Gå til innhold

Hvor pen må man være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt som er feil med verden oppsummert i et spørsmål. Nå skal alle være 10ern, særegne og DEN "alle snakker om" - er det rart folk føler de ikke strekker til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig? Herregud, man skal jo snakke med dama når man er over det verste kroppspråkstadie! Har damene så lite allmennkunnskap at de ikke vet hva statsministeren i Danmark heter, ja da gidder ikke jeg å bruke mer tid på dama. Skal man bare pule er det bare å tre en papirpose over hodet på dama å skrive vakker, men jeg vil gjerne ha dame for noe fast.

Anonymous poster hash: 6de43...ded

Ha ha, statsministeren i Danmark... 9 av 10 jenter vet ikke det. Lykke til med å finne en tilgjengelig drømmedame blant de resterende 10 %.

Anonymous poster hash: a3153...264

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at det er noe i hodet på dama, skal jo snakke sammen etterhvert :D

Selv styrer jeg unna kvinner som ikke vet hva statsministrene heter i våre naboland og de som bruker sånn kunstig BH, tynne kvinner med enorme bryster i forhold til kroppen :).

Anonymous poster hash: 6de43...ded

Hahaha, da hadde jeg ikke hatt sjans hos deg (om jeg var singel) :fnise: Alt jeg vet er at Erna er statsminister i Norge og Obama er president i USA. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skala fra vil jeg tro 7 -10. Det er koselig hvis gutta sier hun er pen, og henne har jeg lyst til å bli bedre kjent med. enn gutter som kommer med ekle kommentarer, som ser på damer som kjøttstykker. Jeg i hvertfall vil heller ha gutter som sier at jeg har fin personlighet , hvor dyktig jeg er på jobben etc. enn utseende. virker som at det Å være pen er det som betyr mest nå her for tiden :-/ . Hører stadig at jeg er pen, men er det alt ?

Endret av Charlene87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, statsministeren i Danmark... 9 av 10 jenter vet ikke det. Lykke til med å finne en tilgjengelig drømmedame blant de resterende 10 %. Anonymous poster hash: a3153...264

At hun heter Helle Thorning-Schmidt håper jeg at litt fler en 1/10 vet (i hvert fall de over 20). Men nå er jo ikke jeg noen stor skjønnhet heller, så det bekrefter vel bare påstanden :P

Anonymous poster hash: 8615d...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig? Herregud, man skal jo snakke med dama når man er over det verste kroppspråkstadie! Har damene så lite allmennkunnskap at de ikke vet hva statsministeren i Danmark heter, ja da gidder ikke jeg å bruke mer tid på dama. Skal man bare pule er det bare å tre en papirpose over hodet på dama å skrive vakker, men jeg vil gjerne ha dame for noe fast.

Anonymous poster hash: 6de43...ded

Selv foretrekker jeg menn som har kontroll på egen grammatikk og rettskriving, hvert fall når de prøver å formidle seg selv som relativt smarte. Et slikt poeng faller tross alt i fisk når man gjør en språklig blunder i annenhver setning.

Anonymous poster hash: a96f0...ae5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør være like pen som Tone Damli.

Anonymous poster hash: 07bef...54c

Bare 6.5, altså? Skeptisk. Med tanke på hvor sjelden jeg snakker om noen pga. utseendet, nå hun vel score minst 98 av 100 mulige poeng.

Anonymous poster hash: 33e3a...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke hva statsministeren i Danmarkhet. Men ganske sikker paa at min oversmukke, alt for attraktive og uimotstaaelige mann visste det <3 (Og kunne ikke brydd meg mindre om at han vet det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min krets så må du være 9-10 i Oslo, andre steder 7 i landet.

Anonymous poster hash: 55e2d...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun heter Helle Thorning-Schmidt håper jeg at litt fler en 1/10 vet (i hvert fall de over 20). Men nå er jo ikke jeg noen stor skjønnhet heller, så det bekrefter vel bare påstanden :P

Anonymous poster hash: 8615d...7e1

Helt offtopic, men hvorfor skal man vite hva statsministeren i Danmark heter?

Er en relativt smart person, bereist, med høy utdannelse, krevende jobb og 7 siffret lønning. Har allt annet å tenke på en hva statsministeren i Danmark heter. Skjønner virkelig ikke poenget ditt.

