Gå til innhold

Gunhild Stordalen på Skavlan.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere? :)

Jeg synes det var helt fantastisk å høre henne snakke om sykdommen. Samtidig så virket det som om Skavlan ikke var interessert i det hele tatt. Han går videre med neste spørsmål uten et snev av sympati.



Anonymous poster hash: 2b261...bcb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser aldri på Skavlan. Større drittprogram skal en lete lenge etter.Forresten så deler det førsteplassen med Senkveld.

Anonymous poster hash: f35f6...56f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke Skavlan. Han er ufin, særlig når han har gjester man skjønner at han egentlig ikke har sansen for. Avbryter folk gang på gang på gang, stiller spørsmål på en nedlatende måte og gnager på samme møkka om og om igjen.

Anonymous poster hash: b89c0...a02

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser som regel ikke Skavlan med mindre jeg blir "tvunget", men jeg så litt av intervjuet med Gunhild. Jeg har sansen for henne, og syntes det var interessant.

Skavlan har jeg aldri likt i rollen som programleder, han er jo ikke flink i det hele tatt? Måten han snakker på og måten han møter folk, det er rett og slett ubehagelig å se på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skavlan er en dust, men han får gode gjester.



Anonymous poster hash: 4b916...787
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg takler ikke Skavlan. Han er ufin, særlig når han har gjester man skjønner at han egentlig ikke har sansen for. Avbryter folk gang på gang på gang, stiller spørsmål på en nedlatende måte og gnager på samme møkka om og om igjen.

Anonymous poster hash: b89c0...a02

Han skal alltid prøve å henge ut og latterliggjøre dem han er politisk uenig med.

I intervjuet med Jimmie Åkesson i går sank Skavlan til et nytt lavmål.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal alltid prøve å henge ut og latterliggjøre dem han er politisk uenig med.

I intervjuet med Jimmie Åkesson i går sank Skavlan til et nytt lavmål.

Jeg syns spørsmålene han stilte var greie nok, men feilen er at han ikke lar Åkesson svare for seg. Han bare hamrer på med nye spørsmål. Man kan mistenke at han frykter at intervjuobjektet skulle klare å svare greit for seg, og det ville han ikke la skje. Da blir det bare for dumt. Da kunne han heller bare hatt kosemose-intervjuer ala damene fra Downton. Selv om jeg helst ville sluppet å høre på engelsken hans. Beste episoden av Skavlan var da Robbie Williams var der og tok over hele programlederrollen ;)

Anonymous poster hash: 4b916...787

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns spørsmålene han stilte var greie nok, men feilen er at han ikke lar Åkesson svare for seg. Han bare hamrer på med nye spørsmål. Man kan mistenke at han frykter at intervjuobjektet skulle klare å svare greit for seg, og det ville han ikke la skje. Da blir det bare for dumt. Da kunne han heller bare hatt kosemose-intervjuer ala damene fra Downton. Selv om jeg helst ville sluppet å høre på engelsken hans. Beste episoden av Skavlan var da Robbie Williams var der og tok over hele programlederrollen ;)

Anonymous poster hash: 4b916...787

Dette er min favoritt

http://www.nrk.no/video/PS*59734

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere? :)

Jeg synes det var helt fantastisk å høre henne snakke om sykdommen. Samtidig så virket det som om Skavlan ikke var interessert i det hele tatt. Han går videre med neste spørsmål uten et snev av sympati.

Anonymous poster hash: 2b261...bcb

Jeg synes Gunhild snakket altfor fort og helt uten pauser, på innpust og utpust, og at det derfor ble slitsomt intenst.

Anonymous poster hash: 68500...428

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Gunhild snakket altfor fort og helt uten pauser, på innpust og utpust, og at det derfor ble slitsomt intenst.

Anonymous poster hash: 68500...428

Jeg tror hun gjorde det fordi hun var redd for at Skavlan skulle avbryte henne. Virket som om hun ble stresset av hele intervjuet, pga han bare kjørte på.

Anonymous poster hash: 2b261...bcb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på alle dem som sitter alene med denne sykdommen, og som ikke kan reise til et sykehus med storkompetanse på autoimmune sykdommer.

Jeg kjenner godt til denne drittsykdommen, men de fleste i Norge får ikke tilbud om å dra til sykehus i Europa for å få hjelp.

Men man kan visst få oppmerksomhet på det meste i dag......



Anonymous poster hash: 0c754...6a4
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hva synes dere? :)

Jeg synes det var helt fantastisk å høre henne snakke om sykdommen. Samtidig så virket det som om Skavlan ikke var interessert i det hele tatt. Han går videre med neste spørsmål uten et snev av sympati.

Anonymous poster hash: 2b261...bcb

Ikke vanskelig å se at hun ble lettere irritert på ham...det hadde jeg blitt også!...Elendig programleder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker på alle dem som sitter alene med denne sykdommen, og som ikke kan reise til et sykehus med storkompetanse på autoimmune sykdommer.Jeg kjenner godt til denne drittsykdommen, men de fleste i Norge får ikke tilbud om å dra til sykehus i Europa for å få hjelp. Men man kan visst få oppmerksomhet på det meste i dag...... Anonymous poster hash: 0c754...6a4

Da er det jo flott at det blir mer fokus på sykdommen da.

