Gå til innhold

Barnløse kvinne blir syke og farlige.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.tv2.no/v/874538/

Jeg merker det ofte på barnløse kvinner, de er mentalt ustabile, og kan vise seg å være farlige. Her er en historie som beviser det.



Anonymous poster hash: fcee2...3b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Pass deg - ellers så kommer jeg og koker kaninen din :lur:

Og ellers bare bra?

Det er trist at det spøkes med en sak hvor en sønn måtte gå hele sitt liv uten en far, bare fordi en kvinne ikke klarte å få barn.

Anonymous poster hash: fcee2...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist at det spøkes med en sak hvor en sønn måtte gå hele sitt liv uten en far, bare fordi en kvinne ikke klarte å få barn. Anonymous poster hash: fcee2...3b1

Det er ikke det jeg spøker med. Jeg reagerer bare på generaliseringen av barnløse kvinner.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det jeg spøker med. Jeg reagerer bare på generaliseringen av barnløse kvinner.

åja, dakar kvinner blir generalisert. det er jo oppsiktvekknde i en verden der menn på thailandstur blir tatt inn til avhør av politiet...

Anonymous poster hash: ecddd...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er trist at det spøkes med en sak hvor en sønn måtte gå hele sitt liv uten en far, bare fordi en kvinne ikke klarte å få barn.

Anonymous poster hash: fcee2...3b1

Saken er alvorlig nok, men den har da ingenting å gjøre med at barnløse kvinner er farligere enn andre.

Akkurat det der er noe kvinner med barn kunne ha funnet på også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinner med barn kan og være mentalt ustabile og farlige ;)



Anonymous poster hash: f2a5b...6fb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror dere hun gjorde dette? Var hun redd for at mannen skulle forlate henne siden hun ikke fikk barn selv?



Anonymous poster hash: fcee2...3b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Den saken er trist! Det er trist at far og sønn ikke har fått være sammen - og det er trist for ettermæle til kvinnen som angivelig har gjemt brevet og ikke har noen mulighet for å forklare seg. Jeg forsvarer overhodet ikke handlingen, men synes det er rett og slett trist. MEN, godt de endelig møttes da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åja, dakar kvinner blir generalisert. det er jo oppsiktvekknde i en verden der menn på thailandstur blir tatt inn til avhør av politiet...

Anonymous poster hash: ecddd...63b

Kan vel ikke sammenliknes.

Anonymous poster hash: 5e1b3...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var utrolig slemt av den kvinnen å skjule det brevet for sin mann. Det handler nok om mer enn at hun ikke kunne få selv. Jeg har ei tante som var omtrent likedan. Etter at min onkel døde, nektet hun å gi min far det han hadde rett på av familiearven på vår side.

Anonymous poster hash: 6aacc...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://www.tv2.no/v/874538/

Jeg merker det ofte på barnløse kvinner, de er mentalt ustabile, og kan vise seg å være farlige. Her er en historie som beviser det.

Anonymous poster hash: fcee2...3b1

De barnløse sliter vel noe mer fordi de går glipp av livets gave:)

Anonymous poster hash: 0577f...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...