Gå til innhold

Jenta på butikken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, hun er så fin!

Og forleden dag da jeg var innom følte jeg gnister!!!! Det er vanskelig å forklare, men blikkene våre møttes litt for lenge litt for mange ganger, hun hadde det lille smilet i munnviken, hun rødmet og måtte ta seg sammen for å si hvor mye det ble å betale, og når jeg gikk kikket jeg over skulderen og da så hun etter meg!

Altså, jeg er jente selv, og som de fleste lesbiske/bifile kvinner er det en viss terskel å tre over før jeg tillater meg selv å tro at kanskje den fremmede jenta også er interessert i jenter. Hun er sikkert bare hyggelig, hun er nok hetero, og så videre... Men jeg syntes virkelig det var noe der, og jeg er slettes ikke en person som ofte føler sånt.

Men! Jeg aner ikke hvordan jeg skal eventuelt få til noe kontakt med henne... Jeg vil ikke være den creepy kunden som sjekker opp folk på jobb, og dessuten er jeg ganske sjenert. Imidlertid jobber jeg av og til i en kiosk tvers over gata fra der hun jobber, og nå mot jul skal jeg jobbe ekstra skift. Har selvsagt et lite håp om å få oppleve en slik klissete film-romanse hvor vi møtes når vi går fra jobb... :sjenert:

Æsj, vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Om noen andre vil dele sine tanker og historier er dere hjertelig velkomne! :smilyblomst:

Anonymous poster hash: ec107...3f6

Venninna mi er gay og sier følgende her hu sitter v sia av meg :-) Gay jenter har en tendens til å "føle" att en annen jente også er intr i jenter.Om hu rødma og så etter deg,ja så er sannsynligheten stooooooooor for att hu jenta også liker jenter :-)Smil enda mer neste gang du ser hu og ta det derfra:-) klem Emily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...