Gå til innhold

Chrome cast og popcorn time


Try2

Anbefalte innlegg

Sliter litt her....Noen som har greid å caste popcorn time til Chromecast/tvskjerm?

Har mac med yosemite 10.10.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, fungerte fint tidligere, men siste par ukene så har jeg bare måtte gi opp, den har ikke chromecast i nedtreksmenyen (den eksisterer ikke lengre med nedtrekkmeny) nå står det kun popcorntime der. Så jeg får ikke velge chromecast der lengre.



Anonymous poster hash: 033e6...3a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, irriterer meg også stort, jeg har Netflix også, men det er jo ingenting på Netflix, bare gamle filmer og serier. 



Anonymous poster hash: 033e6...3a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Time for PopcornPushekampanje! Finner lite om dette på nettet. Bare hvor fantastisk Chrom Cast og Popcorn spiller sammen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Det funker fint her

Bare trykker på chromecast

Men popcorntime er noe dritt

Var så lei av aldri oppdaterte serier på f.eks Netflix, men så er det motsatt problem på popcorn....oppdatert mtp nyeste episoder, men så mangler det det første episodene/sesongene så man får ikka startet fra starten :cry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hello Kitte

Hva er forskjellen på popcorntime på mac og windows da? Ser det veldig forskjellig ut? Får du ikke opp noe sted noe du kan trykke på for å få opp chromecast som alternativ?

Og du har selvfølgelig gjort forjobben med å koble i chromecast og fått den til å prate med data'n? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke opp chromecast som et valg heller, så kanskje de har fjernet den muligheten. :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...