Gå til innhold

Når det første en spør etter er SNAP...?


Chizue

Anbefalte innlegg

Hva skjer?
Har møtt ett par menn, begge er mellom 25-30. Jeg er ikke ute etter noe forhold, men møter ofte folk og tar meg en prat. Enten via felles venner, cafe, ute på byen.
Jeg kommer i prat med en kjekk mann.

Etter en stund, ofte tar det ikke mer enn 1-2 minutter før personen spør
"Har du Snap?" og jeg svarer dønn ærlig <Nei jeg har ikke snap, har aldri sett poenget med snap,så jeg bruker ikke snap> og når jeg da sier det, så er det akkurat som om samtalen dabber helt av og da var jeg plutselig ikke så spennende likevel :fnise:

Altså jeg kunne skjønt det om det var en på 18-20 som spør, men 25+
Hva skjer?
Er jeg virkelig så kjedelig som ikke bruker snap? :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror mange sjenerte menn synes Snap er en fin måte å få kontakt med damer på. Det er ikke så skummelt å Snappe, siden meldingen forsvinner så fort. Da kan man spørre om ting de ellers ikke hadde turt osv.



Anonymous poster hash: 2dfd8...2ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tinder eller snap selv, men begynner lure på om det er noe jeg går glipp av for alle prater jo om det! spesielt på KG..

Er det dating apper for mobilen? eller mer som msn, en ren chatte tjeneste for å få seg mobil venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en mulighet for at det ikke er det at du ikke har snap som er problemet, men fordi du virker nedlatende overfor fyren når du rakker ned på snap - som han akkurat har spurt om du har og derfor mest sannsynlig bruker en del selv...



Anonymous poster hash: 6b575...90a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange sjenerte menn synes Snap er en fin måte å få kontakt med damer på. Det er ikke så skummelt å Snappe, siden meldingen forsvinner så fort. Da kan man spørre om ting de ellers ikke hadde turt osv.

Anonymous poster hash: 2dfd8...2ce

Meldingene kan lagres. Bare å trykke på selve meldingen du får, så er den lagret. Dette kan du gjøre på Iphone og Windows tlf som jeg vet om. Personen du tekster med da kan se at du har lagret meld h*n sender deg. Jeg gjør dette for å ha en oversikt over samtalene mine.

Anonymous poster hash: 85d51...d39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meldingene kan lagres. Bare å trykke på selve meldingen du får, så er den lagret. Dette kan du gjøre på Iphone og Windows tlf som jeg vet om. Personen du tekster med da kan se at du har lagret meld h*n sender deg. Jeg gjør dette for å ha en oversikt over samtalene mine.

Anonymous poster hash: 85d51...d39

Nå tenkte jeg på selve bildene. Det kommer jo gjerne litt tekst med og jeg vet en del usikre menn bruker dette for å oppnå kontakt. De tar bilder av random ting og skriver små kommentarer på bildet i håp om å få igang en samtale.

Anonymous poster hash: 2dfd8...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en mulighet for at det ikke er det at du ikke har snap som er problemet, men fordi du virker nedlatende overfor fyren når du rakker ned på snap - som han akkurat har spurt om du har og derfor mest sannsynlig bruker en del selv...

Anonymous poster hash: 6b575...90a

Ja men det er jo akkurat det jeg spør etter, hva skjer med Snap? Hvorfor spør så mange om det..

ok jeg høres kanskje ikke nedlatende mot fyren, men helt ærlig så fikk jeg smarttelefon for første gangen i år.. Altså jeg har tviholdt på en gammel telefon i omkring 8 år og når jeg da først får meg en smartphone så ser ikke jeg poenget med alle appene og spillene :fnise:

Jeg bruker telefonen til å ringe med og evt. sende ei melding eller to.. :P

Siste som spurte meg om snap spurte meg slikt :"Hva heter du på snap?" -jeg har ikke snap... "Det må du få :D Så kan vi snappe sammen :D"

Ok jeg hadde snap kanskje 1 uke...

