Gå til innhold

Hvor mange timer kan man ha en katt i en liten bæreveske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som menneske er jeg selv slik at i pressede situasjoner, eller stressende situsajoner, eller situasjoner der jeg må komme meg fort frem, så kan det gå lenge før jeg må på do, fordi som regel, om man da ikke er forferdelig nøden, så omstiller kroppen seg fordi det er viktigere å komme seg fremover eller beskytte seg selv, og da er det ikke så viktig å kvitte seg med urin og avføring.

Anonymous poster hash: e52ff...0ab

Ja, jeg tenker at dette med reising ikke er noe vanskelig for katten med tanke på dette med do. Hvis det er ubehagelig for katten så handler det nok heller om at han er stresset/ i en presset situasjon som du skriver. Men da ser ikke jeg det som noe problem dersom katten sover inni buret sitt, da slapper han av.

TS, hvis katten til mora di er en nervøs katt og tisser etter en halvtime så er det nok på grunn av nervøsiteten. Mange hunnkatter tisser ukontrollert hvis de føler seg ukomfortabel i nærvær av en hannkatt for eksempel. Så det har nok ikke med do-trengthet å gjøre. Katter er veldig opptatte av renslighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tenker at dette med reising ikke er noe vanskelig for katten med tanke på dette med do. Hvis det er ubehagelig for katten så handler det nok heller om at han er stresset/ i en presset situasjon som du skriver. Men da ser ikke jeg det som noe problem dersom katten sover inni buret sitt, da slapper han av.

TS, hvis katten til mora di er en nervøs katt og tisser etter en halvtime så er det nok på grunn av nervøsiteten. Mange hunnkatter tisser ukontrollert hvis de føler seg ukomfortabel i nærvær av en hannkatt for eksempel. Så det har nok ikke med do-trengthet å gjøre. Katter er veldig opptatte av renslighet.

Jeg kjenner en katt som pisser og driter i buret sitt etter 30 min ... så denne dama drar ikke langt med katten med mindre hun må.

Hun sier at katten HATER å bli fraktet noe sted, og gjør det på pur F.

Men det går bra om hun bare skal kjøre katten til dyrlegen eller korte turer til naboer som skal passe katten o.l.

Men turer over 30 min går aldri bra, for da blir det pissing og driting i buret.

Katter er forskjellige som oss mennesker.

Anonymous poster hash: e52ff...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 03 Mar 2015 - 17:55, said:

Katter holder seg jo heller enn å tisse under reising da, uansett om man stopper bilen eller ikke. De er ekstremt nøye på renslighet pluss at selv om de er rolige under reising så får de ikke til å tisse da. Katter har ikke nervøse blærer slik som evt. hunder/valper og småbarn.

Anonymous poster hash: 07f0e...fa3

Gud, skulle ønske noen hadde minnet katten min på det før vi måtte ha han med oss på tur, da hadde han kanskje latt være å både drite og tisse i buret etter en halv time.

Noen katter blir dårlige i magen under reising, noen tisser seg ut og noen klarer seg helt fint.

Anonymous poster hash: 07760...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en katt som pisser og driter i buret sitt etter 30 min ... så denne dama drar ikke langt med katten med mindre hun må.

Hun sier at katten HATER å bli fraktet noe sted, og gjør det på pur F.

Men det går bra om hun bare skal kjøre katten til dyrlegen eller korte turer til naboer som skal passe katten o.l.

Men turer over 30 min går aldri bra, for da blir det pissing og driting i buret.

Katter er forskjellige som oss mennesker.

Anonymous poster hash: e52ff...0ab

Gud, skulle ønske noen hadde minnet katten min på det før vi måtte ha han med oss på tur, da hadde han kanskje latt være å både drite og tisse i buret etter en halv time.

Noen katter blir dårlige i magen under reising, noen tisser seg ut og noen klarer seg helt fint.

Anonymous poster hash: 07760...613

Ja, ja, men uansett så har jo TS erfart at denne katten tar det rolig og pisser/driter seg ikke ut så det går vel bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger.

ninuska_, adm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...