Gå til innhold

Sikler noengang damer etter tilfeldige menn på gata?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har flere ganger fått sug i magen av blikket til menn jeg har passert på gaten. Og tankene har kunnet vandre litt...

Er opptatt, så det blir med tanken...

Anonymous poster hash: f585e...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang så så jeg en dritkjekk mann som venta på samme bussholdeplass som meg.. Jeg håpet på at han skulle gå på samme buss som meg så jeg kunne finne ut hvor han skulle av(ikke skummel i det hele tatt, hehh...), men han tok en buss før meg.. :( jeg tenkte bare "neei, ikke gåååå, nå får jeg aldri se deg igjen…." trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sjeldne gangen jeg ser en kjekk mann på gata, så ser jeg på han ja. Dessverre for oss kvinner er det slik at det finnes flere pene damer enn pene menn. Og ikke bli fornærmet, det er bare fakta

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sjeldne gangen jeg ser en kjekk mann på gata, så ser jeg på han ja. Dessverre for oss kvinner er det slik at det finnes flere pene damer enn pene menn. Og ikke bli fornærmet, det er bare fakta

Hvis kvinner ikke hadde brukt make-up ville det vært flere pene menn enn damer.

Anonymous poster hash: 049c4...77b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om damer også kan ha det med å kikke på tilfeldige menn på gata, f.eks se en bar overkropp eller en fyr i shorts og umiddelbart tenke på sex og bli kåte, slik vi menn gjør?

Jeg synes at bar overkropp passer på stranden og ikke i byen, så ser jeg noen i byen som går sånn så vier jeg ikke vedkommende et blikk en gang. En mann i dress derimot. :sikle:

Anonymous poster hash: 316db...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whatevz

Må innrømme at det er sjeldent jeg ser noen kjekke menn på gata men når jeg ser en så tenker jeg "oi han var kjekk" og går videre. .. jeg snur meg ikke etter han og er ufin eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender, men har aldri skjedd når jeg har sett en fyr i bar overkropp og shorts.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og veninnene mine dytter alltid borti hverandre for å signalisere hvor kjekk en person er:p Litt sånt blikk ala "Herregud, ser dere han der? Fytti helvete.. Bang 10/10"



Anonymous poster hash: ad9b9...eb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig sikler vi. Om jeg ser en superhot fyr på gata eller bussen, tenker jeg med en gang at jeg gjerne ville gått på date med ham. Eller vært kjæresten hans, haha! Blir ikke kåt av sånt da, det skal liksom mer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo at vi menn er kåte udyr, og denne årstiden byr på mange fristelser for oss da kvinner går mer og mer lettkledd.

Jeg lurer på om damer også kan ha det med å kikke på tilfeldige menn på gata, f.eks se en bar overkropp eller en fyr i shorts og umiddelbart tenke på sex og bli kåte, slik vi menn gjør? Eller skal det mer til for dere damene?

Anonymous poster hash: 3b53e...821

Litt het kan jeg bli ;).

Kåthet hos meg kan ikke oppstå spontant bare basert på et flott utseende, men hadde han gjort noe med hendene sine som ga meg visse assosiasjoner, eller blunket sexy til meg, så kunne jeg nok blitt veldig våt og spinnet videre på en fantasi om ham ja ;).

Anonymous poster hash: 1524f...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender, men har aldri skjedd når jeg har sett en fyr i bar overkropp og shorts.

Enig i det. Men sterke lår i jeans, og en rå t-skjorte med et kult trykk, det kan gjøre susen....

Anonymous poster hash: 1524f...661

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til ja :fnise:

Minner meg på da jeg skulle til Seoul og en dødskjekk asiatisk mann satt seg på flyet fra Arlanda - Frankfurt, satt også på seteraten bortfor meg.. Satt på ytterste sete, samme rad som meg fra Frankfurt - Beijing, og samme fly (så han gikk på :fnise: ) fra Beijing til Seoul...Noen dager senere i Seoul så jeg han IGJEN :O
Om jeg ser han igjen, uansett hvilket land, så skal jeg søren meg prate med ham *stalker!* :skratte:


Men jo....snur meg av og til ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg ser en mann jeg synes er kjekk, så hender det at det blir ett blikk ekstra (les: 5-6 blikk ekstra :fnise: )... Sikling har det ikke blitt så mye av. Har alltid et lite indre håp om at mannen skal legge merke til meg og at vi skal få blikkontakt og leve lykkelig alle våre dager :romeo: Neida ;) Men joda, det er jo faktisk det jeg håper på :trist:



Anonymous poster hash: 9689b...515
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt, men det er sjelden at jeg blir spontant kåt av det. Får litt sjokk når det skjer, vi snakker ikke hvert år her;-)

Anonymous poster hash: 2e7a1...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det. Men sterke lår i jeans, og en rå t-skjorte med et kult trykk, det kan gjøre susen....

Anonymous poster hash: 1524f...661

Ja, fy søren, det er ingenting som gjør meg kåtere enn kule t-skjorter.

Anonymous poster hash: 3e35f...dcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis kvinner ikke hadde brukt make-up ville det vært flere pene menn enn damer. Anonymous poster hash: 049c4...77b

Nei, vi bare forsterker det som er pent fra før av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye å si at de er mer lettkledde, er hovedsakelig ansiktet jeg ser på, og stilen.

Men det er mange menn som er mye kjekkere med solbriller, så mulig jeg sikler mer i sommermånedene sånn sett!

Direkte kåt blir jeg nok ikke, men som andre her så tenker jeg gjerne i den retningen, "hadde tatt'n". En sjelden gang så glir blikket ned på pakka, hvis de har litt stramme bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kikker og alt. Håper jeg gjør det relativt diskret, men det mistenkes at jeg ikke eier skam når det kommer til vakre mennesker og min beundring av de;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi bare forsterker det som er pent fra før av.

Jeg pleier også å forsterke min gode personlighet ved å lyve litt. Å manipulere damer gjør at jeg skinner.

Anonymous poster hash: 049c4...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...