Gå til innhold

Hva har du fått ut av år 2015 forløbig? Alder, dating, og situasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobb,skole,jobb,skole,skole

Har innsett at ekstremt god innsats på skolen ikke alltid lønner seg når du møter på djevelen av alle sensorer....

Kjæresten dro i militæret og mine bestevenninner har flyttet langt bort pga. skole

Ellers har jeg innsett at etter et par uker der jeg trodde jeg skal dø av ensomhet og angst - kom en styrke som jeg ikke trodde jeg hadde. Jeg har faktisk klart meg ganske bra alene og det er ganske stort for meg siden jeg alltid var avhengig av å ha selskap før!

Resten av dette året skal jeg bare fortsette med mitt kjedelige, men ekstremt betryggende A4liv - for det gjør meg overraskende veldig lykkelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel, jeg fyller straks 33 år..

Jeg har blitt separert, endelig - etter å egentlig aldri burde ha giftet meg.

Kjøpt meg enebolig.

Hatt mer sex enn på lang tid.

Datet ett par,tre,fire stykker - og opplevd skikkelig ille hjertesorg over en av dem.

Byttet jobb x 2, fra sykehus til psykiatri - og nå til den store drømmejobben. Føler meg priviligert og heldig.

Jeg har fått liv i flere vennskap fra "gammelt" av, og har det utrolig mye mer morsomt og sosialt i livet mitt enn jeg har hatt på mange år.

Jeg har lidd av en alvorlig angst/depresjon som jeg jobber meg ut av :) 
Begynt på skole/sluttet på skole..

Flere konserter enn tilsammen tidligere i livet.

 

Sum-a-sumarum er 2015 ett tipptopp år :D

 

Gleder meg egentlig til resten, tror det blir bra!

Endret av pompdelux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av 2015 har jeg kvittet meg med følelsen av å være utilstrekkelig og mangle noe fordi eg ikke har eller ønsker å ha barn og fordi jeg heller ikke har noe hast med å være samboer/gift. Ble skilt for noen år siden og har ikke noe umiddelbart ønske om å være så etablert igen.

Har følt meg rar og litt uglesett i andres øyne i flere år men nå har jeg innsett at jeg har det livet som passer best for meg. 

Anonymous poster hash: 93b00...205

 

 

Skriver under på denne. Har barn, men har funnet roen i stabilt forhold med meg selv. Intet ønske om å være i forhold, skal holde meg unna sex en stund og se hva som skjer. 

 

2015 ble året da jeg endelig fant ut at jeg faktisk fortjener å ha det bra, og kuttet ut eksen som er en energityv. Innså at jeg ble brukt, og at jeg har det bedre alene. Om dette fortsetter, går dette året inn i historien min som det året jeg har hatt mest utvikling på det personlige plan i hele mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av 2015 har det skjedd masse, og ikke hva jeg så for meg at året skulle bli.

28år.

I februar fortalte min forlovede som fridde i desember '14, at han hadde funnet ei annen og at han ikke hadde følelser for meg mer.

Så da var det å finne et sted å bo, og bestemte meg for å flytte til en annen by. Måneden fulgte med et helvette av følelser, deling av hus, advokat,deling av venner osv osv.

Jeg søkte meg inn på skole,etter råd fra veiledere i et program jeg gikk i.

Så dette halveåret har vært et rent helvette, følelsesmessig. Og vært så utrolig ensom, vært så alene. Men så begynte skolen tidlig i august, og ting begynte å lysne. Det er for tidlig til at jeg klarer å se så veldig positivt på skoleåret, men jeg har klart meg godt hittils ihvertfall.

Så da gjenstår det å se hvordan resten av dette året blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av 2015 har det skjedd masse, og ikke hva jeg så for meg at året skulle bli.

28år.

I februar fortalte min forlovede som fridde i desember '14, at han hadde funnet ei annen og at han ikke hadde følelser for meg mer.

Så da var det å finne et sted å bo, og bestemte meg for å flytte til en annen by. Måneden fulgte med et helvette av følelser, deling av hus, advokat,deling av venner osv osv.

