Gå til innhold

Hun er alt for bra for meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Husk, verden verken står eller faller på denne ene dama. Hun er bare ei av utrolig mange skikkelig flotte og bra damer. Ikke tenkt sex, ekteskap og barn, men snakk med henne om hverdagslige ting. Ha i bakhodet at om det skulle feile som bare faen her, vel, så renner verden over av nye muligheter, så fremt du ønsker nye muligheter.

Det er så TCP protokollen. Kommer ikke pakken frem første gang, vel så sendes den på ny til den kommer frem. Derfor, julebordet ser du på som UDP, å få deg dame er TCP. Kåmprænde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk, verden verken står eller faller på denne ene dama. Hun er bare ei av utrolig mange skikkelig flotte og bra damer. Ikke tenkt sex, ekteskap og barn, men snakk med henne om hverdagslige ting. Ha i bakhodet at om det skulle feile som bare faen her, vel, så renner verden over av nye muligheter, så fremt du ønsker nye muligheter.

Det er så TCP protokollen. Kommer ikke pakken frem første gang, vel så sendes den på ny til den kommer frem. Derfor, julebordet ser du på som UDP, å få deg dame er TCP. Kåmprænde?

Ja det var det å holde igjen da... Jeg har jo selvfølgelig mest lyst å kaset meg over henne, men jeg ser jo at dette ikke er taktisk... Hun er virkelig drømmedama altså. Men skal gjøre alt jeg kan for å holde igjen... det blir nk ikke mye alkohol på meg på dette julebordet i alle fall....

TS

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder dere på eller? Hva er greien? :P

hehe, bare inni hodet mitt...

Nei da vi er bare gode kollegaer, og hun har nok mange "gode kollegaer", jeg har ikke så mange mennesker jeg snakker så enkelt og fritt med som henne, hun er en sånn person som får selv små nerder som meg til å blomstre. Hun får meg til å føle at jeg er interessant og at det hun er genuint interessert i å høre på det jeg sier. Har aldri opplevd det før.

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det å holde igjen da... Jeg har jo selvfølgelig mest lyst å kaset meg over henne, men jeg ser jo at dette ikke er taktisk... Hun er virkelig drømmedama altså. Men skal gjøre alt jeg kan for å holde igjen... det blir nk ikke mye alkohol på meg på dette julebordet i alle fall....

TS

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Snakk med henne på julebordet og ta det derifra. Gå inn i det med ett åpent sinn og vær deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med deg. Faller mer og mer for en jente på jobb som er slik du beskriver. Positiv, smilende, hyggelig er hun mot alle. Så hvordan vet jeg noe mer:P..

Å være stort sett sammenhengende i forhold de siste syv årene har gjort meg uburkelig på å se når de er interessert:P..



Anonymous poster hash: bffd0...cf1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

hehe, bare inni hodet mitt...

Nei da vi er bare gode kollegaer, og hun har nok mange "gode kollegaer", jeg har ikke så mange mennesker jeg snakker så enkelt og fritt med som henne, hun er en sånn person som får selv små nerder som meg til å blomstre. Hun får meg til å føle at jeg er interessant og at det hun er genuint interessert i å høre på det jeg sier. Har aldri opplevd det før.

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Ah, slike jenter er flotte :)

Si til henne at du synes det er veldig kjekt å snakke med henne :) Hun blir sikkert glad for det.

Det er vanskelig å si noe konkret når man ikke vet om hun er interessert eller om hun bare er hyggelig. Så er det ofte vanskelig å vite med damer som er hyggelige om de er interessert eller ikke. Noen ganger tar de kontakt fordi de synes det er kjekt å snakke med deg. Man vet liksom aldri om de er interessert eller ikke før man har spurt dem ut. Hvis hun ikke sier ja til å finne på noe når du spør henne er hun ikke interessert.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt rørt av å lese denne tråden, den minner meg litt om mannen min og meg. Med fare for å virke innbilsk, så var jeg lik damen du har crush på, og mannen min lik deg.

Mitt tips er å prøve deg! Veldig mange tenker at de ikke har sjans på "pene jenter", og at de er for bra og at de får tilbud i fleng likevel. Men man får lite tilbud fra normale, oppegående menn. Og man blir rimelig lei av tilbud fra bråkjekke menn som har drukket seg til mot. Det er faktisk til å spy av, på en vanlig kveld på byen kan jeg sikker få tilbud fra 10 menn som kommer med tragiske sjekkereplikker. Jeg ønsket en snill, smart og god mann, og har aldri falt for utseendet eller en av de kule, men har aldri sjekker noen opp før selv. Tafatt vil noen si, men pene jenter kan også være sjenerte.

