Gå til innhold

Hva har du fått ut av år 2015 forløbig? Alder, dating, og situasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 år, kvinne.

Datet en fra mai 2014 til februar i år.

Datet en ny fra juni, det døde ut etter ca 4 dater. Null seksuell kjemi, men prata bra sammen. Datet en ny igjen fra juli, vært på 5 dater, han er vinglete på om han ønsker et forhold eller ikke, tror ikke han ser for seg et med meg. God sex. Aner ikke hvor jeg har han etter 5 treff. Skal på en date med en annen til uken...

Anonymous poster hash: 8d5fb...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alder: 18

dating: holder meg litt unna på kjærlighetsfronten

situasjon: siste år på vgs, tok opp et par fag i slutten av vg2, svært fornøyd med snittet mitt, jobber på spreng

barn og egen bolig: heldigvis ikke  :laugh:



Anonymous poster hash: f7c65...86d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd mye allerede egentlig.

 

Datingmessig har jeg slettet alt av brukere osv. Er ikke ute etter å finne noen og merket at det ble bare tidsfordriv. Klarer ikke engasjere meg bare ved å bli kjent på den måten. Liker å møte mennesker "der ute", føle på kjemien og ta det derfra, nett blir for kunstig for meg på den fronten.

 

Karriere/utdannelse, fullført og bestått vgs påbygg, kommet inn på og startet på barnehagelærer. Møtt så mange bra mennesker! I begge utdanningene og ellers på min vei, møter alltid bra folk om jeg så bare tar meg en togtur som utivder horisonten min og som gjør at jeg utvikler meg som menneske. Kommer til å ta med meg mange av de jeg har møtt videre i tankene og hjertet.

 

Blitt kjent med mange bra mannfolk og på div arenaer hvor jeg har følt at det har vært potensiale men latt det ligge, er veldig fokusert på utdanning og det å komme videre på den måten i livet. Holder for meg med litt casual flørting her og der, og det å generelt åpne opp og bli kjent med masse folk.

 

familieært har sønnen min begynt i 3, korps og fotball og ting går vell greit på en del områder i grunn. føler livet er på et godt sted nå. Spent på resten av året :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel og mingler litt innimellom. Gått på en del dater, og datet en over lenger tid - men det ble ikke noe mer enn det. Er åpen for et forhold, men er ikke noe jeg er på aktiv let etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 år gammel mann.

 

2014:

Antall dater: 0

Antall forhold: 0

Antall sexpartnere: 0

Antall kyss: 0

Antall forelskelser: 1

 

2015:

Antall dater: 0

Antall forhold: 0

Antall sexpartnere: 0

Antall kyss: 0

Antall forelskelser: 1 (2)

 

Ikke mye nytt under solen akkurat, men har i det minste tatt store steg personlig. Har fått selvtillit og selvbilde for første gang på 15 år, og har utviklet med mye i riktig retning, både sosialt og mentalt.

Endret av Miklo Velka
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år og singel for første gang på over 4 år. 2015 hittil og egentlig 2014 også gikk bare nedover forholdsmessig, vi mistet hverandre og hans reaksjon på det ble å behandle meg dårlig og til slutt ende alt til fordel for noen andre. Det har vært tøft, jeg har følt meg nedbrutt og svært avvist og uønsket, og mest sannsynlig hatt en mild depresjon.

Fordelen med min plutselige singeltilværelse er jo at muligheten for å ta lærdom, og finne ut av meg selv, aldri har vært større. Og selv om året startet på bånn så er jo dette en god ting i det lange løp. Det er i motbakke det går oppover! Lite dating og nye menn hittil, har ikke lyst å bruke andre mennesker for å komme over en drittsekk, men jeg kjenner at jeg er klar for nye eventyr og nye mennesker, så jeg håper at høsten byr på mye spennende :-)

Anonymous poster hash: 1208e...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Starta året som kjæreste til ein mann. Gjorde det slutt i starten av august. Driv no på med ein "gamal" kompis, (PV)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 29 år. Nettdating og Tinder har jeg holdt meg unna i år. Jeg er så dønn lei av jobbintervju-aktige dater. Prøver heller å være sosial og aktiv og generelt bare utvide omgangskretsen. Jeg trives godt med å være singel (bortsett fra på søndager, kanskje), så da blir det heller ikke til at jeg går så aktivt inn for å finne noen heller. Utseendet er ganske bra, men vet at jeg ville sett superbra ut med fem kilo mindre, og det hemmer meg litt når jeg er på flørtern. Tre sexpartnere i år, ingen av dem er noen jeg kan/vil begynne et forhold med. 



