Gå til innhold

Pynter du deg om du er hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fluttershy

Jeg har noen "daffekjoler" som jeg bruker hjemme. Liker å se litt stelt ut selv om jeg har hjemmedager. Jeg bruker ikke så mye sminke, men tar på meg maskara hver morgen når jeg tar morgenstellet. Det er bare blitt en fast del av rutinen. Bhen er aldri på hjemme da. Jeg tar ikke på meg det toturpagget om jeg kan slippe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, pynter meg ikke om jeg er hjemme..
Men så har jeg venninner som gjerne kommer usminket og upyntet til meg på besøk også...Har blitt en litt sånn "I Tardis sin hule, får du lov å komme som du er" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg renser huden og sminker meg fullt når jeg er hjemme. Når det gjelder klær, varierer det litt. Noen ganger har jeg på jeans eller kjole, andre ganger joggebukse og kosetopp. Jrg gjør det for selvfølelsen sin del samt at jeg føler meg mye mer daff om jeg er usminket med skittent hår. I tillegg er det greit å føle seg "klar" om en venninne plutselig har lyst å møtes eller andre spontane ting skulle skje.



Anonymous poster hash: 93273...994
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å rense huden og børste håret ser ikke jeg på som å pynte seg. Det gjør vel de fleste

Anonymous poster hash: 81516...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digg å slippe BH og sminke. Bruker kanskje litt mascara om jeg skal møte venninner for en kaffe eller lignende. Men det er alt.

Går som oftest i jeans og t-skjorte på fritiden, så blir gjerne det. Men er jeg syk så går jeg i joggebukser.



Anonymous poster hash: b7e09...ce6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Nei, er bortkasta tid når jeg er singel og ikke har noen å gjøre meg fin for.

Endret av Honeyblossom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen ganger, hvis jeg føler meg litt sjaber, så syntes jeg det hjelper... litt sånn fake it til you make it :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Sminker meg ikke, bare børster håret og vasker ansiktet. Kler meg normalt, pynter meg aldri (er ikke pyntet til vanlig ute heller), dasser ikke rundt i joggebukse annet enn noen timer på kvelden etter jeg har dusjet etter trening.



Anonymous poster hash: 7dcd6...139
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Pynter meg med jeans? :fnise: Hehe, nei fra spøk til alvor - jeg liker å se litt ok ut, selv om jeg bare er hjemme en dag. Så et visst minimum av stell/sminke blir det jo. Joggebukser er jeg ikke glad i å gå med, uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en fri dag har jeg på meg vanlige klær. Kommer jeg hjem fra jobb tar jeg på meg joggedress ;)

Anonymous poster hash: 76106...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg renser alltid huden, men sminker meg sjelden, om jeg skal ut eller ei. Når jeg er hjemme valser jeg rundt i joggebukse og slaskeklær. Samme om jeg kommer hjem fra skole/jobb, da er det rett i joggebuksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri forstått at joggebukser er behagleg, men er nok det om en har brukt jeans hele dagen. Jeg slapper best av nå jeg kan ta på meg en kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på meg ikke-slaskete men behagelige klær, og steller meg. Stygge klær bruker jeg kun til oppussing o.l. Tar på maskara uansett. Av og til prøver jeg ut øyenskyggekombinasjoner om jeg skal på noe festlig snart, og da passer det greit å gjøre om jeg ikke skal ut av huset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, hjemme er det behagelige klær som gjelder, og håret satt opp.

Går lett på butikken i joggebuksa osv også, eller andre ærend.

ska jeg ut på noe så blir det litt maskara, en jeans og en ok genser/topp, og kanskje håret løst.

Kjole osv bruker jeg nesten aldri, med mindre det er påtvunget. Føler meg ukomfortabel og klarer ikke slappe av eller kose meg. (eneste unntaket er bunaden min, den er ok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sminke bruker jeg ikke uansett, men jeg føler meg bedre i "skikkelige" klær. Har et par hjemme-kjoler som er vel så behagelige som joggebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gidder jeg ikke. Nå pynter jeg meg ytterst sjelden og bruker lite sminke uansett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da er det stort sett usminka og med pysj :) dusjer og holder meg ren selvfølgelig, men ingen pynting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg:

  • Sminker meg
  • Ordner håret
  • Tar på parfyme
  • Pent undertøy
  • Har på pent tøy, men ikke de klærne jeg bruker ute til andre ting. Gjerne kjoler, tights (min kjære elsker tights), en pen kosebukse, pen overdel, etc.

Ser ingen grunn til å se ut som en dass bare fordi jeg er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...