Gå til innhold

Kalle sønnen min for Gourteh?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan uttales det? Gohr'te? Dere får nesten bare snakke sammen ´bli enige, lite vi på kvinneguiden kan gjøre..



Anonymous poster hash: 9a5a9...23d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange teite "svar" her maa jeg si. Jeg syns ikke nodvendigvis at ungen maa ha et typisk norsk navn for a bo i Norge, det viktigste er at du og mannen din begge er enige om navnet. Siden han vil kalle opp ungen etter noen som betyr mye for ham, saa syns jeg ikke du kan nekte ham det, selvom du ikke liker navnet, men det gaar vel an med et kompromiss? Dere kan finne et norsk/vestlig navn dere begge liker og ha Gourteh som mellomnavn? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det navnet var i liga med Voldemort.

Er det lov å kalle barnet sitt noe slikt i norge?

Anonymous poster hash: 7c88b...094

:laugh: Kveldens beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe sjakktrekk akkurat å få barn med en libaneser. Kvinner og dyr styres med jernhånd der nede, og din medbestemmelsesrett vil bli næmest ikke-eksisterende. Dette vil også din sønn oppdras til å etterfølge.

Jeg ville reist i fra han og gitt barnet et norskt navn.

Bryt nå mens du ennå kan.



Anonymous poster hash: cf375...4ba
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du lan no illkke med på å gi ham et navn du ikke liker! Få deg noen baller, kvinne, dette går du ikke ned på. Mellomnavn kan.

Anonymous poster hash: 32c37...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange teite "svar" her maa jeg si. Jeg syns ikke nodvendigvis at ungen maa ha et typisk norsk navn for a bo i Norge, det viktigste er at du og mannen din begge er enige om navnet. Siden han vil kalle opp ungen etter noen som betyr mye for ham, saa syns jeg ikke du kan nekte ham det, selvom du ikke liker navnet, men det gaar vel an med et kompromiss? Dere kan finne et norsk/vestlig navn dere begge liker og ha Gourteh som mellomnavn? :)

Sier hun som bærer et barn som er dømt til å diskrimineres og mobbes! Og det er hun til og med vel vitende om, allikevel velger hun et 'rart ord' som navn! :omg:

Trist...

Anonymous poster hash: 67bea...40a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe sjakktrekk akkurat å få barn med en libaneser. Kvinner og dyr styres med jernhånd der nede, og din medbestemmelsesrett vil bli næmest ikke-eksisterende. Dette vil også din sønn oppdras til å etterfølge.

Jeg ville reist i fra han og gitt barnet et norskt navn.

Bryt nå mens du ennå kan.

Anonymous poster hash: cf375...4ba

Herregud, libanesere kan da vel være like forskjellig som andre folkeslag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier hun som bærer et barn som er dømt til å diskrimineres og mobbes! Og det er hun til og med vel vitende om, allikevel velger hun et 'rart ord' som navn! :omg:

Trist...

Anonymous poster hash: 67bea...40a

Ha en fin dag du og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag du og:)

Ble litt nysgjerrig nå... Hva er det ungen din skal hete?

Anonymous poster hash: 7be27...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt nysgjerrig nå... Hva er det ungen din skal hete?

Anonymous poster hash: 7be27...606

Tamburin, Tramadol eller noe lignende! :grine:

Hun har til og med innrømmet at hun vet det kan skape problemer både med mobbing, vanskelig å få jobb ol. men det, som hun sier selv: bryr hun seg ikke om!

Søk opp andre tråder og les selv. Hårreisende at folk velger å få barn når de ikke vil barnas beste!

Anonymous poster hash: 67bea...40a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt nysgjerrig nå... Hva er det ungen din skal hete?

Anonymous poster hash: 7be27...606

gidder ikke a skrive det her, sorry:P Er en fin dag og orker ikke forsvare valg av navn mot sure KG damer. Kan heller skrive det til deg paa PM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder ikke a skrive det her, sorry:P Er en fin dag og orker ikke forsvare valg av navn mot sure KG damer. Kan heller skrive det til deg paa PM:)

Bare det at man ikke tørr skrive et navn på et forum sier vel litt om hva slags navn det er. Og det vil hun at sitt eget barn skal gå rundt og hete! Hun skammer seg allerede, men ungen skal jammen meg få bære den byrden alikevell!

Tenk på dette: Jeg vil ikke si navnet til ungen min fordi folk reagerer negativt og gir MEG pepper for det, MEN barnet mitt skal gå rundt i verden HELE sitt liv og måtte introdusere seg som dette ordet jeg ikke engang vil skrive!

Anonymous poster hash: 67bea...40a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at man ikke tørr skrive et navn på et forum sier vel litt om hva slags navn det er. Og det vil hun at sitt eget barn skal gå rundt og hete! Hun skammer seg allerede, men ungen skal jammen meg få bære den byrden alikevell!

Tenk på dette: Jeg vil ikke si navnet til ungen min fordi folk reagerer negativt og gir MEG pepper for det, MEN barnet mitt skal gå rundt i verden HELE sitt liv og måtte introdusere seg som dette ordet jeg ikke engang vil skrive!

Anonymous poster hash: 67bea...40a

Du er rapportert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er rapportert.

For hva? Har jeg skrevet noe som ikke stemmer? Det er jo bare sannheten!

Anonymous poster hash: 67bea...40a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres Gourteh ut som navnet på et metal-band. Jeg ser for meg en gjeng alvorlige og svartkledte menn, og slettes ikke noen baby.

For meg ville det beste vært å bruke et navn som er kjent i begge landene, eller i det minste klinger greit og ikke gir rare assosiasjoner. Det å være et navn som går greit å uttale også på norsk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, libanesere kan da vel være like forskjellig som andre folkeslag.

Selvsagt kan de det. Men det er en del fellestrekk. Mannen bestemmer det meste.

Anonymous poster hash: cf375...4ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamburin, Tramadol eller noe lignende! :grine:

Hun har til og med innrømmet at hun vet det kan skape problemer både med mobbing, vanskelig å få jobb ol. men det, som hun sier selv: bryr hun seg ikke om!

Søk opp andre tråder og les selv. Hårreisende at folk velger å få barn når de ikke vil barnas beste!

Anonymous poster hash: 67bea...40a

Dette er navnet på et meget vanedannende beroligende legemiddel. Tviler på du får det godkjent.

Anonymous poster hash: cf375...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...