Anonymous poster hash: 4bfb5...afe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år, til nå prøvd å date 2 gutter og har hatt sex med rundt 8 forskjellige gutter.. Singellivet er kjedelig :(

Anonymous poster hash: 19e73...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanget hodet i veggen og kommer ikke noe videre med han fra 2014. Har ikke sett hverandre på over 3 måneder! Men han er jo gysla flink til å holde meg varm da. Ringer hver dag og sånn.

Traff en annen, men han er så stille! Vet ikke om han er sjenert eller om han bare ER sånn. Savner å kunne fnise og fjase sammen. Med han første går samtalene så lett om alt og ingenting, med han andre not so much.

Lurer på om jeg skal beholde ham som kline, pule og filmvenn. Da trenger han jo ikke si så mye...

Anonymous poster hash: 4acd8...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanget hodet i veggen og kommer ikke noe videre med han fra 2014. Har ikke sett hverandre på over 3 måneder! Men han er jo gysla flink til å holde meg varm da. Ringer hver dag og sånn.

Traff en annen, men han er så stille! Vet ikke om han er sjenert eller om han bare ER sånn. Savner å kunne fnise og fjase sammen. Med han første går samtalene så lett om alt og ingenting, med han andre not so much.

Lurer på om jeg skal beholde ham som kline, pule og filmvenn. Da trenger han jo ikke si så mye...

Anonymous poster hash: 4acd8...786

Haha høres ut som han jeg holder/holdt på med. Passer bra som film/knullekompis.

Anonymous poster hash: 8d5fb...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 26

Romantikk: Startet 2015 som singel, og det er jeg nok på slutten av året også. Har ikke datet noen, siden jeg ikke har møtt noen jeg vil date.

Ellers i livet: Begynte å trene regelmessig i år og har kommet i mye bedre form. Har blitt kjent med hyggelige folk og de siste mnd har jeg begynt å lese bøker igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 26

Dating: sammen med samme fyr på 6. året

Jobb: ferdig med studier og har søkt jobber aktivt siden mars. Foreløpig ikke flaks for min del gitt.

 

Alt i alt et ganske så elendig år på mange måter, fint på andre områder. Satser på at 2016 blir mitt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alder: 26

Dating: sammen med samme fyr på 6. året

Jobb: ferdig med studier og har søkt jobber aktivt siden mars. Foreløpig ikke flaks for min del gitt.

 

Alt i alt et ganske så elendig år på mange måter, fint på andre områder. Satser på at 2016 blir mitt år.

Året er ikke over enda da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Året er ikke over enda da:-)

Takk, det trengte jeg å høre :hug: Er litt frustrert over jobbsituasjon kan du si :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en mann i februar og har vært med han siden. Er noen timer avstand mellom oss, og jeg merker at det gjør meg usikker. Til tross for dette har jeg ved flere anledninger opplevd at han har presentert meg som kjæresten sin. Dette er mitt første forhold på syv år og jeg er så forelsket og redd at jeg egentlig har mest lyst til å avslutte det. Har vært innom tanken mange ganger. Er en 28 år gammel kvinne.

Anonymous poster hash: 288e2...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mann 29. Holder meg unna alt som har med dating og kjærlighet. Er heller alene  :trene:



Anonymous poster hash: 917fd...ed9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 38, har vært i forhold med en mann noen år, særbo.

 

I løpet av 2015 har jeg kvittet meg med følelsen av å være utilstrekkelig og mangle noe fordi eg ikke har eller ønsker å ha barn og fordi jeg heller ikke har noe hast med å være samboer/gift. Ble skilt for noen år siden og har ikke noe umiddelbart ønske om å være så etablert igen.

Har følt meg rar og litt uglesett i andres øyne i flere år men nå har jeg innsett at jeg har det livet som passer best for meg. 



Anonymous poster hash: 93b00...205
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble endelig kvitt angst og depresjon, gått ned 20 kg, fått meg ny jobb og begynt på drømmestudiet! Har datet og kost meg en del, men har fremdeles ikke funnet drømmemannen... men året er ikke omme ennå :) 2014 var et helvete... 2015 blir bare bedre og bedre!

Kvinne 23

Anonymous poster hash: 0bbd2...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å få han jeg ville ha så er ganske fornøyd!

Ellers fullført utdanninga mi, så skal vel ikke klage over 2015.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...