Gå til innhold

Overfladiske personer som tror på ulike ligaer for utseendet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettopp!

Anonymous poster hash: 475cd...c0d

Det er ikke sant. Fins flust av attraktive kvinner som ikke finner den rette og gpr omtrent kronisk single

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har lurt henne dersom han later som han liker henne bare for å få henne til å ligge med han. Har han serimot vært ærlig har han ikke lurt henne. Hva jenter gjør driter jeg i. Jeg dater ikke andre jenter.

jeg har et dumt spørsmål tilbake. Hvorfor er det en uskreven regel i ditt hode at jenter som har ons er stygge?

Tenkte ikke på akkurat på eksemplet i tråden, men fikk et generelt inntrykk av at folk antar at gutter som drar med seg jenter hjem kun for sex lurer dem. Kan vel like så godt være motsatt. At jenta lurer gutten.

Det er så absolutt ikke en uskreven regel at jenter som har ONS er stygge, jeg skrev: "Jeg vil vel heller si at hvis en mindre attraktiv jente får med seg en kar hjem for sex, så har vel hun lurt han? Og. ikke omvendt." Som et eksempel.

Altså eg mener at hvis en mindre attraktiv dame får med seg en svært kjekk gutt hjem, så har vel hun like mye Lurt han som han har Lurt henne.

Har aldri sagt noe om at Samtlige jenter som har ONS er stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på akkurat på eksemplet i tråden, men fikk et generelt inntrykk av at folk antar at gutter som drar med seg jenter hjem kun for sex lurer dem. Kan vel like så godt være motsatt. At jenta lurer gutten.

Det er så absolutt ikke en uskreven regel at jenter som har ONS er stygge, jeg skrev: "Jeg vil vel heller si at hvis en mindre attraktiv jente får med seg en kar hjem for sex, så har vel hun lurt han? Og. ikke omvendt." Som et eksempel.

Altså eg mener at hvis en mindre attraktiv dame får med seg en svært kjekk gutt hjem, så har vel hun like mye Lurt han som han har Lurt henne.

Har aldri sagt noe om at Samtlige jenter som har ONS er stygge.

Man har vel ikke lurt noen bare fordi man ikke er pen? Med mindre fyren er dritings så er jo det noe han er klar over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet man hvilken "liga" man er i da? Føler jeg treffer folk som syns jeg er stygg, alminnelig og vakker like ofte, så hvordan skal jeg vite hva som er riktig?

Anonymous poster hash: b6509...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet man hvilken "liga" man er i da? Føler jeg treffer folk som syns jeg er stygg, alminnelig og vakker like ofte, så hvordan skal jeg vite hva som er riktig?

Anonymous poster hash: b6509...a2d

Hvis det er de som selv er under gjennomsnittlig pene som "ikke liker" utseendet ditt, mens de pene liker det, da er du sannsynligvis pen. Hvis det er omvendt, da er du sannsynligvis ikke pen.

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, TS! Men jeg tror at alle, til og med du, kategoriserer enkelte i en liga uten helt og være klar over det. Ikke er det meningen heller. Det går jo egentlig ikke på utseende, gjør det vel? Jeg selv synes heller det går på hvordan personen framstår, altså viser seg selv i offentligheten. Det kan jo være store forskjeller der, og det er det jeg synes avgjør det meste. Egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er de som selv er under gjennomsnittlig pene som "ikke liker" utseendet ditt, mens de pene liker det, da er du sannsynligvis pen. Hvis det er omvendt, da er du sannsynligvis ikke pen.

Hæ? Så gjennomsnittlige klarer ikke å se hva som er pent eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er de som selv er under gjennomsnittlig pene som "ikke liker" utseendet ditt, mens de pene liker det, da er du sannsynligvis pen. Hvis det er omvendt, da er du sannsynligvis ikke pen.

Meg du siterte :)

Men de som er veldig pene blir vel gjerne sett på som pene av de fleste? Og motsatt? Jeg vet at jeg ikke er i samme liga som Adriana Lima, men jeg syns da fortsatt at hun er pen

Anonymous poster hash: b6509...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Så gjennomsnittlige klarer ikke å se hva som er pent eller ei?