Anonymous poster hash: 55e2d...42d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor pen må man være for at en mann som overhode ikke kjenner deg og aldri har hatt en samtale med deg, skal legge merke til deg og snakke om deg til kompisene sine? Alle liker selvfølgelig forskjellige typer utseende, men hvor pen må han synes at man er? Skala 1-10

Anonymous poster hash: 365d4...0d5

7-8 i mine øyne for at jeg skal bli interessert kun basert på utseende.

Anonymous poster hash: ce1ef...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helle Thorning-Schmidt har vært ganske kraftig i internasjonalt søkelys siden hun ble statsminister. Så jeg må si meg enig i at de som ikke vet navnet hennes, er kanskje litt vel uopplyst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud som folk henger seg opp i dette med den danske statministeren da..det var jo bare et eksempel personen kom med?tror poenget var at han søkte en som kunne litt mer enn å navnene til søstrene Kardishian eller når paradise hotel sendes...

Forøvrig tror jeg man må være veldig pen for forhold,ons derimot?der tror jeg gutter tar hva som helst...det går ikke ann å si "joda,du er heldig!du blir jo sjekka opp hele kvelden!" Ja,fordi de trenger noe å tømme seg i den kvelden kanskje?er det SÅ vanskelig for menn å forstå at mange ikke finner det sjarmerende å bli brukt og kastet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at det er noe i hodet på dama, skal jo snakke sammen etterhvert :D Selv styrer jeg unna kvinner som ikke vet hva statsministrene heter i våre naboland og de som bruker sånn kunstig BH, tynne kvinner med enorme bryster i forhold til kroppen :). Anonymous poster hash: 6de43...ded

Og hvordan skal du finne ut av dette uten å ha en samtale med dama? Som var nettopp det spørsmålet til TS gikk ut på?

Spar verden for slikt politisk korrekt pisspreik er du snill.

Anonymous poster hash: 1ff37...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skala fra vil jeg tro 7 -10. Det er koselig hvis gutta sier hun er pen, og henne har jeg lyst til å bli bedre kjent med. enn gutter som kommer med ekle kommentarer, som ser på damer som kjøttstykker. Jeg i hvertfall vil heller ha gutter som sier at jeg har fin personlighet , hvor dyktig jeg er på jobben etc. enn utseende. virker som at det Å være pen er det som betyr mest nå her for tiden :-/ . Hører stadig at jeg er pen, men er det alt ?

Ja, det er alt. Ingen bryr seg om at du er flink på jobben. Det er du sikkert ikke heller.

Anonymous poster hash: 1ff37...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må man virkelig være SÅ pen? TS

Anonymous poster hash: 365d4...0d5

..LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konfronterte ei av mine venninner med sannheten, en gang hun hevdet at hun ikk fikk oppmerksomhet....

I. er ei jeg har kjent lenge, så utseende hennes teller liksom ikke så mye nå, men jeg kan huske jeg syntes hun var ganske ordinær, sjøl om hun forsåvidt var søt, da vi ble kjent for en 10-12 år siden.

Hun satt ute på cafe i lag med søstra en ganske vanlig tidligkveld, jeg satt i baren med en kompis. (Det er sånn at når I. og søstra er ute i lag, har de noe bestemt å snakke om, så vi blander oss ikke inn, vi som kjenner de). Jeg skulle understreke et poeng for kompisen min, så vi fulgte med bordet der I. og søstera satt. Den neste timen kom det 6 fyrer og prøvde å komme i snakk med I. - 8 stykker "prøvde seg på" søstra.

I. hadde rett og slett ikke fått det med seg.

Såeee,.... Konklusjonen er at du ikke skal langt over gjennomsnittet før du har mer oppmerksomhet enn du kan gjøre av.

Dette.

Når ei jente klager på at "hun ikke får oppmerksomhet" og at "det er vanskelig å finne kjæreste" så skyldes det uten unntak to ting:

1. Hun ignorerer alle de menn som faktisk prøver å få kontakt.

2. Hun løfter ikke en finger selv for å ta kontakt med menn.

Anonymous poster hash: 1ff37...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er alt. Ingen bryr seg om at du er flink på jobben. Det er du sikkert ikke heller. Anonymous poster hash: 1ff37...59b

wow bitter Much? Du vet ingenting om hvordan jeg er på jobb ,også uttaler du deg på denne måten. Håper du er stolt over deg selv Anonymbruker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men Ts er det sånn du vil bli snakket av gutta? Du vil vel være sammen med noen som liker deg for personligheten? . Hvis du er en 7 så vil du bli en 9-10 hvis gutten liker personligheten din. altså forelsket.

Anonymous poster hash: 6167a...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...