Gå til innhold

Hvordan føles det å gå i åletrange jeans?


Gjest 100%naturlig

Anbefalte innlegg

Gjest 100%naturlig

TS - Jeg vet ikke om jeg går i det du kaller åletrange jeans, men jeg elsker å gå i trange jeans. Jeg går i det fordi det får meg til å føle meg sexy og fordi det føles godt mot kroppen. Jeg liker også veldig godt blikkene jeg får når jeg går i trange jeans. Jeg vet ikke om det var svar godt nok på det du spurte?

Ja, det var et veldig fint å beskrivende svar syns jeg:-). Forteller hvordan og hvorfor du liker å gå i åletrange/trange jeans.

Det er omtrent akkurat derfor jeg gjør det også, syns det er veldig sexy og føles veldig godt mot kroppen når jeg kjenner jeansen presse mot hofter, lårene og leggene mine. I tillegg er det deilig å få blikkene fra andre mennesker som liker det dem ser:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var et veldig fint å beskrivende svar syns jeg:-). Forteller hvordan og hvorfor du liker å gå i åletrange/trange jeans.

Det er omtrent akkurat derfor jeg gjør det også, syns det er veldig sexy og føles veldig godt mot kroppen når jeg kjenner jeansen presse mot hofter, lårene og leggene mine. I tillegg er det deilig å få blikkene fra andre mennesker som liker det dem ser:-).

Jeg liker vel ekstra godt å kjenne at det presser mot skrittet, men som du sier også hvordan det er mot lårene og på rumpa også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jeg liker vel ekstra godt å kjenne at det presser mot skrittet, men som du sier også hvordan det er mot lårene og på rumpa også.

Ja, samme gjør jeg, liker veldig godt presset mot skrittet og syns det er digg og pent og sexy og se hvor trangt jeansen sitter i skrittet. Men liker at jeansen er like stram og kjenne presset på hele kroppen, skritt, rumpe, lår og legger og så blir det veldig sexy på en slank kropp med lange slanke bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Føles ut som jeg får orgasme fordi klitoris får trykk på seg :lur:

Anonymous poster hash: 6d8f5...ebd

Jeg kjenner meg igjen i den der ja, det føles som å være nær orgasme, men ikke få det. Ville vært superflaut å fått det...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen i den der ja, det føles som å være nær orgasme, men ikke få det. Ville vært superflaut å fått det...

Jeg har faktisk fått orgasme av det flere ganger i gjennom mitt liv. Jeg har lært meg til å være litt stille, men det slipper av og til ut noen lyder. Flaut synes jeg ikke at det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jeg har faktisk fått orgasme av det flere ganger i gjennom mitt liv. Jeg har lært meg til å være litt stille, men det slipper av og til ut noen lyder. Flaut synes jeg ikke at det er.

Så kult, hørtes både spennende og veldig deilig å få orgasme uten at noen merker noe særlig. Jeg har det akkurat sånn selv og er ikke direkte flau, for det er superdeilig. Jeg blir så kåt og jeg får så heftige orgasmer av å gå i åletrange jeans at jeg stønner temmelig høyt. Det er det som blir flaut er nettopp fordi jeg får så harde orgasmer at jeg stønner så høyt, at folk som er nær meg, skjønner at jeg får nok får orgasme i jeansen. Jeg har heldigvis etterhvert lært å ikke sprute når jeg får orgasme, ellers hadde det blitt superflaut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Så kult, hørtes både spennende og veldig deilig å få orgasme uten at noen merker noe særlig. Jeg har det akkurat sånn selv og er ikke direkte flau, for det er superdeilig. Jeg blir så kåt og jeg får så heftige orgasmer av å gå i åletrange jeans at jeg stønner temmelig høyt. Det er det som blir flaut er nettopp fordi jeg får så harde orgasmer at jeg stønner så høyt, at folk som er nær meg, skjønner at jeg får nok får orgasme i jeansen. Jeg har heldigvis etterhvert lært å ikke sprute når jeg får orgasme, ellers hadde det blitt superflaut.

I ene posten sier du at du ikke får det, og nå sier du at du får det. Bestem deg.

Anonymous poster hash: f90af...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Bruker kun trange bukser, liker at de sitter som pølseskinn på meg

Anonymkode: 9d117...edc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare skinny jeans og liker å ha stramme bukser på meg. Liker best skinny Levis har 3 par av dem, de har en god stretch absolutt favoritt jeans.
 

Mye annet som er bra avhenger at stretch er god da er de behagelige å ha på tross at de er skinny🥳

Anonymkode: 8384d...bad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2015 den 9.38, Gjest 100%naturlig skrev:

Ja, samme gjør jeg, liker veldig godt presset mot skrittet og syns det er digg og pent og sexy og se hvor trangt jeansen sitter i skrittet. Men liker at jeansen er like stram og kjenne presset på hele kroppen, skritt, rumpe, lår og legger og så blir det veldig sexy på en slank kropp med lange slanke bein.

 

På 10.2.2015 den 20.29, Gjest FruKG skrev:

 

Jeg liker vel ekstra godt å kjenne at det presser mot skrittet, men som du sier også hvordan det er mot lårene og på rumpa også.

Er dere seriøst kvinner?? 

Anonymkode: 81e2f...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Er dere seriøst kvinner?? 

Anonymkode: 81e2f...89e

Nei. Forumet flommer over av menn som er kåte på trange bukser, nakne føtter, strømpebukser og kvinneklær generelt. Det er helt latterlig her for tiden. At disse idiotene i noen som helst grad får tilfredsstilt ekshibisjonismen sin på et diskusjonsforum er vel egentlig sørgelig nok til at de kanskje fortjener litt sympati, men jeg gidder bare ikke å jatte med dem.

Anonymkode: 30ff7...7bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Forumet flommer over av menn som er kåte på trange bukser, nakne føtter, strømpebukser og kvinneklær generelt. Det er helt latterlig her for tiden. At disse idiotene i noen som helst grad får tilfredsstilt ekshibisjonismen sin på et diskusjonsforum er vel egentlig sørgelig nok til at de kanskje fortjener litt sympati, men jeg gidder bare ikke å jatte med dem.

Anonymkode: 30ff7...7bc

Hæ? Har ikke merket det du srkiver her

Anonymkode: 9d117...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Har ikke merket det du srkiver her

Anonymkode: 9d117...edc

Verden oppfattes subjektivt. Noen negative hissigpropper gjør lite fra eller til. Jeg skjønner selvsagt at noen reagerer på at enkelte kvinner skal gni det inn hvor sexy de er for å ha litt moro med kåte menn.
Mange kvinner liker trange jeans fordi de kler det, og mange menn elsker kvinner i trange jeans fordi de er veldig sexy. Dette er et diskusjonsforum hvor vi er åpne om meninger og tanker, da blir det kollisjoner.
I det virkelige liv bruker mange kvinner trange jeans, og de fleste menn nyter det, uten at noen diskuterer det ene eller det andre. Så i praksis fungerer trange jeans på kvinner veldig fint, og de aller fleste er fornøyde 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater å gå i dem, men det finnes ikke så mye annet å velge i.

Anonymkode: 1c6c0...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hater å gå i dem, men det finnes ikke så mye annet å velge i.

Anonymkode: 1c6c0...927

Det finnes jo en del andre alternativer.

Men hvorfor hater du å gå i dem?

Anonymkode: 9d117...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...