Gå til innhold

Gal kvinne som ikke bruker krem eller sminke i ansiktet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg prøver å opplyse.

Anonymous poster hash: 77969...88f

En amatør som baserer uttalelsene sine på...?

Anonymous poster hash: 3f8b8...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nemlig. Å kutte ut gluten dersom en ikke har cøliaki, er helt meningsløst. Gluten (og de små mengdene som finnes i produktene) er ikke usunt, på noen som helst måte. Noen må begynne å lese troverdige kilder.

Anonymous poster hash: 3f8b8...b2c

Jeg har ikke cøliaki, men har hatt veldig god effekt av å kutte kraftig ned på hvete. Nå slipper jeg å være oppblåst hele tiden. Det samme gjelder for mange andre jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er du dum?

Tror du at det må være solskinn for å få skadelige stråler på huden?.

Har du manglende forståelse for konseptet mørketid? Når AB sier to måneder med null soltimer, så innebærer ikke det at det er overskyet... Men at sola aldri er over horisonten. Det går helt fint å la være å bruke solkrem da, faktisk vil du nok få nokså rare blikk fra hudlegen om du bruker det.

Anonymous poster hash: 8f210...1e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de som sliter med Cøliaki og andre tarm-sykdommer gjør det best i å holde seg unna gluten, men det er mange andre som også reagerer på gluten som burde holde seg unna gluten.

Gluten er ofte ikke bra for folk flest, og man kan se det på huden og rynker og som dårlig hud.

Anonymous poster hash: 77969...88f

Jeg kommer fra en cøliakifamilie, og det er ikke slik at de som har cøliaki har penere hud enn de uten.

Anonymous poster hash: 46801...0b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...