Gå til innhold

Menn som legger an på mange


Summers

Anbefalte innlegg

Nei, jeg holder meg unna slike menn. Og her er et lite tips til dere som sier: ikke hør på hva kvinner sier, se hva de gjør. Det er millioner av kvinner i verden. Alle er forskjellige. Det betyr at han jeg holder meg unna pga. løsaktig oppførsel vil finne kvinner som ikke bryr seg om det. Det finnes også tusenvis av kvinner som leker med like mange menn uten å bry seg. De finner da menn selv om 90% av menn sier at de ikke vil være sammen med kvinner som har rotet med halve byen :fnise:

Noen liker én type menn, andre liker en annen. Alle er ute etter forskjellig ting. Ingen er like. That´s life.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som legger an på mange er billige med null intigritet og selvrespekt.

Ikke noe for meg. Vil ha en med verdi.



Anonymous poster hash: b4c79...6d0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, det er stikkordet. Noe av grunnen til at jeg ikke lenger spør jenter om hva de ser etter hos en fyr.

Newsflash: Jenter (/kvinner) er individer. Ingen av oss snakker på vegne av andre enn oss selv.

Anonymous poster hash: b5741...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newsflash: Jenter (/kvinner) er individer. Ingen av oss snakker på vegne av andre enn oss selv.

Anonymous poster hash: b5741...332

Men det er veldig mange som sier en ting og gjør/mener noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det er jo ikke slik at disse damene vet at han legger ann på og snakker med flere før de har vært med han en stund og sett hvordan han er. Når de finner ut er de kanskje ganske betatt allerede, og da er det vanskelig å snu. Dessuten så er det ikke akkurat et minus at karen er populær og har flere damer som vil gå ut med han.

Altså, man ser jo damer her på kg som dater 3-4 av gangen så jeg ser liksom ikke helt hvorfor man skal snakke ned menn som gjør så og si det samme. Det kommer jo egentlig ann på hva man selv liker å gjøre. Jeg har aldri likt å gå ut med flere, men kan gjerne flørte med flere før jeg spør en ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som liker å gå på byen for å sjekke damer og er halvveis kjent for det i omgangskretsen. Snakket med noen jenter i samme omgangskrets og de sa at de ikke ville ta i han med ildtang fordi han holdt på som han gjorde.

Det jeg lurer på er om jenter synes det er uattraktivt å prøve seg på mange damer på byen eller om det bare er noe de sier. Han har klint med ganske mange jenter i omgangskretsen og er nå sammen med en kjempepen og snill jente som har sett han er "løs" så virker jo ikke som om alle har noe i mot slike menn.

oi oi... unnskyld om jeg er for rett fram her nå, men du må få kompisen din til og stoppe! ryktet hannes virker allerede ødelagt, og det er ikke noe heldig for framtidlige ev forhold.. om ei jente sier "tar ikke han der med ildtang engang" da mener det det. kan ikke forstå at ei normal dame vil være ok med at typen sin er slik eller at noen vil ha en "bruk&kast" fyr.. skjønn meg rett. Mvh og lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...