Mannen min er en typisk nerd (som jeg elsker!!), og tok mot til seg å sjekket meg opp. Vi er gift i dag og jeg kunne aldri fått noen bedre! Har faktisk fått noen slengbemerkninger på byen om "hva gjør du med han?". Heldigvis er mannen min trygg på seg selv,og trygg på at jeg elsker han akkurat som han er. Det er jeg som er den heldige i vårt forhold!

Ikke drikk deg dritings, vær oppriktig og gi komplimenter for noe annet enn utseendet.

Anonymous poster hash: 95250...1c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg snakket mye med henne i går og stemningen var god hele kvelden. Jeg ligger nå å tenker på om det nå er greit å be henne ut på en date? Burde jeg i så tilfelle ringe eller holder det med en sms?

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg snakket mye med henne i går og stemningen var god hele kvelden. Jeg ligger nå å tenker på om det nå er greit å be henne ut på en date? Burde jeg i så tilfelle ringe eller holder det med en sms?

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Hva slags "tone" hadde dere? Virker hun interessert eller er hun bare høflig? Husk at det kan bli ganske kleint å jobbe sammen dersom de viser seg at hun ikke er så gira. Hva tenker du om det?

Anonymous poster hash: 0bf97...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags "tone" hadde dere? Virker hun interessert eller er hun bare høflig? Husk at det kan bli ganske kleint å jobbe sammen dersom de viser seg at hun ikke er så gira. Hva tenker du om det?

Anonymous poster hash: 0bf97...718

Det er så utrolig vanskelig å vite. Hun er som sagt superhyggelig og prater med alle, samtidig fikk jeg litt følelsen av at det kunne være noe der...

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør henne i forbifarten. Jeg tenkte å se blablabla på kino, jeg tenkte å se det der showet, blabla, "LYST Å BLI MED?", altså om hun sier nei, så er det ikke et egentlig avslag, om hun sier ja, så - vel, da får du se :)

Ikke "Vil du være med meg ut en dag kanskje?", mye mer press og lettere for henne å si nei om hun ikke er helt sikker.



Anonymous poster hash: 1cb53...a2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be henne ut på kaffe og en hyggelig samtale. Da skjønner hun hvor du står, er hun ikke interissert i å ta det videre legger du også opp til at hun kan avvise deg på mildest mulig måte med minimalt påfølgende kleinhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke sikkert hun mener det samme. Synes du skal prøve!

Kjæresten min mente (og mener fortsatt...) at jeg er altfor bra for han. Så han turte ikke prøve seg på meg, fordi han tenkte at jeg er altfor bra for han uansett. Det han ikke visste var at jeg var interessert i han, men jeg har aldri turt å legge an på noen - så jeg prøvde å komme med litt småhint. Så begynte han å snakke litt, og etter det har vi snakket sammen hver dag. Vært kjærester i snart to år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid fått masse oppmerksomhet fra menn. Mannen som jeg falt for var en super nerdete ingeniør. Nå er vi godt gift og har to barn. Jeg er verdens heldigste som fant han!:)



Anonymous poster hash: bf8ff...741
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her. Jeg snakket mye med henne i går og stemningen var god hele kvelden. Jeg ligger nå å tenker på om det nå er greit å be henne ut på en date? Burde jeg i så tilfelle ringe eller holder det med en sms?

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Jeg synes du skal gjøre det ansikt til ansikt, så slipper du den potensielt småkjipe situasjonen som kan oppstå dersom du tar kontakt over telefonen og hun sier nei. Tar du det ansikt til ansikt, så kan dere gjøre opp og få det ut av verden med det samme om det ikke er gjensidig. :)

Anonymous poster hash: 68aeb...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

TS her. Jeg snakket mye med henne i går og stemningen var god hele kvelden. Jeg ligger nå å tenker på om det nå er greit å be henne ut på en date? Burde jeg i så tilfelle ringe eller holder det med en sms?

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Spør om hun vil finne på noe/ta en kaffe face to face..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør henne i forbifarten. Jeg tenkte å se blablabla på kino, jeg tenkte å se det der showet, blabla, "LYST Å BLI MED?", altså om hun sier nei, så er det ikke et egentlig avslag, om hun sier ja, så - vel, da får du se :)

Ikke "Vil du være med meg ut en dag kanskje?", mye mer press og lettere for henne å si nei om hun ikke er helt sikker.

Anonymous poster hash: 1cb53...a2d

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig vanskelig å vite. Hun er som sagt superhyggelig og prater med alle, samtidig fikk jeg litt følelsen av at det kunne være noe der...

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Husk at du har "rosabriller" på, man ser og hører det man vil når man er forelska..

Anonymous poster hash: 0bf97...718

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...