Gå til innhold

Syns du folk med fet hud er ekle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tusen takk for tips :) Vet du hva de inneholder? Jeg har veldig sensitiv hud også, så jeg må bruke milde produkter for ikke å forverre huden min.

Og tusen hjertelig takk for alle oppmuntrene ord fra dere alle :blomst:

Anonymous poster hash: e1d12...f47

Ville absolutt ikke brukt toner nr. 3 fra Clinique, den inneholder masse alkohol. Det kan gjøre huden fetere. 1,2 og 4 er like ille. Bruk heller den som heter Mild clarifying lotion, samme merke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville absolutt ikke brukt toner nr. 3 fra Clinique, den inneholder masse alkohol. Det kan gjøre huden fetere. 1,2 og 4 er like ille. Bruk heller den som heter Mild clarifying lotion, samme merke. :)

Ah, takk for advarselen! Får man fet hud av alkohol? Da må jeg jammen skjekke innholdsfortegnelsen på produktene mine en gang til! :)

Anonymous poster hash: e1d12...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aloe Barbadensis Gel (stabilisert Aloe Vera Gel), Aqua, Glycerine, Methyl Gluceth-20, Sorbitol, Sodium Hyaluronate, Jojoba Wax PEG-120 Esters, Sodium Lactate, Beta-Glucan, Camellia Sinensis Leaf Extract (hvit te), Cucumis Sativus Fruit Extract (agurk), Allantoin, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Tropolone, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Citric Acid, Disodium EDTA, Parfum.

Dette er ingrediensene i toneren jeg bruker... Noen av dere flinke KG-ere som vet om noe av dette er dumt for fet hud? :blomst:

Ts



Anonymous poster hash: e1d12...f47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, takk for advarselen! Får man fet hud av alkohol? Da må jeg jammen skjekke innholdsfortegnelsen på produktene mine en gang til! :)

Anonymous poster hash: e1d12...f47

Ja, for det tørker ut huden ved å fjerne fett. Da vil huden prøve å kompensere med å produsere mer fett. Merk at fettalkoholer ikke er dårlig for huden. Det man skal passe seg for er ethanol, denatured alcohol, ethyl alcohol, methanol, isopropyl alcohol, SD alcohol and benzyl alcohol. Spesielt om de står tidlig i ingredienslista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det tørker ut huden ved å fjerne fett. Da vil huden prøve å kompensere med å produsere mer fett. Merk at fettalkoholer ikke er dårlig for huden. Det man skal passe seg for er ethanol, denatured alcohol, ethyl alcohol, methanol, isopropyl alcohol, SD alcohol and benzyl alcohol. Spesielt om de står tidlig i ingredienslista :)

Tuuusen takk for hjelpen Professor Orm! :blomst: Det hadde jeg ikke peiling på!

Anonymous poster hash: e1d12...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for hjelpen Professor Orm! :blomst: Det hadde jeg ikke peiling på!

Anonymous poster hash: e1d12...f47

Bare hyggelig! og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler en toner som heter "ansiktsvann spesial" fra Dr. Hauschka :) Fåes på helsekost. Helt fantastisk!

Anonymous poster hash: 4992a...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...