Gå til innhold

Frekke bemerkninger som stakk skikkelig hos deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg måtte bare vekk ra Norge etter jeg var ferdig på skolen pga alle slemme folk som bodde der jeg vokste opp. Psykologen sier jeg har fått PTSD av all mishandlingen og mobbingen. Får panikkanfall fortsatt når jeg er på mitt hjemsted, selv om det er 20 år siden. Og jeg tilgir ALDRI, håper alle mobberne blir tatt av IS eller noe.



Anonymous poster hash: c5c62...ab9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at at det ikke lenger nytter å være ydmyk. I Norge i dag er det den sterkestes rett som gjelder og ydmykhet og høflighet gjelder ikke lenger dessverre. Er man blant den rolige typen så får man gjennomgå som lavstaus i hakkeordenen.

Men de som kom med sleivspark får gjerne prøve seg nå, da skal de se hvor mye kampsporttrening kan skade et menneske (har trent fullkontakt gjennom mange år nå) og jeg lover å ikke diskriminere mellom menn og kvinner :) Det blir mishandling uansett.

Anonymous poster hash: edfae...da0

:danse: ENIG!!! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stakk ikke,men jeg husker en gang i gymmen i 9.klasse så fikk jeg høre fra et par jenter at "vet du at i fremtiden når du skal ha barn så vil det gjøre vondere for sånne som deg å føde, som er så tynne".

Jeg skjønte at det var et forsøk på å være spydig, men jeg dreit i det - synes det bare var en merkelig ting å si.

For et par år siden møtte jeg en av jentene på reunion, og da begynte hun å ta opp noen frekke ting som jeg hadde sagt til henne den gang, jeg husket ikke noe av det og sa bare "Jeg husker dessverre ikke at jeg sa noe sånt, men beklager for det hvis jeg sa det". Hun fortsatte bare å bable i vei om den samme greien og hvor forferdelig jeg var,så jeg flyttet meg og holdt meg langt unna dama resten av kvelden.

Weirdo!



Anonymous poster hash: c68ee...498
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stakk ikke,men jeg husker en gang i gymmen i 9.klasse så fikk jeg høre fra et par jenter at "vet du at i fremtiden når du skal ha barn så vil det gjøre vondere for sånne som deg å føde, som er så tynne".

Anonymous poster hash: c68ee...498

Jeg fikk også noen sånne kommentarer som gikk på at jeg var tynn, og det stakk heller ikke på meg. Man skjønner jo ofte at sånne mennesker enten har et problem selv, eller er misunnelige. Jeg synes mest synd på folk som virkelig er litt stygge, som blir mobbet for det. Det gjør det jo mye verre. Mens folk som TS har jo kommet veldig heldig ut av det, da hun jo er pen egentlig.

Anonymous poster hash: 20241...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På barneskolen sa to gutter at jeg hadde bart, og den dag i dag har jeg komplekser og vokser overleppen. Liker ikke å være ute i sollys om det er en stund siden siste voks, fordi jeg tror at alle ser barten.
En "venninne" påpeker til stadighet at jeg er alt for tynn og må legge på meg. Hun sier ofte at jeg bør begynne å trene bein fordi jeg ikke har rumpe og så tynne lår at jeg ser syk ut. Var fornøyd med beina mine før jeg ble kjent med hun, og jeg går helst ikke i klær som fremhever og viser rumpa godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med ei venninne hjem etter skolen på ungdomsskolen, og da sa bestemora hennes at rumpa mi var bred som ei låvedør og lo. Den svei.

Tante sa en gang at hvis jeg ikke begynte å pynte meg og tenke på hva jeg spiste, så ville jeg aldri få kjæreste. Jeg var 13 år, hadde enda ikke "funnet meg selv" og det siste jeg tenkte på var kjærester. Jeg husker det var flaut, og jeg følte det var noe galt med meg siden en voksen påpekte noe sånt og jeg i det hele tatt ikke skjønte det.



Anonymous poster hash: d3764...e13
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var med ei venninne hjem etter skolen på ungdomsskolen, og da sa bestemora hennes at rumpa mi var bred som ei låvedør og lo. Den svei.

Tante sa en gang at hvis jeg ikke begynte å pynte meg og tenke på hva jeg spiste, så ville jeg aldri få kjæreste. Jeg var 13 år, hadde enda ikke "funnet meg selv" og det siste jeg tenkte på var kjærester. Jeg husker det var flaut, og jeg følte det var noe galt med meg siden en voksen påpekte noe sånt og jeg i det hele tatt ikke skjønte det.

Anonymous poster hash: d3764...e13

Hva ER det emd eldre mennesker og dette med å si alt rett ut? Sånn var farmor og. "Nu börjar du bli fet" fikk jeg høre da jeg var 16.

Anonymous poster hash: c5c62...ab9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det emd eldre mennesker og dette med å si alt rett ut? Sånn var farmor og. "Nu börjar du bli fet" fikk jeg høre da jeg var 16.

Anonymous poster hash: c5c62...ab9

Jeg er enig, og tilhører nok gruppen som ikke mener man bare skal la eldre folk si hva faen de vil uten korreks eller reaksjoner "fordi de er gamle".

Anonymous poster hash: d3764...e13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mye at jeg måtte ha skrevet 4 tykke bøker om jeg skulle fått med alt. Ble mobbet i 10 år. Men er heldigvis nesten over det. Skriver "nesten" fordi jeg møtte ene mobberen min for en uke siden, og innså at jeg kanskje ikke var heelt over det allikevel, selv om jeg trodde det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, og tilhører nok gruppen som ikke mener man bare skal la eldre folk si hva faen de vil uten korreks eller reaksjoner "fordi de er gamle".