Jo, men de vil neppe innrømme det (ihvertfall ikke overfor personen selv), trolig pga. sjalusi eller fordi de innser at de ikke har sjans på vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg du siterte :)

Men de som er veldig pene blir vel gjerne sett på som pene av de fleste? Og motsatt? Jeg vet at jeg ikke er i samme liga som Adriana Lima, men jeg syns da fortsatt at hun er pen

Anonymous poster hash: b6509...a2d

Det er riktig, men jeg tror ikke f.eks. at ei ukjent, men deilig dame har mange lite pene venninner som forteller henne at hun ser smellbra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men de vil neppe innrømme det (ihvertfall ikke overfor personen selv), trolig pga. sjalusi eller fordi de innser at de ikke har sjans på vedkommende.

Oh my god..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er enige om at noen er penere enn andre. Og la oss si at det finnes ligaer, men da må de være ganske flytende?

Jeg personlig har datet gutter som har vært klassisk pene/kjekke, og gjennomsnittlige ( etter min smak. Noen ville ha kalt et par av dem stygge). Nå er jeg sammen med en klassisk kjekkas, høy, mørk og muskuløs. Forholdet er veldig seriøst. Det finnes kjekke gutter ( som likevel ikke har vært like kjekke som samboeren min, men ganske pene menn) som jeg har vært på 1 date med og som ikke har vært særlig interessert i å ta kontakt igjen.

Hvilken liga er jeg i, da? Det er litt problematisk med kategorier, hvis man ikke helt vet hvem som tilhører hvilken liga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva? Er du ikke enig i at det er ganske logisk, egentlig?

I prinsippet ja. Men alle mennesker er ikke så smålige.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er heller lavt på stigen, ikke pen og ikke slank, aleneforelder og i det hele tatt. At jeg er under de fleste er jo bare sånn det er. Det er ikke noe negativt, det er bare fakta. Og dermed vil det jo være enklere å forholde seg realistisk til andre, da altså menn.

Lavt på stigen? Det er da bare noe du mener selv! Sikker på at mange synes du er fin både utenpå og inni, jeg! Morsom er du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har vel ikke lurt noen bare fordi man ikke er pen? Med mindre fyren er dritings så er jo det noe han er klar over.

True that. Poenget mitt var vel bare at det like så gjerne kan være jenta som lurer gutten. Som omvendt.

Men folk framstiller det som oftest som om de var synd på jenta, eller at gutten Lurte henne til sengs.. Det er da ikke alltid tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke forstå hvordan menn klarer-å tenne i det hele tatt på høyt utdannede kvinner : )Finnes jo ikke noe mer usexy enn dem : ) he heSjenerte,sosialt tilbakestående med lite livserfaring,kalde,usikre,innerst inne lider de av lav selvtillitt og " snill pike" syndromet...hele gjengen.Pertenlige og så A4 kjedelige : )Deilig å fortelle rett ut-hva jeg synes om dere : )De fleste høyt utdannede menn-faller lettere for meg.Enn for dere....he he Anonymous poster hash: 4ca28...c94

Du har hvertfall ikke gått mer skole enn ungdomsskolen....

For i dagens samfunn er det i studietida man blir sosialisert. Og får den livserfaringen man trenger i det moderne samfunnet.

Ikke fortell meg at det er de som blir i hjembygda hele livet som har best utviklede sosiale ferdigheter, i forhold til de som reiser ut noen år for å studere i byen....

Anonymous poster hash: a476a...2bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

True that. Poenget mitt var vel bare at det like så gjerne kan være jenta som lurer gutten. Som omvendt.

Men folk framstiller det som oftest som om de var synd på jenta, eller at gutten Lurte henne til sengs.. Det er da ikke alltid tilfellet.

Det er fordi det er slik det oftest er. Motsatt skjer det og men ikke like ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavt på stigen? Det er da bare noe du mener selv! Sikker på at mange synes du er fin både utenpå og inni, jeg! Morsom er du også!

Nei, den totale summen gjør at jeg rangerer lavt. Det er ikke noe galt i det, men det er greit å forhold seg til realitetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den totale summen gjør at jeg rangerer lavt. Det er ikke noe galt i det, men det er greit å forhold seg til realitetene.

Totale summen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...