Gå til innhold

Shiny tights på menn


Dust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt usikker på under hvilken kategori jeg skal legge denne tråden, men motepolitiet frekventerer vel her. Som overskriften indikerer lurer jeg på om det er "lov" med blanke tights på menn. Ta det med ro - jeg sprader sjelden rundt i dette. Det er løpetights, og det brukes med joggesko og med en viss fart under forflytningen. Typisk trening, der altså.

Jeg snakker om disse: http://www.rufskin.com/new-styles/lynx.html.

Det minner temmelig mye om skinntights. Jeg digger dem stort, men er litt tilbakeholden med å løpe gatelangs i nabolaget ennå. Løper mest i skogen og i "rurale strøk".

Siden dette er kvinneguiden er jeg mest ute etter svar fra kvinner. Hva ville du ha tenkt hvis du hadde sett en mann trene/løpe i dette. Jeg er en forholdsvis slank og trent mann, om enn ikke så godt som modellen på bildet.

Jeg elsker skinnbukser og tights på damer, og har egentlig lyst å bruke dette selv. Dette er altså det nærmeste jeg kommer, ved å skjule det bak løpetrening.

Det er ikke lov å svare "gjør som du vil og har lyst til". Jeg er interessert i hva dere egentlig mener

Vær så snill! Bruk de! :rodmer:

Ren veldedighet til en del kvinner der ute :strix:

(les: meg :laugh: )

Anonymous poster hash: ff419...f85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.rufskin.c...tyles/lynx.html

Haha! Så fælt og stygt på menn. Du får bare glemme du ser helt rar ut i det antrekket, og heller fokusere på at det er komfortabelt å trene i..

Det positive er jo at du føler mindre for å stoppe opp å gå i en slik tights som mann. Det kan jo borge for en god intensiv treningsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg synes det er veldig flott med treningstights på menn som har veltrente og muskuløse bein.. Bruk de!! Drit i de som synes det ser teit ut, for de har bare ikke skjønt det, hi hi.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker tights når jeg trener og har min favoritt i Nike. Bruk det du føler er fint og konfertabelt å løpe i. Jeg hadde ikke stusset spesielt over slike tights

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dette støtt og stadig da det er løpesti ved der jeg bor. Må innrømme at jeg ofte tar meg selv i å tyvkikke på buksebulen i det en løper forbi. :fnise:

De er morsomme, de der. :)



Anonymous poster hash: 9b384...562
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dette støtt og stadig da det er løpesti ved der jeg bor. Må innrømme at jeg ofte tar meg selv i å tyvkikke på buksebulen i det en løper forbi. :fnise:

De er morsomme, de der. :)

Anonymous poster hash: 9b384...562

Jeg også..tyvtitter på bulen når disse tightsmennene løper forbi... :rodme:

Anonymous poster hash: 584af...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du treffer andre menn langt ute i skogen der tenker jeg.... :)

Ride ride ranke..... LOL



Anonymous poster hash: cc5c4...592
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woow, hadde ikke hatt noe imot om en som det der kom med tights, nei .. :wow:

... Ellers er det litt rart med tights på mannfolk. Litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Litt usikker på under hvilken kategori jeg skal legge denne tråden, men motepolitiet frekventerer vel her. Som overskriften indikerer lurer jeg på om det er "lov" med blanke tights på menn. Ta det med ro - jeg sprader sjelden rundt i dette. Det er løpetights, og det brukes med joggesko og med en viss fart under forflytningen. Typisk trening, der altså.

Jeg snakker om disse: http://www.rufskin.com/new-styles/lynx.html.

Det minner temmelig mye om skinntights. Jeg digger dem stort, men er litt tilbakeholden med å løpe gatelangs i nabolaget ennå. Løper mest i skogen og i "rurale strøk".

Siden dette er kvinneguiden er jeg mest ute etter svar fra kvinner. Hva ville du ha tenkt hvis du hadde sett en mann trene/løpe i dette. Jeg er en forholdsvis slank og trent mann, om enn ikke så godt som modellen på bildet.

Jeg elsker skinnbukser og tights på damer, og har egentlig lyst å bruke dette selv. Dette er altså det nærmeste jeg kommer, ved å skjule det bak løpetrening.

Det er ikke lov å svare "gjør som du vil og har lyst til". Jeg er interessert i hva dere egentlig mener

Jeg får en liten følelse av at dette ikke bare handler om noe som er behagelig å løpe i.

Som løpsantrekk ville jeg ikke lettet på et øyebryn om jeg så deg, men heller ikke fattet spesielt stor interesse.

De eventuelle bakenforliggende tankene, nærmest litt fetishpreget, faller ikke helt i min gate for å si det veldig forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge mannen er veltrent og godt utstyrt, er dette bare øyesnadder. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill! Bruk de! :rodmer:

Ren veldedighet til en del kvinner der ute :strix:

(les: meg :laugh: )

Anonymous poster hash: ff419...f85

Jenter er seg selv lik, shiny tights slår vanligvis kraftig ut på harrybarometeret, men når det legges ved et bilde av en lekkerbisken av en mannekropp, da er alt tilgitt umiddelbart!!

Yummy, give me more osv :) Dere er nok ikke særlig bedre enn oss menn, glaner akkurat der da gitt!!

Anonymous poster hash: 3204e...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før synes jeg løpetights på menn såg helt jævlig ut, men nå har jeg blitt mer vant til det. Jeg synes det er OK med menn med løpetights dersom de har løpejakke eller skjorte som går nedenfor skrittet. Jeg bor like ved en turløype og her bruker de fleste menn løpejakker som går nedenfor skrittet fremme og så litt lenger ned bak. Sammen med joggesko på en joggetur syns jeg det er helt greit, men likte ikke den skinnende discotightsen.



Anonymous poster hash: ec5dd...91a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Du har jo selv uthevet det jeg skrev, så den lille følelsen du har stemmer. Nei, ikke bare fordi det er behagelig å løpe i. Men jo, tights er det beste å ha på når jeg løper. Jeg har også helt streite "vanlige" fra Nike, men det var reaksjonene på den litt "over the top looken" på den Rufskin-modellen jeg var ute etter. Takk for svar til alle, forresten.

Det neste blir

58-1367.jpg58-1367b.jpg

Som Lille-pus sier, noen er nok litt mer fetisjdrevet enn andre.

Hei, hvilken tights er dette? Hvor finns de? Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...