Mener du at ingen skulle vært rikere enn andre?

Anonymous poster hash: 30f0d...e21

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på alle dem som sitter alene med denne sykdommen, og som ikke kan reise til et sykehus med storkompetanse på autoimmune sykdommer.

Jeg kjenner godt til denne drittsykdommen, men de fleste i Norge får ikke tilbud om å dra til sykehus i Europa for å få hjelp.

Men man kan visst få oppmerksomhet på det meste i dag......

Anonymous poster hash: 0c754...6a4

Da er det jo flott at Stordalene bruker penger på behandling mot denne sykdommen og samtidig får rettet fokus mot den slik at vi andre også i fremtiden får muligheten til å nyte godt av samme behandling på skattebetalernes regning. Eller hva?

_________________________________________

For øvrig ser jeg ikke på Skavlan fordi fyren er så klein at jeg får vondt av å se på ham. Han har mange interessante gjester, og jeg kunne godt tenkt meg å se Gunhild Stordalen snakke, men jeg orker ikke lide meg gjennom Skavlan for det. Får litt samme vonde, flaue, car-crash-følelse som å se på Mr. Bean (bare at Bean faktisk MENER å være sånn) - man vil ikke annet enn å se vekk, men klarer ikke komme seg unna.

Anonymous poster hash: edd70...e50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker på alle dem som sitter alene med denne sykdommen, og som ikke kan reise til et sykehus med storkompetanse på autoimmune sykdommer.

Jeg kjenner godt til denne drittsykdommen, men de fleste i Norge får ikke tilbud om å dra til sykehus i Europa for å få hjelp.

Men man kan visst få oppmerksomhet på det meste i dag......

Anonymous poster hash: 0c754...6a4

Men er det ikke bra at denne sykdommen får oppmerksomhet? Rikshospitalet kommer snart til å tilby den behandlingen som Gunhild Stordalen betalte for å få i Nederland. Jeg kjenner godt til autoimmune sykdommer fordi jeg har en av de selv, og blir glad hver gang de gis offentlig oppmerksomhet. Blir ikke du glad over det?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Jeg tenker på alle dem som sitter alene med denne sykdommen, og som ikke kan reise til et sykehus med storkompetanse på autoimmune sykdommer.

Jeg kjenner godt til denne drittsykdommen, men de fleste i Norge får ikke tilbud om å dra til sykehus i Europa for å få hjelp.

Men man kan visst få oppmerksomhet på det meste i dag......

Anonymous poster hash: 0c754...6a4

Men tenk så fint at noen faktisk tar denne eksperimentelle behandlingen. Ikke nok med det, nå åpner Rikshospitalet for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på alle dem som sitter alene med denne sykdommen, og som ikke kan reise til et sykehus med storkompetanse på autoimmune sykdommer.Jeg kjenner godt til denne drittsykdommen, men de fleste i Norge får ikke tilbud om å dra til sykehus i Europa for å få hjelp. Men man kan visst få oppmerksomhet på det meste i dag...... Anonymous poster hash: 0c754...6a4

Hva er problemet ditt? At ikke alle syke mennesker kommer i avisen og på TV? At GS i håp om å redde livet har utsatt seg for en eksperimentell behandling som er så tøff for kroppen at det er høy risiko for å dø? Nå skal behandlingen prøves ut i Norge også, men i og med at den har stor dødsrisiko er den uansett ikke for alle.

GS drittøff som midt sitt livs største krise har latt folk se og høre hvordan det er fatt. Hun er en av veldg få som er rammet av den mest agressive og dødelige varianten av sykdommen, og de fleste mennesker som står i fare for å dø, ville ikke orket i nærheten av det mediekjøret hun har vært utsatt for.

Det er jo flott at oppmerksomheten rundt sykdommen øker, og det spiller ingen rolle at det er GS som får til det? Som oftest er det vanlige folk, folk som ser vanlige ut og som ikke er kjent og rike, som står frem og forteller om sine sykdommer. At en "vellykket" kvinne som GS viser at livet ikke er lett selv om man er ung, smart, pen og har penger er flott!

Jeg tipper at det kostet henne en god del krefter og viljestyrke å stille på Skavland i går, og hun burde fått applaus for i det hele tatt å gjøre det. Fader heller, hun har nettopp vært gjennom en grusom behandlng og selv om hun var vakker på Skavlan har sykdommen og behandlngen garantert satt sitt preg, og kommer til å fortsette å gjøre det. GS er ikke annet en et sårbart menneske. Nå skal hun gå i 2 år og ikke vite om behandlingen har reddet livet hennes og jeg ønsker henne alt godt.

Anonymous poster hash: dfbd3...b2e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Jeg synes Gunnhild er en tøff dame, som sikkert hadde mye mer å komme med! Synes også det ble veldig intens, og som at Skavlan pushet på, uten at Gunnhild følte hun kunne få snakke ferdig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...