Gå til innhold

Hvordan holde samtalen i gang på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det kan være vanskelig å holde en samtale gående på tinder. Derfor trenger jeg litt tips. Hvordan ser en typisk samtale ut for deg?



Anonymous poster hash: ca7bf...bf5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Logg av tinder. Logg på livet :danse:



Anonymous poster hash: 8bfe2...be1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare raringer på tinder.



Anonymous poster hash: 32f64...277
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være vanskelig å holde en samtale gående på tinder. Derfor trenger jeg litt tips. Hvordan ser en typisk samtale ut for deg?

Anonymous poster hash: ca7bf...bf5

Ikke send spørsmål ...skap "open loops..." så er du igang

Anonymous poster hash: 82058...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder samtalen gående med prat om hva vi driver med enten akkurat nå eller sånn generelt. Jeg studerer noe som alle har et forhold til, så det er lett for gutta å catche den og ta samtalen videre derfra. Har vi noen interessante felles interesser nevner jeg gjerne det, liker vi f.eks. begge en musiker spør jeg om de har vært på konsert, liker vi noe mer obskurt kan jeg kommentere at det ikke er så mange av oss. Fordi det er så ofte at samtalen dauer på Tinder synes jeg det er ok å gå videre til snap ganske fort. Det er lettere å dele og være mer spontan der. Men holder ikke på på Tinder/snap for lenge, går for møte i løpet av en ukes tid dersom kjemien føles god.



Anonymous poster hash: 71380...478
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at Tinder ikke er til for å holde samtaler i gang egentlig. Mer for å få kontakt og så treffes og bli kjent i virkeligheten. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Still spørsmål. Og avtal møte tidlig. Om ikke så koker det hele bort.



Anonymous poster hash: dc2aa...d56
Lenke til kommentar
Del på andre sider