Gå til innhold

Typen oppfører seg veldig merkelig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enn kjenner da mannen godt til å forstå at noe rart er på gang.. Eller det er kanskje bare meg, la meg legge det frem slik at jeg kan få et annet syn på dette.

Han reiste til min mor og ble lenge borte, da jeg ringer for og be ho sende med han noe har han alt reist..

En time etter det kom han hjem...

Han sitter i bilen en langt stund uten å komme inn.. Jeg ringer å spør om han skal sitte der ute å fryse. Han sier ingenting, og i det siste har han holdt på slik mye.

Om jeg kommer inn i samme rom, kaster han telefonen vekk selv om jeg ser han skriver med noen..på spørsmål om hvorfor er svaret - han vil ikke ha fokus på den når jeg er der.

Merkelig nok er det noen som ved sengetid sender melding til han, ikke bare skjedd en gang MEN omtrent vær kveld!

Han kan si han er så trøtt å må legge seg, når jeg kommer inn ligger han med telefonen å skriver..

Men saken er at jeg syntes det har vært ganske underlig.. Hvorfor har han begynt slik nå..?

Når dette blir tatt opp for hvordan jeg ser på disse hendelsene, flytter han fokus og begynner å diskutere på nettopp det jeg sa. Jeg må be han stoppe og svare på spørsmålet mitt slik det var.

Han har faktisk ingen gode svar.. Dette gjør meg forvirret..

På spørsmål om han skjuler noe,svarer han - han har Ingen grunn til å skjule noe for meg.

Enn burde da kjenne mannen godt nok etter mange år til å fange opp endringer.!?Enn blir da ikke helt paranoid med åra.. Føler det slik nå og må få et annet synd på dette.

Jeg må legge til at om det skulle vært engans, hadde jeg aldri begynt å sette spørsmålstegn til dette, Men dette er noe som har foregått ganske hyppig nå det siste 2 mnd. Jeg er vanligvis ingen sjalu type, men nå lurer jeg virkelig på om jeg burde være mer påpasselig...

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Har du bursdag snart? Kanskje de planlegger en overraskelse for deg (for eks. fest, gave, reise etc)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Har du bursdag snart? Kanskje de planlegger en overraskelse for deg (for eks. fest, gave, reise etc)?

Tenkte litt på det samme. Kanskje forlovelse også om de ikke er det fra før av. (Siden han var hos svigermor, kanskje han spurte om hennes datters hånd?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bursdag snart? Kanskje de planlegger en overraskelse for deg (for eks. fest, gave, reise etc)?

Får håpe at det er det og ikke at fyren er utro. Hold oss oppdatert da ts!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen er det du taster sånn med hadde jeg sagt i et irritert tonefall. Og så ville jeg krevd et svar. Gjerne spurt rett ut. Er du utro? Eller en annen strategi. Ikke blitt sint i det hele tatt, men sagt på spøk. Er det elskerinna di du taster med?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen er det du taster sånn med hadde jeg sagt i et irritert tonefall. Og så ville jeg krevd et svar. Gjerne spurt rett ut. Er du utro? Eller en annen strategi. Ikke blitt sint i det hele tatt, men sagt på spøk. Er det elskerinna di du taster med?

Ser for meg trynet på han da om han er skyldig :fnise:

Anonymous poster hash: acf10...229

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg trynet på han da om han er skyldig :fnise:

Anonymous poster hash: acf10...229

Hadde vært priceless.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at han var hos min mor har sin grunn, han måtte hente noe for meg der, men det er tiden har bruker fra han reiser derfra og hjem.. Altså 1 time!!

Alt i alt blir det veldig rart..

Vi er forlovet derfor veit jeg at det ikke ligger noe der.

Og om det kan være en bursdag... Tja.. Det er enda 6 mnd til..!

Jeg har tenkt til å se det litt an, han veit nå mine mistanker og det kan fort være han er mer forsiktig om det nå skal ligge noe her.

