Gå til innhold

Ferdig utdannet men får ikke jobb. Søke barnehage ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søk på barnehagejobben og gjerne butikkjobber også. Det pleier å telle positivt når din framtidige drømmearbeidsgiver ser at det er tak i deg, og at du heller tar ein urelevant og "uinteressant" jobb enn å gå heime på NAV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men har du vært på intervju hos de?

Og hva med revisjonsbyråene? Hva sier de når du søker?

Jeg har hatt samtale med manpower, personalhuset og backup og snakt med adecco over telefon. Men ingen hjelp der i gården. Adecco sa vel noe slik som at det ikke er vits for meg å søke om regnskapsjobber, fordi kundene VIL ha noen med erfaring.

Som regel får jeg ingen tilbkemelding av revisjonsbyråene, hvis eg får så sier de at jeg skal komme tilbake når jeg har fått mer erfaring, eller at det var mange søknader og jeg ikke var den heldige utvalgte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bachelorgrad og søker på jobber. Har nettopp søkt på min første stilling som barnehagassistent. Det er ikke mitt førstevalg, helt klart. Men uansett hvilken jobb jeg får, vil jeg gjøre detjeg kan for å gjøre en god jobb.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh... jo de gjør det hver dag. Jeg er litt overrasket over at du er så overrasket over dette. Jeg trodde det var ganske allment kjennt. Det sagt så trenger ikke alle disse menneskene gjøre en dårlig jobb bare fordi det ikke nødvendigvis var førstevalget deres da.

Når jeg skriver "man plasserer ikke ..." så betyr det "man bør ikke plassere ...". Talemåte altså.

De trenger ikke å gjøre en dårlig jobb, men hvis man overhodet ikke er interessert, skal det godt gjøres å være en så god ressursperson som barna trenger og fortjener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy f for en fornærmelse… halvparten av de som jobber i bhg har ingen andre muligheter ( leser over her )

…..neivel…… jeg er ped leder og tar barnehagelærerutdanning og har en annen høyere grad

HVA SA DU ?

vil ha inn folk som har et genuint ønske om å arbeide med barn..

Anonymous poster hash: ffef8...ad5

Det er ikke snakk om pedagoger som deg, men om vanlig assistent jobb som hvem som helst kan få.

Anonymous poster hash: dc284...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...