Gå til innhold

Gi gave til en kvinne - fare for å bli feiltolket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort versjon:

 

Har en venninne (La oss kalle henne Hegge) som jeg synes er en attraktiv kvinne og som jeg også forsåvidt er egentlig tiltrukket av. So far so good.

 

MEN - la oss bare si at Hegge og jeg ville vært som hund og katt hvis vi var sammen og at enhver forhold mellom oss ville gått rett til @x§§§!! 

Pluss at det ville vært meget feil i forhold til hva slags posisjoner vi har i firmaet i forhold til hverandre.

 

Jeg tror ikke Hegge er tiltrukket av meg (har ikke signalisert det) men samtidig er hun ganske mer avslappet rundt meg enn rundt andre menn på jobben (for å si det mildt)...

 

Har nå vært i utlandet i forbindelse med jobben min og kom over en gave som jeg visste Hegge ville sette pris på. Tenkte at dette vil hun like og like gjerne kjøpte det (total pris er på rundt 100 kr). 

 

Sitter nå og tenker at jeg burde heller droppe å gi henne denne gaven. Skjønner nå i etterkant ikke hvorfor jeg kjøpte den til henne (tenkte ikke klart)... 

 

På en måtte ønsker jeg å glede henne men samtidig vil jeg gjerne at vi holder distanse mellom oss. 

 

Hvordan ville dere (de av dere som er kvinner) ville tolke en gave fra en venn (som dere egentlig ikke forventer en gave av)?

 

 

PS: jepp, dumt spm - I know...



Anonymous poster hash: 6567e...d5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Faerunpedia

Hvis dere er venner ser jeg ikke noe galt i det. Det var jo ikke en dyr gave heller. Synes det er greit så lenge det ikke er sexy undertøy etc, da kan det kanskje misforstås..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gave gitt på onsdag.

 

Hadde på fredag første date med henne. 

 

Om jeg vet at dette kommer til å gå dårlig og at det jeg gjorde (på fredag) er utrolig idiotisk ? Yeees...

 

Kommer jeg til å holde meg unna henne pga det? Nei...

 

 

Konklusjon (for de av dere som måtte lure på det samme): Ikke gi gaver til kvinnfolk du egentlig bør holde deg unna hvis du er kåt som kanin og har viljestyrke som en treåring i en sjokoladebutikk. 

 

 



Anonymous poster hash: 6567e...d5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at du bare må si til henne "Jeg så denne tilfeldig og syns den passet sånn til deg, så ville kjøpe en vennskapelig gave! :) "



Anonymous poster hash: f5f88...c2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som intet våger, intet vinner. Lykke til, det sies at motsetninger tiltrekker hverandre.

 

For øvrig er mitt råd å sørge for at alt er ryddig med tanke på jobb, da slipper dere mye trøbbel i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Oppdater oss videre med hva som skjer da! :popcorn:  :rodmer:  Herlig med slike historier fra en manns perspektiv!  :hjerter_rundt:  Lykke til videre i "løpet" med henne!  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...