Jeg følger nok litt ekstra godt med, og føler jeg er den mest sjalue kjerringa som spør om alt mulig rart.

Vi står med huslån og barn.. Så håper ikke det ligger noe her. (Jeg venter vår første)

Jeg har spurt han om hvordan han tenker om om hvis forholdet skulle rykke pga utroskap med tanke på lån, barn etc..

Det og måtte satse mye men kan miste alt.

Men han svarer så merkelig på alt syntes jeg

Han sier han aldri har hatt det så bra som han har det nå, og jeg er den beste han kunne møtt.

Holder tråden oppdatert, og om det skulle sitte ei med dårlig samvittighet så håper jeg så inderlig noen kan si meg til..

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han var hos min mor har sin grunn, han måtte hente noe for meg der, men det er tiden har bruker fra han reiser derfra og hjem.. Altså 1 time!!

Alt i alt blir det veldig rart..

Vi er forlovet derfor veit jeg at det ikke ligger noe der.

Og om det kan være en bursdag... Tja.. Det er enda 6 mnd til..!

Jeg har tenkt til å se det litt an, han veit nå mine mistanker og det kan fort være han er mer forsiktig om det nå skal ligge noe her.

Jeg følger nok litt ekstra godt med, og føler jeg er den mest sjalue kjerringa som spør om alt mulig rart.

Vi står med huslån og barn.. Så håper ikke det ligger noe her. (Jeg venter vår første)

Jeg har spurt han om hvordan han tenker om om hvis forholdet skulle rykke pga utroskap med tanke på lån, barn etc..

Det og måtte satse mye men kan miste alt.

Men han svarer så merkelig på alt syntes jeg

Han sier han aldri har hatt det så bra som han har det nå, og jeg er den beste han kunne møtt.

Holder tråden oppdatert, og om det skulle sitte ei med dårlig samvittighet så håper jeg så inderlig noen kan si meg til..

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Tror alle ville reagert på de tingene der TS. Syns ikke du virker noe sjalu i det hele tatt. Men det er sant som du sier, jo mer du viser at du er mistenksomt dess mer kommer han til å prøve å skjule sporene sine. Lay low.

Anonymous poster hash: acf10...229

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et forslag: Spør han rett ut hva som er galt.

Og her er et forslag til deg: les tråden. Hun har allerede spurt mye, han sier det er ingenting.

Anonymous poster hash: 95c78...d58

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er rart at folk går igjennom telefon og pc-logg og epost til hverandre... jeg har lås på alt. Ingen kan rote på min pc eller telefon. Trodde det var vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er rart at folk går igjennom telefon og pc-logg og epost til hverandre... jeg har lås på alt. Ingen kan rote på min pc eller telefon. Trodde det var vanlig.

Mennesker som er medium interessert i data klarer glatt å omgå det til info ;) jeg har forsket utroskap to ganger med å snoke. Har ikke litt dårlig samvittighet engang ovenfor de køddene

Anonymous poster hash: 805fe...bcd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info. Liker heller ikke trykke mye på tlf når kjæresten min er hjemme. Noe fordi jeg liker å ha full fokus på oss, men også fordi jeg kun trykker på tlf av kjedsomhet.

Noen ganger når jeg skal legge meg, ligger jeg å kikker på tlf for da blir jeg ofte mer trøtt.

Anonymous poster hash: 73c32...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror alle ville reagert på de tingene der TS. Syns ikke du virker noe sjalu i det hele tatt. Men det er sant som du sier, jo mer du viser at du er mistenksomt dess mer kommer han til å prøve å skjule sporene sine. Lay low.

Anonymous poster hash: acf10...229

Prøver og ikke vise at jeg er mistenksom.. Jaggu ingen lett ting.. Det kreves enn del.

Jeg setter veldig pris på alle tilbakemeldinger, og vil holde det oppdatert.

