Gå til innhold

Menn fra England og Irland


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns også menn fra Irland og England er kjekke. Husker at jeg ble sjekket opp av en fra Manchester, han var utrolig kjekk og den dialekten *smelter*

Anonymous poster hash: 2763f...e9a

Manchesterdialekten er hot ja :rodmer:

Anonymous poster hash: 52cfd...d71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes menn fra England og Irland er så utrolig kjekke? :)

Anonymous poster hash: 21c4b...088

Jeg trodde det jeg også, til jeg fikk reist litt rundt der. På forhånd hadde jeg innbilt meg at alle så ut som Gerard Butler og Jamie Dornan, og at de hadde manerer som tatt ut av en Austen-roman. Ble skuffet da jeg fant ut at flesteparten hadde dårlig hud og tenner, og at de drakk seg for fulle og var for rølpete. Norske menn har egentlig utrolig gode manerer hvis man sammenligner med de fleste andre land. De bruker kanskje allværsjakke til dressen og dytter inn stolen for damene, men de er sjelden påtrengende på en ubehagelig måte, og de er som regel opplyste mennesker med ganske gode antenner.

Anonymous poster hash: 3be5f...a19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja. Holder på med en irsk mann. Beste sexen jeg noen gang har hatt, og aksenten er vakker. Liker også skotter, engelskmenn er greie de også, men kilt <3



Anonymous poster hash: 63d85...c6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg var irland trodde de faktisk at jeg var fra irland pga at jeg har rødt hår og det er visst ganske vanlig å ha rødt hår i irland haha :fnise:



Anonymous poster hash: 21c4b...088
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Man må lære seg å skille klinten fra hveten når det gjelder britiske og irske menn tror jeg. Går man ikke automatisk etter den uberkjekke så er man på litt bedre grunn. Ikke minst bruke litt kritisk vurderingsevne. Kan være mange rasshøl etc ja., men inniblant finner man skikkelige juveler og. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte en fra Belfast på tuben i London, ble litt sjarmert ja! Dessverre mistet jeg nummeret hans, prøvd å lete etter han på facebook og google men er håpløst.

Anonymous poster hash: 34d7b...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så rart at menn fra england blir sett på som stygge. Jeg gikk på skole i London i noen år, og seriøst... der var det MANGE kjekkaser. Sånn, virkelig. Og da er det snakk om de hardbarka engelskmennene altså, ikke de internasjonale elevene.



Anonymous poster hash: 0faa9...272
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britiske menn er veldig høflige og galante.Det er nok noe mange norske kvinner setter ekstra pris på. For all del,det finnes mange norske gentlemen også men kulturen er nok litt annerledes enn i UK.

Ulempen (slik jeg har sett det) er at mange drikker for mye og etter en tids bekjentskap blir ofte gentleman-manerene borte.

Endret av Sandie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med britiske menn er vel og at det er såpass store forskjeller mellom folk og. Går man på høyere utdannelse, eller/og på en skole med en viss status vil man og få menn av en viss "klasse" som vet og ta vare på seg selv og å forholde seg til kvinner på et mer "dannet" vis. De er vel mer veltalende rett og slett, og vet hvordan de skal bruke det.

Forskjellene blir ofte ganske store nedover. Har ihvertfall vært. Vet ikke hvordan det er i Irland da.

Norske menn er litt mer jevne og stabile mht. sosiale forskjeller. Færre rene drittsekker og "svigemors drøm". En god mellomting ofte. Kan og være en fordel. :ler:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Snakk om å gre alle under en kam, med klamydia ikke minst. Vært i Dublin en gang og mange ganger i UK. Kan ikke si at det var slående forskjelligheter på 'kjekkas' faktor der sammenlignet med Norge, Oslo eller Kristiansand. At begge irer og britene er mer åpne og uformelle i sosialle sammenhenger enn nordmenn - det er helt sikkert. Har en kjæreste som er britisk da, han kommer til å fri faktisk.. Og siden jeg har nå vært født en babe, ikke modelpen, men sånn pen-pen,, noe jeg syns ikke noe viktig å fremheve først, men jeg tar vare på meg selv, så er vi et pent par. Han er veldig kjekk, snill, høy, litt sånn stor og sterk mann, som en rugby type bare med baby face og alle tenner intakt, har alle hår etc - lista er lang,, fra middelklasse familie, er elektrikker. Møtt ellers langt flere drittsekker av norsk opprinnelse da jeg var singel, uten å bli smittet av STD da,,

Anonymous poster hash: 11836...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...