Gå til innhold

Matpakke for 12+ timers dager!


frksølekopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det vannkoker på skolen? Da kan du jo ta med suppe, nudler, etc.

Ellers så er det utrolig godt med salat til lunsj! Jeg bruker å lage salat i en stor glasskrukke, er så lett å ha med seg da.

Av snacks så kan du jo ta med deg nøtter, trøket frukt, bær, banan, etc.

Og så er det lurt å ha med en god stor vannflaske, så fyller du bare den opp om du blir tørst.

:tommelopp:

Noen gang griller jeg grønnsaker, og det kan også tas med i en matboks lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville laget med meg skiver/knekkebrød til å ha som frokost (med mindre du spiser dette hjemme). Og i tillegg hatt en yoghurt eller frukt til. Og innimellom byttet ut skivene/knekkebrødene med yoghurt med gryn f.eks. eller tatt med en liten melkekartong og gryn (lett å lage havregrøt i mikro, dersom du har tilgang på det. man holder seg lenge mett på det, og kan f.eks ha litt bær på toppen for mer smak).
Til lunsj ville jeg laget med meg salat eller brukt rester fra middagen dagen før. Er jo bare å lage litt større porsjon med middag, så er lunsjen også løst.
Så ville jeg hatt med meg frukt til mellommåltid, grønnsaker å knaske på, yoghurtbeger, litt nøtter e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wraps:-) yoghurt tidlig på dagen, så tar jeg brødskive, så wrapspakka til slutt.

Får jeg spørre, hvordan er det å ha wraps i matpakka? Blir det ikke tørt og seigt? Jeg kan ikke spise taco i wrap uten å varme den først for at jeg synes det er tørt..

Anonymous poster hash: 538ba...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg spørre, hvordan er det å ha wraps i matpakka? Blir det ikke tørt og seigt? Jeg kan ikke spise taco i wrap uten å varme den først for at jeg synes det er tørt..

Anonymous poster hash: 538ba...5a1

Hemmrligheten et kremost på lefsa :jepp: Skal jeg ha wraps i matpakka foretrekker jeg at den er laget dagen før, sånn at kremosten får satt seg skikkelig i lefsa :spise: Endret av fruBeist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...