Gå til innhold

Hvor lenge er vaksinene gyldige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 april 2014 fikk hunden min en nasal kennelvaksine fordi den skulle være et par dager på kennel.Vaksinen var et krav fra kennelen. Han fikk en del plager med det man kaller "innover nysing" som en bivirkning av den. Det var voldsomt, mange anfall pr dag, og så lange anfall at jeg kunne se panikken i øynene på hunden.

Nå skal den tilbringe et par dager på kennel i påsken. I vaksinasjonsattesten står det ar vaksinen er gyldig til april. Betyr det at den er gyldig tilogmed april, eller at den slutter å være gyldig så snart det blir april? en ble jo satt den 25...

Håper det går, så jeg slipper å gi han en ny...



Anonymous poster hash: 23158...7ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør din egen vetrinær :)

Anonymous poster hash: 02803...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr ut april. Så skal han strengt tatt ha ny vaksine 25. april igjen, men det går nok bra med noen dager ekstra.

Anonymous poster hash: ad3bb...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, be om injeksjonsvaksine neste gang (Nobivac Pi eller Dhppi avhengig av når han sist fikk fullvaksine). Da slipper han antakelig billigere unna. Fortell også veterinær om symptomene han hadde sist, litt er normalt, men dette hørtes voldsomt ut. Kanskje han tåler vaksinen dårlig, kanskje bivirkningene skal meldes inn.

Anonymous poster hash: ad3bb...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...