Gå til innhold

Hvor dyrt er det å leve på Bali?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å leie villa i 3 uker på Bali neste sommer.

Hvordan er prisnivået der?

Det blir jo sikkert mye mat ute på restauranter selv om man har kjøkken.

Vi er 2 voksne og 3 tenåringer.



Anonymous poster hash: d21ea...bdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bodd på Bali i over ett år. Brukte 300-600 i uka ca på 2 pers. Men når dere er turister og sikkert vil gjøre masse greier og spise på turist restauranter og shoppe så tror jeg dere må regne med 600 kr dagen pr pers minst. Aktiviteter der er ikke så billig. Vi spiste bare mat fra der de lokale spiste.betalte vel 20 kr for middag for 2 pers. Bedre mat og mye billigere enn turist restaurantene om en vil ha indonesisk mat. Alkohol er stort sett billig. Ei flaske øl er alt fra ca 10-20 kr på bar/ resturant.

Endret av småsei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det ganske rimelig med andre ord.

Jeg er av sorten som ikke må på de verste turiststedene hele tiden. Snarere motsatt.

Men har jo med meg en gjeng som helt sikkert vil det innimellom, så da finner man en mellomting.

Takk for svar!



Anonymous poster hash: d21ea...bdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært familie på fem med tenåringsbarn på Bali i både tre og seks uker. Riktignok noen år siden, men vi levde for ca 500 kr dagen. Da vi var der i seks uker, bodde vi for ca 150 kr pr natt. To hotellrom, 75 kr pr rom :-) Siste gang vi var der, kostet "alt" noe mer, men brukte likevel mye mindre enn to uker i syden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...