Gå til innhold

Er kjæresten din en alfa- eller betahann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette nok en tråd der man prøver å finne unnskyldninger for hvorfor man ikke har sjangs hos damene?

"Nei, jeg er en beta-mann. Derfor vil ingen ha meg. Det kan ikke være noe annet. *ser seg i speilet* Jeg har jo rundt ansikt og lav er jeg også :( "

*facepalm*

Anonymous poster hash: 65656...bf7

Hvis man skal ta litt hensyn til definisjonen fra dyreverdenen, så vil en lav, svak og feit mann være beta.

Definisjonen alpha/beta/omega finnes egentlig ikke for mennesker, så det eneste vi kan relatere det til er fra dominerende hanner blant flokkdyr.

Anonymous poster hash: 7be14...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man skal ta litt hensyn til definisjonen fra dyreverdenen, så vil en lav, svak og feit mann være beta.

Definisjonen alpha/beta/omega finnes egentlig ikke for mennesker, så det eneste vi kan relatere det til er fra dominerende hanner blant flokkdyr.

Anonymous poster hash: 7be14...810

Ja,jeg forstår det,men jeg forstår ikke dette behovet for å lete etter grunner for hvorfor man ikke har sjangs. Hva med å ta en titt på seg selv?

Tror de fleste synes det er turn off med noen som er veldig opptatt av om de er alfa eller beta.

Er jo mange der ute som ikke skulle ha hatt dame eller mann for den del. Mennesker er litt annerledes enn dyr,så det blir for dumt å dele inn menn slik.

Jeg klarer ikke å finne ut om min samboer er alfa eller beta. Han har mange ulike sider,og jeg klarer ikke å sette han i bås.

Anonymous poster hash: 65656...bf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden må være svært enkel for de som tror på slike inndelinger. Ikke minst har man et svært endimesjonalt syn på mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å se hvem som er alpha her hvertfall :laugh:

Anonymous poster hash: 6fe80...245

Er det? Uten å se kjevelinjer, pannehøyde og hvor god den enkelte er til å sjekke damer selv med øynene nesten lukket (mysing er alfa, det har jeg lært på KG)? :ler2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? Uten å se kjevelinjer, pannehøyde og hvor god den enkelte er til å sjekke damer selv med øynene nesten lukket (mysing er alfa, det har jeg lært på KG)? :ler2:

Jeg mente deg da :fnise:

Anonymous poster hash: 6fe80...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente deg da :fnise:

Anonymous poster hash: 6fe80...245

Takk, men jeg smiler sannsynligvis altfor mye og har for store øyne. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...