Gå til innhold

Liker du andres hunder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

Er hundeallergiker, men lille hunden til brodern og puddelen til venninnen min har jeg blitt glad i. Liker dog ikke store hunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja :rodmer: Skulle gjerne stoppet og hilst på alle hunder jeg ser. Møter jeg en uoppdragen eller aggressiv hund så tenker jeg at det er noe galt med eieren før det er noe galt med hunden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hunder er koselige, men de fleste synes jeg er kjempeekle. Er selv et kattemenneske, men de fleste vennene mine foretrekker hunder. Hun ene har en godt oppdratt liten hund, som er søt, om enn litt ekkel. Men en annen venninne har ikke oppdratt hunden sin det minste, og han tigger ved matbordet, bjeffer og tråkker på folk. Helt avskyelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hunder godt, og det er sjelden jeg har møtt en hund jeg har mislikt.

Hundeeiere, derimot, er en helt annen sak og det er slett ikke alle jeg liker av den sorten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi om jeg har hund selv så liker jeg ikke nødvendigvis andre hunder nei.

Men jeg er jo glad i dyr, og stort sett liker jeg andre hunder godt men ikke dersom det er dårlig oppdragelse på dem. Det verste er bortskjemte hunder som får lov til å gjøre som de vil fordi de er søte og små. Vigler opp til krangling og så fort min eller andres hund sier fra så kommer eieren til unnsetning og synes de er store og slemme.

Også er det ufordragelig med dominante og aggressive hunder som blir unnskyldt med at det ligger i rasens natur, eller "det er en vakthund". Det er ikke tøft, men farlig!!

Anonymous poster hash: c5f8b...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...