Gå til innhold

Hvordan være underdanig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en mann, sexen er digg, mannen liker å ta kontroll, men har blitt litt "redd" ettersom jeg også tar en del kontroll. Jeg har egentlig ikke noen preferanser, jeg liker veldig godt å bli tatt kontoll over, kontrollert, underdanig. Men, det har vært en vane i tidligere forhold å ta kontroll. Hvordan skal jeg lære å være underdanig igjen? Hvordan liker dere BDSM'ere for eksempel, at den den underdanige "inviterer" til sex?



Anonymous poster hash: 8140b...9bf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg dater en mann, sexen er digg, mannen liker å ta kontroll, men har blitt litt "redd" ettersom jeg også tar en del kontroll. Jeg har egentlig ikke noen preferanser, jeg liker veldig godt å bli tatt kontoll over, kontrollert, underdanig. Men, det har vært en vane i tidligere forhold å ta kontroll. Hvordan skal jeg lære å være underdanig igjen? Hvordan liker dere BDSM'ere for eksempel, at den den underdanige "inviterer" til sex?

Anonymous poster hash: 8140b...9bf

Eeh, be han ta mer makt gi han frie tøyler, skikkelig frie, så kan du heller be om mindre "maktbruk" ettervert om ønsker,, er han typen til det, så får du så det svir skal du se ;)

Endret av Sannerlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at han har blitt redd fordi du liker å ta kontroll? Hvordan reagerer han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at han har blitt redd fordi du liker å ta kontroll? Hvordan reagerer han?

Redd var vel kanskje dårlig formulert. Det er vel en vanesak for han også, han har vært vandt med at ALLE var underdanige, også plutselig få litt motstand har gjort han litt tilbakeholden.

Anonymous poster hash: 8140b...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ri, ikke si hvordan du vil ha det, kryp på bakken, gag pikken hans i halsen din, gråt når han knuller deg, la han slå deg hardt på rumpa eller klype deg hardt i puppene, skrik, legg hånda hans på halsen din så han kan kvele deg, ikke ta initiativ til å endre stilling la han styre deg og kaste deg rundt eller binde deg fast.

Ikke spør om sex eller introduser sex ved å f eks begynne å klå på han, du må spørre om lov, sett deg gjerne naken i en krok som om du skulle vært fanget om du har lyst på sex og ikke vis at du er kåt før han kommer bort til kroken å drar deg opp fra bakken i håret og hiver deg over sofaen og starter å knulle deg.



Anonymous poster hash: 0a8d3...564
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...