Venner som legger ut for alle, hva de spiser til middag, hvilken cafe de er på, hadde ett par stk som la ut bilder av fangsten sin (jakt/fiske)...Jeg har helt ærlig ingenting å snappe om, om det er det alle driver med :fnise:

Ok, jeg drar ut på cafe jeg også, jeg kjøper meg klær, jeg er med på konserter, events osv, men å ta fram telefonen å ta en snap å sende det til venner, er jo ikke akkurat det første jeg tenker på :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det er jo akkurat det jeg spør etter, hva skjer med Snap? Hvorfor spør så mange om det..

ok jeg høres kanskje ikke nedlatende mot fyren, men helt ærlig så fikk jeg smarttelefon for første gangen i år.. Altså jeg har tviholdt på en gammel telefon i omkring 8 år og når jeg da først får meg en smartphone så ser ikke jeg poenget med alle appene og spillene :fnise:

Jeg bruker telefonen til å ringe med og evt. sende ei melding eller to.. :P

Siste som spurte meg om snap spurte meg slikt :"Hva heter du på snap?" -jeg har ikke snap... "Det må du få :D Så kan vi snappe sammen :D"

Han vil snappe snoppen! Den tør han ikke å sende bilde av på mms, for da kunne du jo enkelt ha lagret eller videresendt den uten at han fikk vite det. Det var jo overraskende mange kvinnelige brukere her inne som hadde fått en snopp eller tre på Snap helt uoppfordret.

Har aldri helt skjønt hvorfor man vil legge til potensielle dater på Snap jeg heller. Chaten der er buggy som fy, i tillegg er det fort gjort å miste tråden ettersom innholdet forsvinner. Da er god gammeldags sms bedre. Vil de vise frem jakttrofeer og kaffe latter, holder det jo med instagram...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv synes det er greit å gi fra meg snappen min om jeg vil holde kontakt videre. Da slipper jeg å gi fult navn eller nr. Dessuten er snap gøy!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, skjønner IKKE hvorfor alle spør om "snap" hele tiden, det er forferdelig tåpelig og stressende. Jeg er 18 og føler meg som den eneste på min alder som ikke gidder snap



Anonymous poster hash: ed86e...0e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Helt enig, skjønner IKKE hvorfor alle spør om "snap" hele tiden, det er forferdelig tåpelig og stressende. Jeg er 18 og føler meg som den eneste på min alder som ikke gidder snap Anonymous poster hash: ed86e...0e4

Stressende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tell me about it! Alle jeg kommer i prat med på Tinder eller andre arenaer, spør om alltid om Snap. Han ene hørte jeg ikke noe mer fra etter jeg sa nei..

Jeg er selv 26 og de fleste vennene mine har snap. Men det er ikke noe for meg som må bruke en halvtime på å ta en selfie, mens andre sender rundt selfies og annet dritt på 2 sek..

Og Tinder-guttene vil vel bare sende pikk-bilder uansett..

Anonymous poster hash: 365e9...028

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, TS, du er ikke den eneste. Jeg bruker ikke snapchat, har ikke snapchat, har alltid sett på det som en fjortis-greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stressende?

Ja, det er stressende når noen sender opptil 10 bilder om dagen, og du må se igjennom alle, i tillegg kanskje svare. Da synes jeg det er mye bedre å tekste, for det går mye fortere og du kan se hva som ble sagt i ettertid.

Anonymous poster hash: ed86e...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe så bra det ikke bare er meg :fnise:

Altså jeg bryr meg ikke hva folk bruker for noe, så lenge de ikke prøver å prakke det på meg i tillegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Ja, det er stressende når noen sender opptil 10 bilder om dagen, og du må se igjennom alle, i tillegg kanskje svare. Da synes jeg det er mye bedre å tekste, for det går mye fortere og du kan se hva som ble sagt i ettertid.

Anonymous poster hash: ed86e...0e4

du må hverken åpne eller svare. dessuten er det vel få som har så alvorlige samtaler via snapchat at de har behov for å lagre/lese mld om igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så bra det ikke bare er meg :fnise:

Altså jeg bryr meg ikke hva folk bruker for noe, så lenge de ikke prøver å prakke det på meg i tillegg :P

Men det er jo det de gjør! Blir så masete. De spør jo om man har skaffet seg det senere og.

Føler meg helt som deg. Blir helt unaturlig for meg å sende et bilde "nå er jeg på butikken for å kjøpe brus!!"

Virker så rart å sende bilde av hva jeg gjør hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...