor grusom det er å sitte i kassa og hvor forferdelige alle som handler er... :rolleyes:

Å sitte på nett og slenge dritt om både arbeidsgiver og kunder er vanvittig uprofesjonelt. La oss håpe for din skyld at sjefen din ikke finner ut av det. Og gjør både deg selv og kundene en tjeneste og gjør noe med den negative innstillingen din. Som kunde merker man veldig fort at den i kassa er sur, negativ og umotivert, selv om de tror de skjuler det. Alle yrker har sine ulemper, hvis dette er det verste du opplever kan du anse deg som heldig...

Anonymous poster hash: d2072...3c6

Nå står det vel ikke noen steder at h*n hater kunder, det står bare at h*n hater COOP-kuponger og det er nok helt sikkert satt på spissen, for kuponger er et nødvendig onde i denne jobben. Man har lov til å være irritert på diverse aspekter av livet og jobben uten at man da er sur på alle deler av den.

Stå på TS, du blir nok ikke kvitt kupongene, men du kan lære deg å leve med dem (som du sikkert allerede har gjort). :)

Endret av sofie777
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ordnet det slik at kundene skannet kupongene selv slik medlemskortet skannes.



Anonymous poster hash: 33c46...050
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Så uhøflige kunder du har.... det er aldri hyggelig så jeg forstår deg jo basert på det du sier.

Ja, de er litt klønete å rive pent ut, men jeg er en slik kunde som gjør det hjemme før jeg drar på butikken.

- og legger kupongen på båndet foran varen den gjelder, så det skal bli lettest mulig for deg, smiler og takker deg som sier 'Hei' til meg og ekspederer meg med et smil.

Takk for at du gjør det, og for at du alltid er så hyggelig når jeg møter deg i kassen på den Coop butikken jeg bruker mest :)

Det er dessverre utrolig mange frekke kunder. Har selv jobbet i butikk. Husker jeg ble kjefta ned av en kunde fordi kunden hadde brukt en vare og ville bytte den (dette er da en type vare som ikke kan selges om kunden har prøvd den) og en annen gang var det en dame som også var rasende pga at hun ikke fikk bytte vare. Hun sa hun aldri skulle komme tilbake. Hun kom tilbake dagen etter og handlet :P

Det er ikke kjekt med sure kunder :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber selv i coop og jeg elsker kuponger. Hver måned får jeg de selv og bruker dem. På min butikk er det så og si aldri noe problem, klaging eller stress med kupongene. Og vi er en stor butikk med mye omsetning og kjør i kassa.

Ja, det er stress når kunden tar feil vare. Men da trekker du pusten, smiler, forklarer, henter rett vare. Det er en del av jobben. Sånn er det bare.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kupongen fra Kiwi. Jeg har dem klare og har sjekket og dobbeltsjekket at det er rett vare jeg har tatt med.

Verre er det når den i kassa ikke aner hva h*n skal gjøre for å få dette inn i systemet. Køa blir lengre, kjenner de bak meg bare tripper. Må ringe på kollegaer, også vil ikke han som opprinnelig stod i kasse fortsette, så bytter dem plass etterhvert

TTT

Anonymous poster hash: ce4f8...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Haha. Jeg bruker kun kupongene mine i shopexpress-kassa på Obs. Ser at det må være et mareritt å styre med dem i manuell kasse. Det burde nok helst vært mer automatisk, at kupongene ble registrert på coop-kortet så de automatisk ble trekt fra hvis kunden kjøper riktig vare. Anonymous poster hash: fc306...2a6

Ja, hvorfor i all verden gjør de ikke dette, og lar folk velge om de vil ha papirtilbud eller e-post i tillegg?

I den lokale butikken her får de ikke handle dersom ikke kupongene er delt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så lite å spare på de kupongene, så det gidder jeg ikke. 3 kr i avslag....

Anonymous poster hash: 01931...b15

Får du bare en eneste kupong? ;) Det kommer jo minst 8 (nå sist fikk vi 12, siden det var noen sånne med reklame for nye produkter i tillegg), og det er alltid et gratis produkt, så sist jeg regnet over sparte vi 50-60 kroner på de vanlige kupongene, og det er jo litt.

Anonymous poster hash: 07852...3d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har avsluttet mitt medlemsskap i Coop nettopp pga disse kupongen.

Jeg liker ikke at de overvåker hva jeg handler for senere å sende meg rabattkuponger basert på tidligere innkjøp. Så jeg gjorde kort prosess og avsluttet hele medlemsskapet.

Anonymous poster hash: a4beb...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte får dere disse kupongene? Jeg tror ikke jeg har fått det noen gang jeg :overrasket:

Endret av godtesyk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både kuponger og medlemsskap er for idioter, vet det er frekt å si det, men det er dessverre sant. Både kuponger og medlessystemet øker kostnadene, og derfor også prisene, INGEN kan nekte for det. Dette har heldigvis Reitan i Rema 1000 skjønt.

Coop har fine butikker, handler mye der selv, men kuponger og medlemsskap er en kostnad som må dekkes inn på varene. Kun idioter setter pris på dette.



Anonymous poster hash: 9be5a...379
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Hvor ofte får dere disse kupongene? Jeg tror ikke jeg har fått det noen gang jeg :overrasket:

Er du medlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Både kuponger og medlemsskap er for idioter, vet det er frekt å si det, men det er dessverre sant. Både kuponger og medlessystemet øker kostnadene, og derfor også prisene, INGEN kan nekte for det. Dette har heldigvis Reitan i Rema 1000 skjønt.

Coop har fine butikker, handler mye der selv, men kuponger og medlemsskap er en kostnad som må dekkes inn på varene. Kun idioter setter pris på dette.

Anonymous poster hash: 9be5a...379

Men om du ikke er medlem men likevel handler er du med på å dekke kostnadene uten å ta del av utbyttet. Det er mer idiotisk... ;)

Vi tok ut 8000 kroner fra Coop i høst. Det er 8000 mer enn vi ville hatt hvis vi ikke var medlemmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Idja

Ja, det har jeg vært siden 2008

Da skal du få de i posten, hvis du bruker Coop-kortet ditt. Får du ikke er det nok bare å mase!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Da skal du få de i posten, hvis du bruker Coop-kortet ditt. Får du ikke er det nok bare å mase!

Hvis man trykket ja til reklame. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Prøver så godt jeg kan å gjøre en god jobb altså:) tråden var ikke ment for å henge ut kjeden jeg jobber for, var liksom en humoristisk måte å få ut frustrasjon på.. Trodde jeg. Er jo kuponger som irriterer, ikke noe mer.

Håper ingen tar seg nær av det jeg skrev, hmm

Anonymous poster hash: a345c...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du få de i posten, hvis du bruker Coop-kortet ditt. Får du ikke er det nok bare å mase!

Hva og hvor mye du får er avhengig av str på husholdet og hvor mye du bruker coop kortet ditt. Da jeg hadde coop som nærbutikk fikk jeg kuponger hver måned. Etter jeg flyttet så blir kortet sjelden brukt og jeg får sjeldent kuponger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...