Gå til innhold

En morsom pusehistorie


Mirage

Anbefalte innlegg

Jeg passer pusen til et familiemedlem, og er ofte og holder den med selskap. I dag tok jeg et bad (med huseiernes tillatelse selvsagt) og hadde altandøra og badedøra åpen i tilfelle selskapssyk pus kom hjem. Jeg lå og duppet i vannet da han på ekte pusevis hadde sneket seg inn på badet og plutselig hoppet opp på kanten! Jeg skvatt så jeg datt under vann, selvsagt.

Pus er ikke redd for vann han, så han la seg som han liker. Rundt nakken min, med forbeina flytende på ene siden og bakbeina på andre.

Plutselig ser jeg to mørke flekker flyte ut på hver side. Pus hadde hatt størknet gjørme til "puseknærne" og det fløt ut i vannet. Jeg skvatt, og pus hoppet ned på badegulvet. Men da oppdaget jeg det: vannet hadde løsnet opp gjørma, og det var brune små spor etter pusepoter på store deler av gulvet. Her måtte jeg tenke raskt, begrense skadeomfanget. Så jeg spratt opp.

Men dere vet puser.. Når de helst bør bevege seg, står de stille. Når man vil at de skal stå stille, så spretter de rundt. Så det er brune pusespor i hele huset nå.

*sukk*

Får vaske før familien kommer hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...