Gå til innhold

Hvordan holde samtalen i gang på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det kan være vanskelig å holde en samtale gående på tinder. Derfor trenger jeg litt tips. Hvordan ser en typisk samtale ut for deg?



Anonymous poster hash: ca7bf...bf5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Logg av tinder. Logg på livet :danse:



Anonymous poster hash: 8bfe2...be1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare raringer på tinder.



Anonymous poster hash: 32f64...277
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være vanskelig å holde en samtale gående på tinder. Derfor trenger jeg litt tips. Hvordan ser en typisk samtale ut for deg?

Anonymous poster hash: ca7bf...bf5

Ikke send spørsmål ...skap "open loops..." så er du igang

Anonymous poster hash: 82058...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder samtalen gående med prat om hva vi driver med enten akkurat nå eller sånn generelt. Jeg studerer noe som alle har et forhold til, så det er lett for gutta å catche den og ta samtalen videre derfra. Har vi noen interessante felles interesser nevner jeg gjerne det, liker vi f.eks. begge en musiker spør jeg om de har vært på konsert, liker vi noe mer obskurt kan jeg kommentere at det ikke er så mange av oss. Fordi det er så ofte at samtalen dauer på Tinder synes jeg det er ok å gå videre til snap ganske fort. Det er lettere å dele og være mer spontan der. Men holder ikke på på Tinder/snap for lenge, går for møte i løpet av en ukes tid dersom kjemien føles god.



Anonymous poster hash: 71380...478
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at Tinder ikke er til for å holde samtaler i gang egentlig. Mer for å få kontakt og så treffes og bli kjent i virkeligheten. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Still spørsmål. Og avtal møte tidlig. Om ikke så koker det hele bort.



Anonymous poster hash: dc2aa...d56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Still spørsmål. Og avtal møte tidlig. Om ikke så koker det hele bort.

Anonymous poster hash: dc2aa...d56

Ikke still spørsmål (hvis du er gutt) - det skaper forventninger og du vil ikke få svar.

Still spørsmål om du er jente...

Anonymous poster hash: 82058...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke still spørsmål (hvis du er gutt) - det skaper forventninger og du vil ikke få svar.

Still spørsmål om du er jente...

Anonymous poster hash: 82058...342

Gutter som aldri stiller spørsmål gidder jeg ikke bruke mye tid på.

Anonymous poster hash: 69015...c3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alltid det kommer ann på. Har noen samtaler som dør relativt fort, regner med at vi ikke har så mye til felles uansett og gidder ikke prøve å holde i gang en samtale som bare dør. Nå har jeg tydligvis funnet en jeg kan snakke med, vi matchet lørdag og har snakket omtrent konstant siden søndag (via tinder og snap). Vi skal møtes til helga (igjen, viste seg at vi hadde møttes på fest før, derfor vi hadde snappen til hverandre).

Men det krever jo selvsagt noe fra begge. Er lite spørsmål i våre samtaler, men vi fortsetter liksom på det som er skrevet hele veien. Hadde jo ikke funket om han ikke hadde gjort det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er smart å ikke prate for mye der. Da blir det veldig merkelig når man møtes ettersom man allerede vet "alt" om personen fra før. Selv om man egentlig ikke kjenner personen..

Så prat mye vas! Ha en god tone som er artig og positiv, uten å oppgi hele livshistorien sin! Den kan dere ta i virkeligheten ;)



Anonymous poster hash: 6ae79...655
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter som aldri stiller spørsmål gidder jeg ikke bruke mye tid på.

Anonymous poster hash: 69015...c3b

Vet du forskjellen på de ulike metodene da ?

- den vanlige måten hvor du blir bombet med spørsmål og den hvor du tiltrekkes inn i "open loops" ?

Anonymous poster hash: 82058...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

open loops?



Anonymous poster hash: 28564...1c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...