Gå til innhold

Hvordan bli mindre sjalu?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen tips om hvordan man kan kan jobbe med seg selv slik at man blir mindre sjalu?

Jeg har alltid vært tiltrukket av feil type menn, typiske "players" og "badboys" og det har fått meg til å bli en sjalu person. Når noen jeg har vært interessert I har kysset andre jenter rett forran trynet mitt med viljehar gjort at jeg fort blir sjalu. En gang sto personen jeg var forelska i og styra med, sammen med meg og fortalte en annen dama hvor deilig, jævli pen og sexy hun var. Rett forran meg som om jeg var usynlig. Slike ting opp gjennom årene har gjort meg usikker og gjør at jeg fort blir sjalu og det er en fæl følelse.

Nå skylder jeg ikke på noen andre enn meg selv. Det er jeg som blir tiltrukket av de kjekke badboysa og da vet man jo nesten hva man går til.

Jeg har lagt om livet mitt og vil heller være alene resten av livet enn å involvere meg med slike menn igjen. Men jeg må lære meg å ikke være sjalu lengre for det ødelegger bare for meg. Hadde satt stor pris på tips :)

Anonymous poster hash: dd586...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste tipset mot sjalusi er vel selvsikkerhet, da sjalusi ofte bunner ut i at man er redd for å bli forlatt til fordel for den man er sjalu på. Men det hjelper jo også absolutt på å ha en kjæreste som ikke gjør deg sjalu med vitende vilje, at du stoler på han og at du er trygg på at han ikke vil forlate deg for en annen. Men tips nummer èn er nok å jobbe med selvtilliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...