Gå til innhold

Gått ut på dato?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg for gammel for Tinder? Jeg har bikka 40 år og er klar for å flørte litt etter en lang tid som singel (med litt dating i perioder). Jeg har aldri problemer med å få oppmerksomhet fra menn jeg møter, og de er gjerne en del yngre enn meg også. Jeg går for å være en del år yngre enn det jeg er. Er meget godt trent og har en veldig livlig personlighet. Er sosialt aktiv og har mye humor.

Men når jeg går inn på Tinder, får jeg veldig få matcher. Kan dette være pga alderen? Jeg ser bra ut, så utseendet skremmer ikke vekk alle mannfolka ;) Ikke at jeg har trua på å treffe noen via Tinder, men man er jo litt nysgjerrig også.



Anonymous poster hash: dba19...e8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes nok du er for gammel, men er sikkert mange meninger om saken ;)

Hehe, fjompenisse. Ingen er for gammel. Alle skal få.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok du er for gammel, men er sikkert mange meninger om saken ;)

Om jeg er for gammel for deg, bryr jeg meg lite om ;) Tenker mer på mannfolka der ute.

Har virkelig mannfolka, som skal ut på runde nr 2 eller 3, så stor tro på seg selv så de tror de kan velte seg rundt i 20-åringer? Eller hva er greia?

Anonymous poster hash: dba19...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Veera94: Husker ná sjólv ei som var 15 ár som mente at ho hadde blitt for gammel. ;)

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går igjennom en midtlivskrise i en alder av 20 tror jeg :smoke:

Da kan du glede deg til du blir dobbelt så gammel, for da har du ant landa ;)

Anonymous poster hash: dba19...e8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er noen år eldre enn deg, men har ikke problem å få matcher på Tinder. Nå går jeg etter de på min egen alder da, og ikke unggutter. Det hadde kanskje stilt seg annerledes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er noen år eldre enn deg, men har ikke problem å få matcher på Tinder. Nå går jeg etter de på min egen alder da, og ikke unggutter. Det hadde kanskje stilt seg annerledes da.

Jeg er nok litt kresen og går videre om det ser ut som fyren kan komme til å stryke med om en uke eller to. Men kan godt like menn på min alder om de ser sunne og friske ut, selv om de i midten/slutten av 30-åra ser bedre ut. Menn er virkelig flotte når de er i midten av 30-åra. Da ser de helt klart best ut og er ferdig med valpestrekene sine (selv om noe valpefakter er helt greit uansett alder).

Anonymous poster hash: dba19...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok litt kresen og går videre om det ser ut som fyren kan komme til å stryke med om en uke eller to. Men kan godt like menn på min alder om de ser sunne og friske ut, selv om de i midten/slutten av 30-åra ser bedre ut. Menn er virkelig flotte når de er i midten av 30-åra. Da ser de helt klart best ut og er ferdig med valpestrekene sine (selv om noe valpefakter er helt greit uansett alder).

Anonymous poster hash: dba19...e8a

Det er da mange flotte menn i førtiårene. Synes yngre ser ut som guttehvalper jeg da, men hver sin smak. Greit å slippe konkurranse fra deg som er så feiende flott ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da mange flotte menn i førtiårene. Synes yngre ser ut som guttehvalper jeg da, men hver sin smak. Greit å slippe konkurranse fra deg som er så feiende flott ;)

Haha :) Feiende flott var dine ord, men takker for den :) Joda det er mange flotte menn på min alder, men får man match så er det ikke ofte det blir en samtale ut av dette. Det er faktisk de yngre som er mest gira på å chatte litt.

Anonymous poster hash: dba19...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...