Gå til innhold

Hvordan finne ut om eksen har skaffet seg tvillingsim av mitt mobilabbonement?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet?



Anonymous poster hash: 34625...b48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine sider hos det selskapet du har abonement hos.

Anonymous poster hash: 21056...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner kun info om simhovedkortet. Betyr det at alt er i orden?



Anonymous poster hash: 34625...b48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring de for sikkerhetsskyld. Finner de det ikke så har han ikke det.



Anonymous poster hash: 8de62...9b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lurer du? Mistenker du han for å ha lest meldinger og ting som er kommet inn på telefonen din? Nå vet ikke jeg noenting om eksen din, men dessverre finnes det mange som klarer å hacke seg inn på telefoner uten å trenge noe tvillingsim for det.



Anonymous poster hash: 86e56...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har behov for å beskytte meg mot eksen. Derfor.



Anonymous poster hash: 34625...b48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor lurer du? Mistenker du han for å ha lest meldinger og ting som er kommet inn på telefonen din? Nå vet ikke jeg noenting om eksen din, men dessverre finnes det mange som klarer å hacke seg inn på telefoner uten å trenge noe tvillingsim for det.

Anonymous poster hash: 86e56...d9b

Må han ikke vite hva slags telefon jeg har for å få til det?

Anonymous poster hash: 34625...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må han ikke vite hva slags telefon jeg har for å få til det?

Anonymous poster hash: 34625...b48

Det aner ikke jeg noenting om, dessverre.

Anonymous poster hash: 86e56...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har behov for å beskytte meg mot eksen. Derfor.

Anonymous poster hash: 34625...b48

Om du trenger det, så skaff deg nytt nummer og ny telefon. Så er du på den sikre siden.

Anonymous poster hash: 88b01...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har grunn til mistanken, kontakt politiet.

Anonymous poster hash: 66e25...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har tvillingsim på ditt abonnement vil dette komme frem på telefonregningen. I tillegg er det slik at SMS vil kun komme til hovedsim, ikke tvillingsim da dette simkortet i praksis har sitt eget nummer og SMS ikke kan viderekobles.

Dersom din teleoperatør er det minste seriøs så er det heller ikke mulig for andre å bestille tjenester i ditt navn......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper dette er den kvinnen som tok mot til seg og rømte fra en jævlig mann, siden dette med tvilling-SIM ble nevnt i den tråden også.

Det virker veldig usannsynlig at det finnes noe tvilling-SIM-kort her, men hvis dette er den jeg tror det er holder kanskje ikke "veldig usannsynlig". Ville kontaktet teleoperatøren og understreket viktigheten av å få avklart dette og at ditt kundeforhold må holdes helt kjeft om.

At han skal ha "hacket seg inn på telefonen din", altså selve telefonen, er det ingen fare for dersom du har byttet telefon. Noe sånt følger ikke telefonnummer, det følger telefonen.



Anonymous poster hash: 612d5...c51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper dette er den kvinnen som tok mot til seg og rømte fra en jævlig mann, siden dette med tvilling-SIM ble nevnt i den tråden også.

Det virker veldig usannsynlig at det finnes noe tvilling-SIM-kort her, men hvis dette er den jeg tror det er holder kanskje ikke "veldig usannsynlig". Ville kontaktet teleoperatøren og understreket viktigheten av å få avklart dette og at ditt kundeforhold må holdes helt kjeft om.

At han skal ha "hacket seg inn på telefonen din", altså selve telefonen, er det ingen fare for dersom du har byttet telefon. Noe sånt følger ikke telefonnummer, det følger telefonen.

Anonymous poster hash: 612d5...c51

Nei jeg er ikke samme person.

Anonymous poster hash: 34625...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg er ikke samme person.

Anonymous poster hash: 34625...b48

Beklager. Bare tenkte det siden det også her var snakk om akkurat dette med tvilling-SIM i det skjulte og en eks, ikke akkurat noe man hører ofte. Så beklager den - men svaret mitt er fortsatt det samme, at du får gå direkte til operatøren, men at dette med hacking ikke er noen bekymring hvis han ikke kjenner til selve telefonen.

Anonymous poster hash: 612d5...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Bare tenkte det siden det også her var snakk om akkurat dette med tvilling-SIM i det skjulte og en eks, ikke akkurat noe man hører ofte. Så beklager den - men svaret mitt er fortsatt det samme, at du får gå direkte til operatøren, men at dette med hacking ikke er noen bekymring hvis han ikke kjenner til selve telefonen.

Anonymous poster hash: 612d5...c51

Han vet ikke hvilken telefon jeg bruker nå, det er en ny telefon.

Anonymous poster hash: 34625...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...