Gå til innhold

Kjøle ned liten hybelleilighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg vil kjøe ned en liten hybelleilighet bør jeg skaffe meg vifte eller air-condition, har dere noen anbefalinger? Jeg har ikke noe hull i veggen, bare vindu, kan de brukes da?



Anonymous poster hash: b279c...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vifte på bord eller gulv er enklest.

Men hvordan vil effekten være sammenlignet med air-condition?

Anonymous poster hash: b279c...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan vil effekten være sammenlignet med air-condition?

Anonymous poster hash: b279c...9ee

Det er mye mer avansert å montere aircondition. Effekt med aircondition er sikkert bedre, men spørsmålet er om du eier eller leier boligen? Jeg tenkte du leide boligen, og derfor tror jeg en vifte er enklest. Det er ikke så mange dager med sterk varme i Norge. Hvis det er i Norge du er da?

Endret av Tris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes aircondition-maskiner som står på gulvet, og legger slangen ut vinduet.

Det bruker vi på loft-soverommene på de varmeste sommerdagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes aircondition-maskiner som står på gulvet, og legger slangen ut vinduet.

Det bruker vi på loft-soverommene på de varmeste sommerdagene

Oi, det visste jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye mer avansert å montere aircondition. Effekt med aircondition er sikkert bedre, men spørsmålet er om du eier eller leier boligen? Jeg tenkte du leide boligen, og derfor tror jeg en vifte er enklest. Det er ikke så mange dager med sterk varme i Norge. Hvis det er i Norge du er da?

Det finnes aircondition-maskiner som står på gulvet, og legger slangen ut vinduet.

Det bruker vi på loft-soverommene på de varmeste sommerdagene

Oi, det visste jeg ikke.

Ja, det er disse jeg tenker på. Jeg kommer jo ikke til å styre med noe mer avansert. Det vil sikker da bli billigere å leie av svenske til å manuellt kjøle meg ned;)

Anonymous poster hash: b279c...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mye strøm bruker disse aircondition gadgetsene er jeg litt nysgjerrig på? Vurderer en slik selv.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...