Gå til innhold

dreper hunder med kjepper


mee mee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kan på en måte skjønne at de ønsker å stoppe et rabiesutbrudd men hvorfor i huleste ikke bruke ei kule i panna ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan på en måte skjønne at de ønsker å stoppe et rabiesutbrudd men hvorfor i huleste ikke bruke ei kule i panna ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::grine::grine:

Dette er noe av det jævligste jeg har lest, og bildene gjorde ikke saken bedre. Sitter på jobben og skjelver, tårer triller og jeg forbanner menneskeheten opp og ned. Det går da vel for faen meg ikke an???!!!

Jeg også forstår at rabies er en fryktelig alvorlig ting, og at de velger å avlive hundene. Men...å slå ihjel hunder, kjæledyr med kjepper..er så jeg ikke tror det er mulig at mennesker kan være så grusomme... :tristbla:

Jeg kommer til å tenke på dette i hele dag, og sannsynligvis mye lenger også. :grine:

Stakkars dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynte Kina med som forberedelser til OL. Det var oppe i avisene da og(kjenner igjen bildet bl.a.), men da var unnskyldningen at løshunder ikke var noe pent syn og de ville bli kvitt dem da.

Jeg skjønner Kinas synspunkt og. Et rabiesutbrudd er nok lurt å få stoppet, men det må da spare både tid og penger dersom man skyter hundene i stedet for å bruke 3-4stk på å slå hjel hver hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Helt forferdelig. Jeg har full forståelse for problemet med løshunder og rabies, men det må da gå å finne en mer human måte å avlive dem på :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...