Gå til innhold

Avviste en fyr- men vi møtes nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I høst avviste jeg en gutt ganske kraftig. Han var ganske interessert i meg, og jeg merket det godt (jeg mister dessverre interessen dersom jeg føler at noen tar alt for mye initaitiv). Derfor oppførte jeg meg helt kaldt mot han, sa nesten ikke hei og overså han da jeg møtte han (jeg vet, det var dårlig gjort av meg å oppføre meg slikt). De siste ukene har vi tatt opp tråden, og jeg liker han faktisk bare mer og mer… Vi snakket litt sammen om hva vi drev på med, og han svarte "jeg vet ikke, synes det er vanskelig å stole på deg etter oppførselen din. Jeg kommer alltid til å huske måten du behandlet meg på i høst."

Hvis han synes jeg behandlet han så dårlig, hvorfor vil han da møtes nå? Hjelp til tolkning på dette?



Anonymous poster hash: e5910...635
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jo såre enkelt. Han var interessert i deg, og er fremdeles interessert, men siden du har vært kald og avvisende vet han ikke helt om han tør tro på deg nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han vet/tror ikke han får noe bedre.

Er såpass selvsiker at ved det minste tegn til dårligholdning hos en date er det ut av døra. Det finnes så mange å velge i at det er ikke vits å holde på med noen man ikke er 100% sikker på.

Anonymous poster hash: 3afc3...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I høst avviste jeg en gutt ganske kraftig. Han var ganske interessert i meg, og jeg merket det godt (jeg mister dessverre interessen dersom jeg føler at noen tar alt for mye initaitiv). Derfor oppførte jeg meg helt kaldt mot han, sa nesten ikke hei og overså han da jeg møtte han (jeg vet, det var dårlig gjort av meg å oppføre meg slikt). De siste ukene har vi tatt opp tråden, og jeg liker han faktisk bare mer og mer… Vi snakket litt sammen om hva vi drev på med, og han svarte "jeg vet ikke, synes det er vanskelig å stole på deg etter oppførselen din. Jeg kommer alltid til å huske måten du behandlet meg på i høst."

Hvis han synes jeg behandlet han så dårlig, hvorfor vil han da møtes nå? Hjelp til tolkning på dette?

Anonymous poster hash: e5910...635

Du er ikke alene om dette. En del kvinner har en oppfatning av at menn skal være "jegeren". Dette er simpelthen feil når det kommer til forhold. Mannen må riktignok ta initiativ, men bare i starten.

I ditt tilfelle så virker det som han er ærlig. Du sier jo selv at du avviste han kaldt. Det virker likevel som om at han er villig til å forsøke.

Anonymous poster hash: 7817b...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han vet/tror ikke han får noe bedre.

Er såpass selvsiker at ved det minste tegn til dårligholdning hos en date er det ut av døra. Det finnes så mange å velge i at det er ikke vits å holde på med noen man ikke er 100% sikker på.

Anonymous poster hash: 3afc3...5d5

Han er en kjekk, veltrent, smart mann som går et prestisjefullt studie. Han har absolutt ikke problemer med å finne seg "noen bedre", så tror ikke det er det det står på...

Men det er jo såre enkelt. Han var interessert i deg, og er fremdeles interessert, men siden du har vært kald og avvisende vet han ikke helt om han tør tro på deg nå.

Hmm, ja.. Men jeg frykter i grunn at han har kommet over meg. At det som skjer nå mest er lek og morro for hans del.

TS

Anonymous poster hash: e5910...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt sånn tragi-komisk situasjon. Jeg har og avvist en tidligere, men ikke kaldt da..som jeg ble forelska i flere år senere..vi har fremdeles kontakt, og han virker ikke totalt uintressert, men jeg kan ikke garantere for at han fremdeles har følelser for meg heller..
Så har jeg en annen bekjent, som jeg har avvist to ganger...første gangen var veldig kaldt. Egentlig litt dårlig gjort, men jeg hadde det ekstremt tungt da. Og han ble mer og mer pågående, og jeg blokkerte han på både tlf og facebook, og han begynte og ta kontakt med foreldrene mine! vi er venner igjen nå da. men han vet at jeg ikke er intressert i mer enn vennskap. jeg ønsker han det godt da, og håper han finner ei som elsker han for den han er. Men, jeg må le den dagen jeg kanskje faller for ham selvom jeg ikke tror det vil skje :P



Anonymous poster hash: da7ff...674
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...