Anonymous poster hash: d3764...e13

Enig! Ikke barn heller, egentlig, selv om der kan vi skylde mye på foreldrene. Men bare fordi du er over 60 så kan du ikke slenge dritt til hvem du vil. Merker at mamma har litt samme tendenser som mormor (skrev farmor i forrige innlegg ved en feil) hadde. "Du ser så slampig ut med mörkt hår, jag tycker du ska bli blond". Altså, har man ikke noe pent å si så kan man holde det inni seg.

Anonymous poster hash: c5c62...ab9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri blitt ferdig hvis jeg skulle skrevet alle stygge kommentarer jeg har fått. De stakk da og de stikker nok fortsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker for en del år siden da jeg plutselig fikk kviser på kinnene mine, hvordan enkelte var skikkelig glad i å minne meg på det hele tiden. Dette var voksne mennesker! Jeg har speil og ser jo hva jeg har og ikke har. MEN da jeg fikk salver som hjalp og fjernet alt av kviser så sa de ikke et kvakk. Men de som aldri nevnte kvisene min kommenterte at huden min var blitt så fin. Er ikke det merkelig? Flinke til å påpeke feil, men vil ikke si et ord om hvor bra det har blitt, de som var så lidenskapelig opptatt av å snakke om huden min med kviser. ja, har man ikke noe positivt å si så hold kjeft! Men det er vel nettopp derfor de sier der vel. Elsker å trøkke ned andre. Takke meg til de som elsker å oppmuntre isteden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hvorfor er du så feit når du spiser så lite?" i en nesten irritert tone.

Anonymous poster hash: 80246...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri blitt ferdig hvis jeg skulle skrevet alle stygge kommentarer jeg har fått. De stakk da og de stikker nok fortsatt.

:hug:

Ikke kjenn på de kommentarene.

Anonymous poster hash: 20241...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi en klem til dere alle!

:klemmer::klem:

Håper det ordner seg for dere som ikke har det så bra og dere som har det bra i dag må bare stå på videre :)

Godt for meg å kjenne at jeg ikke er alene.



Anonymous poster hash: a29bc...de1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det var vår tur å være luciafølget på skolen, jeg var den eneste jenta som ville være lucia. Men alle guttene protesterte forde jeg ikke hadde langt lyst hår. Vi var tre jenter, de to andre ville ikke. Så sa læreren at vi skulle trekke, jeg fikk kun en stemme og den jenta som ikke ville være lucia fikk være det.. Alle guttene lo av at jeg bare fikk en stemme.. jeg ville være lucia.. :grine: Husker jeg ble både lei meg og flau, og så skuffet at læreren ikke sa noe når guttene oppførte seg sånn :glare:

Og en gang i KRL timen så satt jeg å hørte på en historie som læreren fortalte, vi satt å tegnet i mens. Så pluselig ropte hun navnet mitt og ba meg slutte å sitte å skjære grimaser for jeg var så stygg når jeg gjorde det, jeg fikk så sjokk for jeg gjorde jo ikke det med vilje, alle barn som konsentrerer seg sitter jo ofte å gjør et eller annet med ansiktet... Var ikke gøy å være 8 år og bli kalt stygg av lærer forran klassa. :rodme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hug:

Ikke kjenn på de kommentarene.

Anonymous poster hash: 20241...acd

Takk.

Jeg prøver. Så derfor begynner jeg ikke å skrive dem her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke var verdt noen ting, at ingen ville være venner med meg så jeg kunne bare stikke, at jeg så ut som et skjellett, dette har hengt ved og jeg innbiller meg enda i dag 15 år senere at de som er vennene mine egentlig bare er det fordi de syns synd på meg fordi jeg rett og slett ikke er verdt noe og føler meg alltid uønska og på sommeren går jeg med tykke strømpebukser under buksene for at det skal se ut som jeg har mere fett på kroppen og tør ikke å gå i singlett siden folk tydeligvis ble så plaga av skjellettkroppen min før.



Anonymous poster hash: d71f8...08d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det var vår tur å være luciafølget på skolen, jeg var den eneste jenta som ville være lucia. Men alle guttene protesterte forde jeg ikke hadde langt lyst hår. Vi var tre jenter, de to andre ville ikke. Så sa læreren at vi skulle trekke, jeg fikk kun en stemme og den jenta som ikke ville være lucia fikk være det.. Alle guttene lo av at jeg bare fikk en stemme.. jeg ville være lucia.. :grine: Husker jeg ble både lei meg og flau, og så skuffet at læreren ikke sa noe når guttene oppførte seg sånn :glare:

Og en gang i KRL timen så satt jeg å hørte på en historie som læreren fortalte, vi satt å tegnet i mens. Så pluselig ropte hun navnet mitt og ba meg slutte å sitte å skjære grimaser for jeg var så stygg når jeg gjorde det, jeg fikk så sjokk for jeg gjorde jo ikke det med vilje, alle barn som konsentrerer seg sitter jo ofte å gjør et eller annet med ansiktet... Var ikke gøy å være 8 år og bli kalt stygg av lærer forran klassa. :rodme:

Dette får jeg vondt helt inn til hjerterota av.

Grusomt :(

Håper alt går fint med deg :klem:

Anonymous poster hash: a29bc...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...