Gå til innhold

Hva heter dyret ditt?


Gjest Søt

Anbefalte innlegg

Ja, hva slags navn har du gitt dyret ditt- og hvorfor?

Idag får vi en kanin , gleder meg veldig, og har tenkt at den skal hete Thomas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Landra

Hei!

Hunden vår heter Propell! Navnet fikk han fordi han løp etter halen sin (som sikkert mange hunder gjør) når han var valp. Så er han ganske hyper til tider også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en persergutt som heter Chiwas. Hvorfor? Tjo, han har jo cognac farge så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hunden vår heter Poppy. Vi hadde egentlig planlagt at hun skulle hete Bebop, men det passet liksom ikke, og så dukket bare Poppy opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg har 6 katter. 4 av dem er kattunger, og jeg skal beholde 2 av ungene mens 2 av dem skal gis bort ganske snart.

Den første katten jeg fikk heter Storepus. Han er en svær Ragdoll-han (kastrert) og heter egentlig Xerxes på stamtavla. Men siden han er den største katten jeg har hatt, så ble det til at jeg kalte ham Storepus.

Etterhvert viste det seg at han ikke trivdes med å være eneste katten i huset, og derfor skaffet jeg meg Mini-Mona. Hun var knøttliten da jeg fikk henne, derfor navnet. Men nå er hun ikke så liten lenger, så jeg sliter litt med det navnet. Kan jo kutte ut Mini og bare kalle henne Mona, men jeg syns Mona er et litt rart navn på en katt :forvirret:

Og så fikk Mini-Mona unger, og 3 av dem fikk navn av brukere her på kg. Disse er Sherlock, Mons og Sniff. Den fjerde har egentlig ikke noe navn, og siden jeg ikke skal beholde den så har jeg ikke brydd meg med å finne på noe. Den blir som regel kalt Sjarmøren, siden den er veldig flink til å sjarmere folk, både kjente og ukjente, til å gi den kos og klapp. Av kattungene er det Sherlock og Mons jeg skal beholde, mens Sniff og Sjarmøren skal flytte til onkelen min.

Endret av Fairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lanyah

Hunden min heter Cika, fordi jeg rett og slett ville forsøke å finne et litt sjeldent navn..., men det er sikkert flere som heter det da...

Kaninen min heter Bøtteknotten, jeg vet ikke hvorfor, det har bare blitt sånn.

Katten min heter Sussie, fordi katter reagerer veldig på S lyder.

Den ene hesten min heter Ylva, fordi hun hette det da jeg kjøpte henne, unghesten heter Celina, tror det er fordi jeg liker C navn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Pusen min heter Taran :) Nydeligste i verden så klart;)

Har tidligere hatt:

Katter:

Mussin, Spice, Tiger, Røder

Kaniner:

Kyrre Cassandra, Nøtteliten & Timmi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sativa

Mine guttepuser heter Tigerline, Arne og Svarten.

Har tidligere hatt katter som het:

Misse, Rusky, Esther, Moje, Oddvar, Brutus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Alaskan husky som heter Raksa. Det var oppdretterne oppe i Nord-Norge som ga henne navn. Det betyr visstnok "fjell" på samisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...