På mange måter ønsker jeg ikke finne det ut samt. Ønsker jeg nå og komme til bunns i det.

Det gjør noe med meg at jeg merker hans endringer i hans adferd.. Jeg har nå sakt at vi får få hjelp om det skal blir bedre.

Når kommunikasjonen svikter så kan jeg ikke gjøre annet enn å prøve finne det ut samt. Som kanskje forholdet trenger hjelp.

Og det blir veldig tydlig når svarene hans er "tomme"

Når dette ble nevnt sa han bare "å javel"

Akuratt som det ikke foregår noe her.. For meg blir jeg bare oppgitt.

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info. Liker heller ikke trykke mye på tlf når kjæresten min er hjemme. Noe fordi jeg liker å ha full fokus på oss, men også fordi jeg kun trykker på tlf av kjedsomhet.

Noen ganger når jeg skal legge meg, ligger jeg å kikker på tlf for da blir jeg ofte mer trøtt.

Anonymous poster hash: 73c32...68a

Helt greit, men om det plutselig skulle bli slik etter mange år hadde nok du også reagert..!?

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er du sikker på at det er tekstmeldinger han sender?

Eller driver han bare å trykker?

Dette minner meg om egen samboer som var helt hekta på mobilen og også PC'n etter at jeg hadde lagt meg. Jeg forsøkte også å spørre forsiktig om adferden hans og om noe var galt, men svarene var neste som din kjære gav + masse forsikringer om at han hadde det såååå bra....

Jeg trodde vel også at det var noen "andre" og en natt hadde han lagt igjen revetelefonen med tvillingkort på nattbordet. Det plinget i ett sett med sms'er - og jeg tok mot til meg og leste meldingene.

Det var ikke en dame, det var overføringen av penger fra kredittkort til spillekontoen hans. I løpet av en halv time hadde han overført 50.000 til denne kontoen - og da stod jeg opp og skrek til ham!

Han var helt grå i ansiktet og tilstod at han hadde spilt litt over evne...

Etter en traumatisk natt ble jeg klar over at tiden på mobil og Pc var spill i alle variasjone fordi han var desperat for å vinne pengene tilbake - men spillaktørene på nett er ikke sosialkontor.

Han spilte bort neste 6 millioner kroner i en periode på ett år.

Jeg er fremdeles i sjokk etter 3 år.

Ta en konfrontoasjon snarest!

Kanskje det er en dame, kanskje det er spill. Kanskje det ikker er noe å bekymre seg over i det hele tatt

- men du må vite, og det MÅ han forstå!

Det vil spise deg opp innvendig hvis du fortsetter med mistanker og spekulasjoner.

Dersom det er spill eller utroskap har dere en stor utfordring foran dere, og du kan ikke gjøre prioritering, planlegging og valg når du ikke vet.

Sannheten er kanskje grusom, eller den kan være helt uskyldig - men det handler om fortrolighet, ærlighet og tillit et forhold.

Begyn konfrontasjonen med det, og gjør det nå.

Lykke til :-)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjekk mobilen hans når han sover, dusjer etc. Pc'en også om du har mulighet. Etter en slik atferd er det berettiget. Bedre å vite helt konkret enn å lide i en slik uvisshet , tro meg. Han kommer med største sannsynlighet aldri til å innrømme det selv. Og er det ingenting kan du legge bort den mistanken og gå videre.

Anonymous poster hash: 66e95...62a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det noe lureri. Og du vet det nok godt selv. Når tegnene er så klare så ser jeg ingen problem med å smugtitte på mobilen hans, så sant du kan koden da (om den er låst). Og husk at man får gjort mye på et par sekunder så om du konfronterer han, ta fra han mobilen slik at han ikke rekker å gjøre noe på den, og følg deretter med om han skal taste på den for å vise deg at han er "uskyldig".



Anonymous poster hash: 2805d...e4f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...