Gå til innhold

Flere som kanskje har noe gående?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en date! :bolledeig: Med en som jeg faktisk kan ende opp med å like skikkelig godt... Herregud, jeg ser skikkelig frem til det nå! Kan i dagen komme nå? Please? :skya:



Anonymous poster hash: c8f45...bc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jeg leser og blir så misunnelig! Er så klar for en flørt nå, og gjerne et forhold etter hvert, men aner ikke hvor jeg skal møte noen.. Nettdating er ikke noe for meg. Sukk :rodmer:



Anonymous poster hash: 7faa3...bce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en date! :bolledeig: Med en som jeg faktisk kan ende opp med å like skikkelig godt... Herregud, jeg ser skikkelig frem til det nå! Kan i dagen komme nå? Please? :skya:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Åh så koselig! Det er en god følelse å glede seg sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en date! :bolledeig: Med en som jeg faktisk kan ende opp med å like skikkelig godt... Herregud, jeg ser skikkelig frem til det nå! Kan i dagen komme nå? Please? :skya:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

En førstedate eller har dere møttes før?

Når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg råd/tanker:(

Har datet en fyr 4-5 ganger. Lange dater, overnattet, hatt sex, møtt venner osv.

I går da jeg skulle pusse tennene og låne tannkrem i skapet så jeg at det lå en rosa tannbørste og en rosa høvel der. Er rimelig sikker på at det ikke har ligget der før, da hadde jeg lagt merke til det.

Tenkte så klart at han sjonglerer mellom flere damer, og tydeligvis har hyppig overnatting av ei annen:(

Var sent på natta dette, hvis ikke hadde jeg gått hjem. Kjente jeg ble sint og skuffet. Vi skulle akkurat til å sove. Er veldig konfliktsky av meg + at dersom han hadde innrømt at han hadde ei annen hadde jeg hatt et problem; da måtte jeg gått hjem midt på natta. Prøvde å ignorere det, men kjenner det gnager litt. Vet ikke hva jeg skal gjøre.



Anonymous poster hash: d15c9...5a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil vel gjerne vite, så du kan jo bare spørre om han har kjøpt tannbørste og høvel til deg...

Hvis han har flere damer over på overnatting så er det rart om han lar det ligge igjen spor etter noen av dem... tenker jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så koselig! Det er en god følelse å glede seg sånn :)

Mhm! :rodmer:

En førstedate eller har dere møttes før?

Når?

Vi har datet før, men så ble han plutselig borte. Vi har snakket om situasjonen, og jeg har litt ro rundt det men det er fortsatt ett godt stykke igjen... Men jeg gleder meg ekstremt til å se han igjen! :bolledeig:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg råd/tanker:(

Har datet en fyr 4-5 ganger. Lange dater, overnattet, hatt sex, møtt venner osv.

I går da jeg skulle pusse tennene og låne tannkrem i skapet så jeg at det lå en rosa tannbørste og en rosa høvel der. Er rimelig sikker på at det ikke har ligget der før, da hadde jeg lagt merke til det.

Tenkte så klart at han sjonglerer mellom flere damer, og tydeligvis har hyppig overnatting av ei annen:(

Var sent på natta dette, hvis ikke hadde jeg gått hjem. Kjente jeg ble sint og skuffet. Vi skulle akkurat til å sove. Er veldig konfliktsky av meg + at dersom han hadde innrømt at han hadde ei annen hadde jeg hatt et problem; da måtte jeg gått hjem midt på natta. Prøvde å ignorere det, men kjenner det gnager litt. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: d15c9...5a7

Si i at du fant på det og du lurer på hva som skjer? Jeg er også veldig konfliktsky, men jeg kjenner jeg må jobbe litt med sånne ting fordi at de gnager i meg til det helt tipper over. Ikke la det tippe over for deg angående dette og føl magefølelsen! ;)

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overanalyserer fortsatt... han jeg dater er treig på å svare på meldinger, MEN tar seg tid til å like bilder av andre damer:( Jeg blir sprø :bond: Skulle ønske jeg kunne slutte å legge merke til alle mulige detaljer og henge meg opp i alt mulig rart.. tror ikke det er sunt for meg å være betatt..



