Gå til innhold

Erfaring med Restylan i lepper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bestillt time nest uke, men er kjempe nervøs!

Redd jeg blir seenes het rar ut, og ikke minst for at det skal gjøre vondt! :(:(

Når jeg har sett bilder ogsv så har jeg noen ganger sett kjempestore sprøyter og andre ganger sånne tynne små. Hjelp! :(:(

Noen med erfaring?



Anonymous poster hash: dc085...fdb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det gjør vondt, er sånn 20 sprøytestikk i leppene.

Hvis du er så utrolig nervøs, hvorfor har du bestilt time da? Redd du blir seende rar ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt det to ganger. Du får bedøvelseskrem på leppene, noen av sprøytestikkende kan kjennes ganske godt, mens de fleste kjenner du ikke. (Min erfaring). Første gangen så jeg rar ut, fordi overleppen ble større enn underleppen. Noe jeg absolutt ikke ville. Andre gangen tok jeg nesten bare i underleppen, og bittelitt på sidene på overleppen, og det ble utrolig fint og naturlig.

Begge gangene så jeg helt psycho ut 2 dager etter behandling pga hevelse. Men er veldig varierende hvor hoven man blir. Er ikke noe å grue seg for i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt det to ganger. Du får bedøvelseskrem på leppene, noen av sprøytestikkende kan kjennes ganske godt, mens de fleste kjenner du ikke. (Min erfaring). Første gangen så jeg rar ut, fordi overleppen ble større enn underleppen. Noe jeg absolutt ikke ville. Andre gangen tok jeg nesten bare i underleppen, og bittelitt på sidene på overleppen, og det ble utrolig fint og naturlig.

Begge gangene så jeg helt psycho ut 2 dager etter behandling pga hevelse. Men er veldig varierende hvor hoven man blir. Er ikke noe å grue seg for i hvert fall.

Hvor tok du? Kan du anbefale ett sted? Om dette gjelder Oslo da.. :rolleyes:

Anonymous poster hash: fed52...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør vondt, er sånn 20 sprøytestikk i leppene.

Hvis du er så utrolig nervøs, hvorfor har du bestilt time da? Redd du blir seende rar ut?

Jeg har bestillt time fordi jeg ønsker meg større lepper - men jeg er likevell veldig redd for sprøyter, men prøver å ikke la det ta overtaket :sur:

TS

Anonymous poster hash: dc085...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble blå i tre dager etterpå. Hvis du får blåmerker like litt som meg, bør du ikke ha avtalt en fest samme kveld, med andre ord. :)

Ble også hoven. Fikk endelig resultat etter kanskje 1 uke. Synes det var fint men dyrt.



Anonymous poster hash: 42d3d...ca8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor tok du? Kan du anbefale ett sted? Om dette gjelder Oslo da.. :rolleyes:

Anonymous poster hash: fed52...129

Jeg var å tok Teosyal i Oslo hos en som var superflink, veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: cc43c...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt time nest uke, men er kjempe nervøs!

Redd jeg blir seenes het rar ut, og ikke minst for at det skal gjøre vondt! :(:(

Når jeg har sett bilder ogsv så har jeg noen ganger sett kjempestore sprøyter og andre ganger sånne tynne små. Hjelp! :(:(

Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: dc085...fdb

Jepp. Gjør litt vondt men det er ikke så ille som man tror. De oleier å smøre bedøvelseskrem på først.

Ser ganske rart ut rett etterpå. Leppa blir litt vel hovwn og man fpr litt blåmerker. Du blir bedt om å ligge litt med hodet hevet og ha på is for å unngå fir mye hevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tok du? Kan du anbefale ett sted? Om dette gjelder Oslo da.. :rolleyes:

Anonymous poster hash: fed52...129

Jeg tok på Teres Nobel hos Maria. Kan virkelig anbefales! (Tok et annet sted første gang da jeg ikke ble fornøyd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Min eneste erfaring med Restylane i leppene, er en liten dose kun for å justere overleppe. Det var ikke synlig for noen andre enn meg selv. ;) Kommer aldri til å gjøre det igjen, dette var noe jeg fikk gratis.

Det jeg har sett av andre, som har tatt større doser, er unaturlig og mindre pent. Har til gode å se noen som har blitt vakrere med Restylane i leppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eneste erfaring med Restylane i leppene, er en liten dose kun for å justere overleppe. Det var ikke synlig for noen andre enn meg selv. ;) Kommer aldri til å gjøre det igjen, dette var noe jeg fikk gratis.

Det jeg har sett av andre, som har tatt større doser, er unaturlig og mindre pent. Har til gode å se noen som har blitt vakrere med Restylane i leppene.

Kan godt være du har sett mange vakre jenter med restylane i leppene, men at du ikke vet at de har det :).

Det er jo da resultatet er bra, om man ikke ser at det er restylane som er sprøytet inn. Da jeg tok siste gangen, spurte mamma hvilken lipgloss/lippbalm jeg hadde brukt fordi leppene mine så så myke og fyldige ut, hun hadde aldri gjettet restylane, og synes det var veldig pent og naturlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Kan godt være du har sett mange vakre jenter med restylane i leppene, men at du ikke vet at de har det :).

Det er jo da resultatet er bra, om man ikke ser at det er restylane som er sprøytet inn. Da jeg tok siste gangen, spurte mamma hvilken lipgloss/lippbalm jeg hadde brukt fordi leppene mine så så myke og fyldige ut, hun hadde aldri gjettet restylane, og synes det var veldig pent og naturlig.

Ja, det er sikkert sant. Jeg var jo fremdeles vakker med den lille dosen jeg fikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...