Jeg søkte meg inn på skole,etter råd fra veiledere i et program jeg gikk i.

Så dette halveåret har vært et rent helvette, følelsesmessig. Og vært så utrolig ensom, vært så alene. Men så begynte skolen tidlig i august, og ting begynte å lysne. Det er for tidlig til at jeg klarer å se så veldig positivt på skoleåret, men jeg har klart meg godt hittils ihvertfall.

Så da gjenstår det å se hvordan resten av dette året blir.

 

 

:klem:

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Alder: 47

Dater: 2

Sex: 0

Absolutt ingen interessante menn i kikkerten, og jeg blir heller ikke enig med meg selv om jeg er klar for et nytt forhold enda...

Jobb: Samme jobb i snart 3 år. Trives greit, men titter litt etter noe annet.

På den positive siden, så har jeg reist en del, og skal på to turer til i høst/vinter, så det gleder jeg meg masse til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt i 2015 har jeg blitt singel etter et langvarig forhold, og har kommet fram til at å være singel er nøyaktig det jeg trenger nå. Men jeg tror også jeg nylig har møtt noen. Det vil si, jeg vet jeg har møtt noen, jeg har bare ikke bestemt meg for hva det er.:ler: Jeg er egentlig ikke klar for noe, men samtidig er både han og måten vi møttes på så søt at jeg ikke bare vil lukke døren. Så vi får se.

Alt i alt er 2015 et år som begynte knalltøft, men som stadig blir bedre. Jeg trives både med meg selv, jobb og livet generelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alder: 47

Dater: 2

Sex: 0

Absolutt ingen interessante menn i kikkerten, og jeg blir heller ikke enig med meg selv om jeg er klar for et nytt forhold enda...

Jobb: Samme jobb i snart 3 år. Trives greit, men titter litt etter noe annet.

På den positive siden, så har jeg reist en del, og skal på to turer til i høst/vinter, så det gleder jeg meg masse til :)

Takk for klemmen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 31, har vært på én tinderdate, jeg syntes den gikk bra, men det gjorde visst ikke han, så,det ble ikke fler. Ellers har jeg blitt sjekket opp av 23-åringer de gangene jeg har vært på byen. Prøver å ta det som et kompliment, men jeg leter etter en mann på min egen alder som vil ha et forhold, så det er ikke interessant med så unge gutter.

Jobben er bra, trives godt. Er på boligjakt, men har ikke hastverk.

Har ikke fått så mye som et kyss på over et år, tviler på at det blir noe i resten av 2015. Sikkert ikke i 2016 heller, for den del.

Anonymous poster hash: 224b4...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 31 år, har nettopp flyttet sammen med drømmemannen,som jeg møtte på for 1 1/2 år siden. Selvtillit og livsgnist, som jeg mistet de 10 årene jeg ble utsatt for psykisk mishandling, har blitt så og si fullstendig gjenoppbygget, og min samboer har hjulpet meg over de siste kneikene. Jeg trodde menn som min samboer kun eksisterte på film, men der tok jeg jammen meg feil. :strix:



Anonymous poster hash: 5c3a1...40b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutten av 20-årene, fast jobb, egen leilighet.

Har datet et par stykker, hadde usannsynlig god sex med hun ene som var veldig med i senga, men de rette følelsene dukket dessverre ikke opp fra min side. Nå dater jeg ei jeg utrolig raskt fikk god kjemi med. Hun har sagt at hun har litt bagasje og holder igjen litt på grunn av det fordi hun ikke vet om hun er klar for et forhold. Vanligvis hadde jeg blitt vettskremt om noen snakket om forhold så tidlig, så det er jo typisk at hun ene som ikke gjør det muligens ikke er klar for et. Jeg har tenkt å ta det med ro, la henne finne ut hva hun vil, og så får vi se. Har veldig sansen for denne dama.



Anonymous poster hash: 97a30...ac4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte ei om hun ville finne på noe en to-tre ganger. Hun virket positiv, men det kokte bare ut i kålen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...