Anonymous poster hash: c68d9...0c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg råd/tanker:(

Har datet en fyr 4-5 ganger. Lange dater, overnattet, hatt sex, møtt venner osv.

I går da jeg skulle pusse tennene og låne tannkrem i skapet så jeg at det lå en rosa tannbørste og en rosa høvel der. Er rimelig sikker på at det ikke har ligget der før, da hadde jeg lagt merke til det.

Tenkte så klart at han sjonglerer mellom flere damer, og tydeligvis har hyppig overnatting av ei annen:(

Var sent på natta dette, hvis ikke hadde jeg gått hjem. Kjente jeg ble sint og skuffet. Vi skulle akkurat til å sove. Er veldig konfliktsky av meg + at dersom han hadde innrømt at han hadde ei annen hadde jeg hatt et problem; da måtte jeg gått hjem midt på natta. Prøvde å ignorere det, men kjenner det gnager litt. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: d15c9...5a7

Du kan jo prøve å ta det opp i en litt spøkefull tone neste gang du er hos han? Har dere avtalt å være ekslusive? :)

Anonymous poster hash: c68d9...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overanalyserer fortsatt... han jeg dater er treig på å svare på meldinger, MEN tar seg tid til å like bilder av andre damer:( Jeg blir sprø :bond: Skulle ønske jeg kunne slutte å legge merke til alle mulige detaljer og henge meg opp i alt mulig rart.. tror ikke det er sunt for meg å være betatt..

Anonymous poster hash: c68d9...0c7

Sånn untatt likes på andres bilder (veldig lite aktiv på FB) så kjenner jeg meg igjen. Var med han en hel helg, og han sier han vil gjerne på besøk til meg. Men jeg hører jo ikke noe mer :P og jeg overanalyserer og tenker aaaalt for mye. Blir sprø av slikt.

Anonymous poster hash: 83a64...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har egentlig ingen andre planer enn at vi skal ut og spise. :) ...og så ser vi hva det evt. leder til etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil vel gjerne vite, så du kan jo bare spørre om han har kjøpt tannbørste og høvel til deg...

Hvis han har flere damer over på overnatting så er det rart om han lar det ligge igjen spor etter noen av dem... tenker jeg da.

Enten har han glemt å fjerne det, eller så tenkte han ikke tanken at jeg skulle inn i skapet og se.

Eller, så har den dama lagt det igjen uten å spørre, at han ikke vet om det engang (lite trolig).

Er veldig spent på om det ligger der neste gang.

Anonymous poster hash: d15c9...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si i at du fant på det og du lurer på hva som skjer? Jeg er også veldig konfliktsky, men jeg kjenner jeg må jobbe litt med sånne ting fordi at de gnager i meg til det helt tipper over. Ikke la det tippe over for deg angående dette og føl magefølelsen! ;)

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Ja, sant. Jeg hater å ta opp sånne ting, kan la det gnage i det uendelige. Men nå kjenner jeg at jeg , fordi dersom det er som jeg frykter vil jeg droppe han.

Har planlagt hvordan jeg skal vinkle det for å ikke høres ut som en sjalu og mistroisk kjerring. Eeegentlig er det jo ikke ulovlig å drive med andre, så tør ikke anklage han for det. Må være litt mer spørrende fremfor konfronterende, og sjekke reaksjonen.

Og passe på å ikke drikke vin, slik at jeg kan kjøre hjem dersom jeg vil det:)

Anonymous poster hash: d15c9...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud. Klarer ikke å slutte og tenke på han! :rodmer: Ihvertfall en uke til jeg ser han, aaaaargh!



Anonymous poster hash: c8f45...bc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke er en evighet i forelskelsesrus... :hug:

Jepp! Noen ganger så har jeg lyst til å rive meg i håret over at jeg ikke er barnløs :fnise:

PS: Kos deg masse i kveld! :blomst::romeo:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...