Gå til innhold

Vårmote


Gjest Anjelic

Anbefalte innlegg

Gjest Anjelic

Jeg vil si jeg har en klassisk stil, men jeg liker ikke såkalte drakter og stiv stil (forutenom ball)
Jeg liker når det er litt casual. Kanskje stilen min er det som heter preppy?

Av farger er jeg glad i pasteller om vår/sommer, mens om høsten vinteren er det svart, mørkeblått, grått, hvitt, og dyplilla/rødt. Jeg ønsker meg noen sommertopper som kan passe til denne tida av året når det fortsatt er litt kaldt. Kan noen gi meg noen tips?

Jeg liker ikke peplumtopper og heller ikke topper med skrift på. Men blonder går bra. :-)
Det må ikke være vintertopper, men kan godt være med lang arm, eller hvertfall trekvart. Cardiganer går og kanskje bra? F.eks over en hvit/svart topp under. Eller er cardigan veldig gammeldags?

Jeg har nettopp laget meg en basegarderobe med hvit skjorte, blazer, rette denimbukser, hvit og svart t-skjorte, og en hvit cardigan. Råd om hvordan jeg kan kombinere disse tar jeg gjerne i mot. Er jo ikke sikekrt jeg trenger å kjøpe så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har god peiling på mote, men jeg skjønner ikke hva du spør etter? Vil du vi skal finne masse topper til deg? Lurer du på styling?



Anonymous poster hash: e7679...a6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelic

Jeg lurer vel egentlig litt på styling. :-)
Vet ikke helt hva jeg skal se etter for å kombinere med mine basisplagg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg lurer vel egentlig litt på styling. :-)

Vet ikke helt hva jeg skal se etter for å kombinere med mine basisplagg. :-)

Du skal se etter plagg du liker, fasonger og farver som kler deg.

- jeg tolker deg som dette er en stil du ikke har, men en stil du har bestemt deg for å begynne å ha.

Da kan du velge: Enten å bli en blåkopi av det de som alt har den stilen går med, eller du kan lage din egen lille twist ved å velge plagg du selv liker og kler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelic

Det er vel egentlig en stil jeg har hatt hele tiden. :-) Har alltid vært glad i enkle plagg som ikke har skrikende mønstre. Jeg kaller stilen min en blanding av feminin og litt "klassisk". Men jeg liker ikke år stilen blir for voksen altså med beige bukser og dressjakke i samme farge, bare for å ta et eksempel. Jeg liker at den er litt casual. Jeg tror jeg er ute etter å finne min stil enda mer i denne kategorien og leter vel etter butikker som har klassiske plagg, men som ikke er veldig stiv i prisene. På bikbok finner jeg for eksempel nesten aldri noe. Men på H/m er saken en annen. Liker veldig godt basisavdelingen.

Jeg liker ikke peplumtopper egentlig, men har tenkt på å gi de en sjans. Noen som har noen råd om hvordan jeg kan bruke peplumtopper? Er de finest til skjørt eller bukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nanne70

Jeansene kan du bruke med skjorten eller t-skjorten og blazeren. Kombiner med ballerinasko eller sneakers. Bytter du ut blazeren med cardiganen, blir stilen mer casual. En trend som kommer i år, er et klassisk silkeskjerf i halsen, kanskje du liker det? Og du sier du liker blonder, hva med en blondetopp i en farge du liker? En stripete topp eller genser er også en klassiker du kan prøve. Og hva med et par pastellfargede chinos? Legger ved noen bilder som kanskje kan inspirere:

918788a1e34cc7704165fbebf1f5fa93.jpg60110850627fe42e0a7ce7527a4282bd.jpg39a61d46b42aa10945de435539abdfe2.jpg

5e2c7f18c64b492f789bd845816b2fca.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelic

Åh! Nå fikk jeg litt inspirasjon ja. :-)
Silkeskjerf kan jeg godt like hvis annet tilbehør er nedtonet.
Det første og siste antrekket likte jeg kjempegodt. Ser for meg det siste antrekket med blondetopp i pastell og en mørkeblå blazer jeg har. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...